Morgequote:
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijnquote:
Het weer is niet best hé, ik denk dat je meissie op stal staatquote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijn
Zo'n flanellen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
Ik zie op de radar dat er net een grote bui over de wadden is gegaanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
En bijpassende fluffy sloffen.quote:
Die zijn lekker warmquote:
Dat too!quote:
De tetten van Cc.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarover heb jij gedroomd vannacht?
Mijn enige slechte eigenschap.quote:
Alweer?quote:
Kost weinig moeite toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
dan laat ik het maar zo....ik zal vanaf nu zo nu en dan een extra foutje neerzetten
Heb je er niets van gemerkt dan!?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
Volgens mij speelde het zich af op een weilandquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kost weinig moeite toch?
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |