Ow, is dat zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet ie t niet?Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
We zijn hier allemaal te gastquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet iet t niet?Hahahaha
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef hondjes het volgende:
Krijg een groot zwart gat op griep forum..klopt dat...of is er hier op mijn computer iets mis.
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
As leesbaar as alwaysquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..![]()
Aaaah slechterd...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
vast nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
Hoi!quote:
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
Godsamme NMNS, je zal toch straks met je 67ste met pensioen gaan en zo'n vrouwtje hebben![]()
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe look, ik lijk wel een ventquote:
Zou je denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...
ow, okquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
eejjjjjjjjquote:Hoi
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
't had m'n moeder kunnen zijn, maar ik zou echt geen nee zeggen hoor, mmmmm lekkere milf
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
Hoi
Jaaaah en vooral in die clip was ie lekker....quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek topquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Of Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Dan toch liever Paayquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoes
quote:
Dan doe ik die anderequote:
To the song they're playing on the radioquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek top
quote:
Jah, we wachten, jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
Waar is Ian, ik zit klaar voor de volgende episode van The Cow Chronicles; Horns of Destiny
Naar mij zwaaide ie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...
met dat glazen oog of met die goeie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Naar mij zwaaide ie niet
Maar hij keek me wel aan
Allebei natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
met dat glazen oog of met die goeie ?
Je gaat je fans nu toch niet teleurstellen héquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik gezegd dat er vandaag een nieuwe repo zou komen!?
Die neem ik wel voor m'n rekening, Ian is bang voor koeienquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De plattelandsavonturen van Ian![]()
[ afbeelding ]
Ik kan wel nu in het donker het veld in rennen maar dat lijkt me ook niet boeiendquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je gaat je fans nu toch niet teleurstellen hé
Ze zijn een stukje vergetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Die neem ik wel voor m'n rekening, Ian is bang voor koeien
Laten we zeggen dat je verwachtingen hebt geschapen, dus jas aan en naar dat weiland, ...... vergeet je zaklamp nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik gezegd dat er vandaag een nieuwe repo zou komen!?
Neuh, hij heeft een beschadigd oog door een vechtpartij, en daardoor is dat oog altijd bruin, maar kan er nog wel beperkt door zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
met dat glazen oog of met die goeie ?
Ach hoop sexy dingen zeggen met jou stemquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan wel nu in het donker het veld in rennen maar dat lijkt me ook niet boeiend
Er zal toch nog wel zo'n melkbus in de buurt zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan Brussel en je quota
Ik loop daar al rond te stappen met een andere busquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zal toch nog wel zo'n melkbus in de buurt zijn
Dat zijn nog eens tattoo'squote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, ben jij datquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik loop daar al rond te stappen met een andere bus
[ afbeelding ]
Ik zal een een balletje opgooien als ze hier weer een paasvee-tentoonstelling hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn onder handen genomen door 't vriendje van Mooiiiii, 't is bont vee
Laat de stier maar komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Anniebab het volgende:
Die twee vroegrijpe kalveren zijn er klaar voor zo te zien....
Of t zijn de nieuwe holes in een golfpark..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal een een balletje opgooien als ze hier weer een paasvee-tentoonstelling hebben
Ik herkende die collectebus meteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, je hebt mijn foto toch gevonden
Je zal je nog verbazenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik dat type koe ook als ik afslag Spijkenisse neem?
Volgens mij komt dan niemand verder dan Hole 1 en 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Of t zijn de nieuwe holes in een golfpark..
Neeeeeeej disniewaar!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zoals je weet, een hond gaat altijd op z'n baasje lijken![]()
De plattenlandsavonturen van Keffertje Ian
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses, ik zal broperen wat ongevatter te zijn
Yep, ik herken 'm, da's die hond die in dat koeiepak zat gisterenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zoals je weet, een hond gaat altijd op z'n baasje lijken![]()
De plattenlandsavonturen van Keffertje Ian
[ afbeelding ]
Ja en ze willen shit zo te zien...gatverjassesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Duitse honden zijn shit
Tis de natuurquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat die foto er nog steeds staat zeg!![]()
Pietje zal wel zitten te rukken?
Wat nou ?, die eend vindt het gewoon lekker, moet je die smile zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en ze willen shit zo te zien...gatverjasses
Las ik verleden week niet in de Telegraaf dat 40 procent van de vrouwen dat wel lekker vind? Een "lul van een vent" die de verkeerde afslag genomen heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en ze willen shit zo te zien...gatverjasses
Ja nou hij wist dat ie tegen de kerst gevuld zou worden....maar niet zo hoorrrrrr!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou ?, die eend vindt het gewoon lekker, moet je die smile zien
ja dus bij dezequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Vanavond maar lekker (op tijd) slapen dan
quote:
quote:
Oh, fantastischquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe look, ik lijk wel een vent![]()
Hoe was het gisteren in Köln?
quote:
Heavyquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Oh, fantastisch![]()
Lange versie: Hier onder.
Korte versie: Heb ik niet![]()
![]()
We gingen om half 5 weg, om lekker naar Muse te crossen, en halverwege stonden we in de file, net als bij Coldplay. Heel fijn want op de tom-tom stond aangegeven hoe laat we zouden aankomen. Met een snelheid van 10 Km per uur duurde het nog wel even![]()
Maar uiteindelijk na 4 km file konden we doorrijden en waren we er ook zo. Enorme Arena, overal druk en politie en mensen en zie dan je auto maar te parkeren. Maar we konden zo doorrijden naar de VIP afdeling en daar stonden een paar auto's![]()
Met de lift en de bellboy naar boven en toen op naar de drankstal. Allebei 2 wijntjes en hop het publiek in, op zoek naar onze zogenaamde vriendinnen, zodat we al zwaaiend naar niemand door konden lopen naar voren![]()
Truc werkte verbazingwekkend goed, ik zou dat zelf nooit doen maar ik ging met een die-hard-concertganger en ik ben maar gevolgd, en zo werden we doorgelaten tot een meter of 30 van het podium. Voorprogramma gemist, zo laat waren we, maar toch een mooi plekkie.
Op het podium 3 grote pilaren verkleed als gebouwen. Uiteindelijk werd het donker en ahhh yes, t ging beginnen![]()
Doeken weg en halverwege stonden de heren op het podium en hoera, Muse Live![]()
[ afbeelding ]
Na 2 minuten hadden we de eerste dringers al in onze nek en na nog 4 minuten werd ik meegesleurd naar voren, een grote massa duwde en deed. Kreeg een stomp in mn middenrif en werd er even heel beroerd van. Het overweldigde me even, maar toen ik me hersteld had deed ik maar het enige wat ik op dat moment kon doen: opgaan in de menigte. Ik was A. meteen kwijt en heb ik ook niet weer gezien tot na afloop. Bij elk refrein of bij elk begin van een nummer werd ik naar voren geduwd en van links naar rechts gedrukt. Achter mij stond iemand die het leuk vond me bij elke nieuwe golf bij mn shirt te pakken en mij naar voren te duwen. Met als gevolg dat ik uiteindelijk op de 4e rij stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ging er behoorlijk wild aan toe soms en kon ik met moeite blijven staan. Heerlijk![]()
Ik heb klappen gehad, ik had een zere rug en op een gegeven moment kón ik niet meer. Ik kon niet meer zingen, ik kon niet meer zwaaien en ik kon niet meer. Toen mocht het van mij wel afgelopen zijn. Het was zó vermoeiend, ik was op. Tot ze Plug in Baby speelden, en dan ga je weer![]()
Het was bloedheet, en ik kon mn armen niet meer naast mn lichaam krijgen, zoveel mensen. En toch met kippevel op je armen zitten he!
Hoe raar!
[ afbeelding ]
Aan het eind toen het was afgelopen zag ik pas hoe ik er aan toe was, ik was vanaf mn tetten (fijn, een groen shirt, echt duidelijk zichtbaar ook) tot ín mn schoenen drijfnat
![]()
Heb echt een enorme blauwe plek op mn been en een beurse rug.
Heerlijk, wat een feest, wat een concert en wat ONGELOVELIJK goed zijn ze live![]()
[ afbeelding ]
Morgen op kaarten jacht voor Wembley volgens jaar, hopelijk lukt het!
Alle foto's heb ik zelf gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |