quote:
Jah, we wachten, jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
Waar is Ian, ik zit klaar voor de volgende episode van The Cow Chronicles; Horns of Destiny
Naar mij zwaaide ie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...
met dat glazen oog of met die goeie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Naar mij zwaaide ie niet
Maar hij keek me wel aan
Allebei natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
met dat glazen oog of met die goeie ?
Je gaat je fans nu toch niet teleurstellen héquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik gezegd dat er vandaag een nieuwe repo zou komen!?
Die neem ik wel voor m'n rekening, Ian is bang voor koeienquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De plattelandsavonturen van Ian![]()
[ afbeelding ]
Ik kan wel nu in het donker het veld in rennen maar dat lijkt me ook niet boeiendquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je gaat je fans nu toch niet teleurstellen hé
Ze zijn een stukje vergetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De plattelandsavonturen van Ian![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Die neem ik wel voor m'n rekening, Ian is bang voor koeien
Laten we zeggen dat je verwachtingen hebt geschapen, dus jas aan en naar dat weiland, ...... vergeet je zaklamp nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik gezegd dat er vandaag een nieuwe repo zou komen!?
Neuh, hij heeft een beschadigd oog door een vechtpartij, en daardoor is dat oog altijd bruin, maar kan er nog wel beperkt door zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
met dat glazen oog of met die goeie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |