Nee!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik heus wel gezien hoor, dat gefiezelevoos met die handjes!
Op die wiebelige loopbrug, toch?![]()
quote:
Het gaat vanzelfquote:
Dan was het iets met gaten, gleuven of een afstapjequote:
That makes two of usquote:
op de een of andere manier spreek ik altijd over m;n dieren in mannelijke vorm, terwijl ook al mijn hamsters vrouwtjes waren, en de poes ook een meisje wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
Mijn hond is een vrouwtje maar heet Bink en ik noem haar altijd hij en hem
ha! het was een aubergine hoor! dit is bepaald niet hol namelijk...quote:
*MM belt of hij nog een bijdrage voor in jouw SS pakje heeft*quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, als je het topic niet kunt volgen, word je dan te oud? Jij weet dat soort dingen altijd
Ik heb het niet zo op duikbotenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
*MM belt of hij nog een bijdrage voor in jouw SS pakje heeft*
okee, nu geloof ik dat je man bent...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, als je het topic niet kunt volgen, word je dan te oud? Jij weet dat soort dingen altijd
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op duikboten
en jij hebt mij heul niet getrokken (dat had ik me heus wel herinnerd) dus ik trap er niet in
Die zijn ook heul niet hol! Wel makkelijker uit te hollen, dat wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ha! het was een aubergine hoor! dit is bepaald niet hol namelijk...
Ik probeer altijd kopjes uit te lokken bij mijn kat terwijl ik op lieve toon hele stomme dingen tegen d'r zegquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb juist een tic dat ik vunzige praat uitsla tegen Mips![]()
Zo van dat ze een aandachtshoertje is. Of als ik eten voor dr klaarzet ofzo dat ik iets zeg van 'nou slettebakkie, je kan weer schranzen'
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon gaat op stokaltijd leuk om te zine, rond een uurtje of tien kruipt hij zijn kooitje in en gaat al een beetje zitten dutten
oh nee, dat is waar... wat een werk dan nog...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die zijn ook heul niet hol! Wel makkelijker uit te hollen, dat wel.
Heej, ik ga slapen,
Als jij vitrinekasten in elkaar zet geloof ik ook nog steeds dat jij een man bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, nu geloof ik dat je man bent...
ik ben house aan het kijken, een vitrinekast in elkaar aan het zetten en ik volg het nog!![]()
ik ga binnenkort maar eens een examen multi-tasken aanvragen...
Ik heb ook nog steeds geen tieten gehad... jij wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als jij vitrinekasten in elkaar zet geloof ik ook nog steeds dat jij een man bent
Dat doe ik ook EN ik heb weinig tiet, en toch ben ik een vrouwquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als jij vitrinekasten in elkaar zet geloof ik ook nog steeds dat jij een man bent
Ja ik wel inmiddelsquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen tieten gehad... jij wel?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
krijg nou tieten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen tieten gehad... jij wel?
Pics of meet, anders geloof ik je niet.quote:
Tombolafan, bevestig je even?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics of meet, anders geloof ik je niet.
ja, hij heeft inmiddels tieten...quote:
eh... proost?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
niemand heeft gereageerd op het feit dat ik bier inschonk, conclusie jullie zijn allemaal vrouwen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
tombolafan, waarom heet jij eigenlijk tombolafan, ben je zo;n fan van tombola's ofzo?
en het antwoord is serieus nee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heee dat was een serieuze vraag
ja natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef nieslief het volgende:
*Niesstout komt heel voorzichtig het hoekje om gluren en vraagt heel stilletjes of ze alweer welkom is......
Nee jij wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja natuurlijk!!!!
boekjes al binnen?
Wanneer was je NIET welkom dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef nieslief het volgende:
*Niesstout komt heel voorzichtig het hoekje om gluren en vraagt heel stilletjes of ze alweer welkom is......
En ik heb allang mijn excuus aangeboden......en ook nog eens uitleg gegevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer was je NIET welkom dan?
Oh wacht, je had het nieuwe topic niet geopend he?
Nee sorry, daar staat een ban van drie maanden op!
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer was je NIET welkom dan?
Oh wacht, je had het nieuwe topic niet geopend he?
Nee sorry, daar staat een ban van drie maanden op!
Oh nou dan ga ik wel slapen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?
Mjah, regels zijn regels he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat we misschien wat soepeler kunnen zijn vanwege de feestmaanden... wat zeg je van 2.5 maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |