quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal het opknappen, Stout! Ik kijk graag mee, het wordt vast prachtig
Ik heb geen idee wat je met deze post bedoeltquote:Op donderdag 19 november 2009 08:42 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Het is zo begin/half december... sterker nog, bijna 2010![]()
enige wat sommige mensen nog weleens doen is de aansluitingen voor de douchekraan 12cm uit elkaar zetten, zoals 'vroegah' terwijl tegenwoordig 99% van de kranen 15cm is....
Kun je me uitleggen wat je bedoeld ?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:42 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Het is zo begin/half december... sterker nog, bijna 2010![]()
enige wat sommige mensen nog weleens doen is de aansluitingen voor de douchekraan 12cm uit elkaar zetten, zoals 'vroegah' terwijl tegenwoordig 99% van de kranen 15cm is....
Oh, even overheen gelezenquote:
Die Grohe's zijn geweldig. Met de oude die ik had (goedkoop lor) duurde het enige minuten voordat ik warm water had. Met deze 5 seconden ofzo. Heel fijn dat die oude stuk ging..quote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef anjelieren het volgende:
ik heb ook zo'n thermostaatkraan, doet het super, je kan er veel en minder water mee gebruiken
Eh ja, je moest je kind er ook pas onder duwen als hij warm was..quote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Stout het volgende:
ja... en ik maar tegen het kind roepen dat ie zich niet aan moest stellen en dat de douche zo wel warm werd bij jullie..... gelukkig is dat nu over !
ach wat flessen chloor doen wonderen tegen bacteriënquote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Nikodemus het volgende:
die badkamer was idd ranzig. ben benieuwd naar het resultaat.
die pielstukjes kan je voorkomen, waardoor het er ook nog mooier uitzietquote:Op donderdag 3 december 2009 07:16 schreef Stout het volgende:
Dag 3 van de opbouw: de kleine pielstukjes kosten de hele dag, tegen de avond kon er gevoegd worden.
Zelf ook wat kunnen doen : sponzen... maar t ziet er wel mooi uit !
Het plafond gaan we doen met kunstof panelen van de gamma, deze sluiten vrijwel naadloosaan op elkaar en zien er erg mooi uit.
even snel 2 foto's :
[ afbeelding ]
Bij het raam ziet het er al heel wat beter uit dan gisteren, heel netjes gefabriekt door pa
Sponswerk is van ons
Misschien herinner je je het open hoekje nog ?
Nou das niet open meer
[ afbeelding ]
foto's?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:31 schreef Stout het volgende:
Joh ik had geen last van het pielwerk en ik vind het eindresultaat echt heel gaaf geworden
zeker nu de wand staat en morgen de rest aan de muren gaat
Dat vind ik altijd zo irritant wanneer iemand zo de wc rol ophangt.quote:
Hehehe, was mij ook opgevallen, want ik irriteer/erger (1 van de 2 is correct) me er ook altijd heel erg aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant wanneer iemand zo de wc rol ophangt.
Sorry hoor, ik moest het even kwijt.
Mooi eindresultaat!
(moet je nagaan hoe diep die frustratie ligt dat dit mij opvalt haha)
Haha, ik erger me daar ook altijd aan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, was mij ook opgevallen, want ik irriteer/erger (1 van de 2 is correct) me er ook altijd heel erg aan
Mooie nette badkamer geworden hoor, snel gedaan!
Nietusquote:
Weghalen danquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:35 schreef Stout het volgende:
douchegordijn, maar het blijkt in de praktijk niet eens nodig
Waarom ? Heb je dr last van ? Mij stoort het niet hoor.quote:
Bij de andere muur niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan volgens mij niet, er zit daar een raampje
Daar struikel je over de wcquote:
nee alleen de rol.. verkeerd om.. mannen zien dat sowieso nietquote:
In de kerstvakantie ga ik de Ikea (of een andere winkel) plunderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
heb je nou ook allemaal nieuwe handdoeken?
bedankt ! Zal het aan manlief doorgevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Jaheur het volgende:
Ziet er goed uit, maar doe de volgende keer de wc rol er goed om. Nu veeg je je kont af met bacteriën van de muur
op de vorige pagina zie je foto's van het resultaat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef Sorella het volgende:
Ligt het aan mij ? ik zie alleen maar het plafond met een stukje douche
Het ging nu ook om het plafond. Dat is eindelijk af, de rest was al even klaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef Sorella het volgende:
Ligt het aan mij ? ik zie alleen maar het plafond met een stukje douche
De bacteriën kan je beter gelijk op het papier laten komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Jaheur het volgende:
Ziet er goed uit, maar doe de volgende keer de wc rol er goed om. Nu veeg je je kont af met bacteriën van de muur
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:36 schreef Muks het volgende:
[..]
op de vorige pagina zie je foto's van het resultaat.
Stout het ziet er prachtig uit, hele verbetering !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |