ow, okquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
eejjjjjjjjquote:Hoi
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
't had m'n moeder kunnen zijn, maar ik zou echt geen nee zeggen hoor, mmmmm lekkere milf
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
Hoi
Jaaaah en vooral in die clip was ie lekker....quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek topquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Of Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Dan toch liever Paayquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoes
quote:
Dan doe ik die anderequote:
To the song they're playing on the radioquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek top
quote:
Jah, we wachten, jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
Waar is Ian, ik zit klaar voor de volgende episode van The Cow Chronicles; Horns of Destiny
Naar mij zwaaide ie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...
met dat glazen oog of met die goeie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Naar mij zwaaide ie niet
Maar hij keek me wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |