Ow, is dat zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet ie t niet?Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
We zijn hier allemaal te gastquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet iet t niet?Hahahaha
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef hondjes het volgende:
Krijg een groot zwart gat op griep forum..klopt dat...of is er hier op mijn computer iets mis.
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
As leesbaar as alwaysquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..![]()
Aaaah slechterd...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
vast nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
Hoi!quote:
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
Godsamme NMNS, je zal toch straks met je 67ste met pensioen gaan en zo'n vrouwtje hebben![]()
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe look, ik lijk wel een ventquote:
Zou je denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...
ow, okquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
eejjjjjjjjquote:Hoi
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
't had m'n moeder kunnen zijn, maar ik zou echt geen nee zeggen hoor, mmmmm lekkere milf
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon te moe om dr ''Hoi'' bij te zegggen
Hoi
Jaaaah en vooral in die clip was ie lekker....quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek topquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Of Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou uit, ik zou ook een uitzondering maken voor David Bowie, en dat is ook al een zestiger,
Dan toch liever Paayquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Helpen die foto's niet van Jimmy Choo's shoes
quote:
Dan doe ik die anderequote:
To the song they're playing on the radioquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Put on your red shoes and dance the blues
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaah, David, vraag z'n handtekening als je 'm doet, ik vind z'n muziek top
quote:
Jah, we wachten, jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
Waar is Ian, ik zit klaar voor de volgende episode van The Cow Chronicles; Horns of Destiny
Naar mij zwaaide ie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zwaaide weleens naar me in de Kuip...kan ook naar me buurman zijn geweest...maarre ik hou t er maar op dat ie naar mij keek...
met dat glazen oog of met die goeie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Naar mij zwaaide ie niet
Maar hij keek me wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |