quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik wel slapen.
Ga jij even je SS verrassing missen.........
Heb jij hem ook al getrokken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik wel slapen.
Ga jij even je SS verrassing missen.........
Nah zeg rochel dat eens even. Dat kan niet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al getrokken?
Even DML een PM sturen dat er iets mis is gegaan...
ja, doe dan ook lief!quote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hij heeft inmiddels tieten...
zo goed?
Dat zou wel heel toevallig zijn, ik heb jou, jij hebt mij, en dan heeft nies mij OOK nog eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al getrokken?
Even DML een PM sturen dat er iets mis is gegaan...
We zijn op hol getrokken!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn, ik heb jou, jij hebt mij, en dan heeft nies mij OOK nog eens
Tieten schijnbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat heeft Subtle wat jij niet hebt?
Nou... foto's ervan hequote:
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!![]()
maar als het zo belangrijk is voor jullie dan stuur ik de foto wel hoor... mn gezicht staat er toch niet op...
Ik PMde alleen maar "how're you doin?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat jij ze alleen krijgt?
lol... nah, i'll passquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!![]()
maar als het zo belangrijk is voor jullie dan stuur ik de foto wel hoor... mn gezicht staat er toch niet op...
DOORSTUREN ALS DE PBP JE LIEF ISquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik PMde alleen maar "how're you doin?" met mijn foto en toen kreeg ik spontaan d'r tieten opgestuurd
Iemand bied je tieten aan en je zegt 'nee'quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol... nah, i'll passik ben geen borsten-man
AH! je hebt de mijne helemaal nog niet gezien!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol... nah, i'll passik ben geen borsten-man
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand bied je tieten aan en je zegt 'nee'
Doe het dan voor mij homie
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand bied je tieten aan en je zegt 'nee'
Doe het dan voor mij homie
Hi popjequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor... tieten op de SC en ik ben er als de kippen bij. Zelfs zónder dat ik gelezen heb
Als je nou heeeeel goed had gekeken, dan zag je d'r gewoon op de CC van de PM staan die ik je stuurdequote:
Ja maar daarvóór wist je het dus al.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je nou heeeeel goed had gekeken, dan zag je d'r gewoon op de CC van de PM staan die ik je stuurde
Nouja in bed iig, morgen weer werken en als ik nu die laptop mee ga nemen is het weer zo 4 uur ofzoquote:
Dat denk ik ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Huh ik snap er geen kut meer van, wie heeft nou welke grap weer verraden. Of had Tombola toch gestuurd en zocht MrS ff het andere 'tiet' materiaal erbij en kwam het toen wel erg bekend over?
Ik had net bollen in mijn PM en wilde ze aan je doorsturenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef Nonneke het volgende:
Nouja in bed iig, morgen weer werken en als ik nu die laptop mee ga nemen is het weer zo 4 uur ofzo
1) ik wist ongeveer nog van de grap voor jullie 'm verzonnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Huh ik snap er geen kut meer van, wie heeft nou welke grap weer verraden. Of had Tombola toch gestuurd en zocht MrS ff het andere 'tiet' materiaal erbij en kwam het toen wel erg bekend over?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dag. Da's altijd makkelijk zeggen achterafquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
1) ik wist ongeveer nog van de grap voor jullie 'm verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |