Ach hoop sexy dingen zeggen met jou stemquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan wel nu in het donker het veld in rennen maar dat lijkt me ook niet boeiend
Er zal toch nog wel zo'n melkbus in de buurt zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan Brussel en je quota
Ik loop daar al rond te stappen met een andere busquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zal toch nog wel zo'n melkbus in de buurt zijn
Dat zijn nog eens tattoo'squote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De plattelandsavonturen van Ian![]()
[ afbeelding ]
Ow, ben jij datquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik loop daar al rond te stappen met een andere bus
[ afbeelding ]
Ik zal een een balletje opgooien als ze hier weer een paasvee-tentoonstelling hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn onder handen genomen door 't vriendje van Mooiiiii, 't is bont vee
Laat de stier maar komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Anniebab het volgende:
Die twee vroegrijpe kalveren zijn er klaar voor zo te zien....
Of t zijn de nieuwe holes in een golfpark..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal een een balletje opgooien als ze hier weer een paasvee-tentoonstelling hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |