Pics of meet, anders geloof ik je niet.quote:
Tombolafan, bevestig je even?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics of meet, anders geloof ik je niet.
ja, hij heeft inmiddels tieten...quote:
eh... proost?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
niemand heeft gereageerd op het feit dat ik bier inschonk, conclusie jullie zijn allemaal vrouwen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
tombolafan, waarom heet jij eigenlijk tombolafan, ben je zo;n fan van tombola's ofzo?
en het antwoord is serieus nee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heee dat was een serieuze vraag
ja natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef nieslief het volgende:
*Niesstout komt heel voorzichtig het hoekje om gluren en vraagt heel stilletjes of ze alweer welkom is......
Nee jij wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja natuurlijk!!!!
boekjes al binnen?
Wanneer was je NIET welkom dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef nieslief het volgende:
*Niesstout komt heel voorzichtig het hoekje om gluren en vraagt heel stilletjes of ze alweer welkom is......
En ik heb allang mijn excuus aangeboden......en ook nog eens uitleg gegevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer was je NIET welkom dan?
Oh wacht, je had het nieuwe topic niet geopend he?
Nee sorry, daar staat een ban van drie maanden op!
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer was je NIET welkom dan?
Oh wacht, je had het nieuwe topic niet geopend he?
Nee sorry, daar staat een ban van drie maanden op!
Oh nou dan ga ik wel slapen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?
Mjah, regels zijn regels he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |