Blond en huppelig is how I like 'emquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ofzo? Ik kom helemaal zen terug van Pilates, ik moet nog weer even transformeren tot mijn giechelige zelf
haha, dat is het enige dat ik ooit gezien heb (was t geen aubergine???quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die kerel joelend om een Indianentipi huppelen met zijn piem0l in een courgette.
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt, ben ik bang
Ja, valt dat nu even tegen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blond en huppelig is how I like 'em
Oké, weird! Duurde het lang?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Morretje het volgende:
Goodbye, dat had ik ook!!![]()
Napoleon is leuk!En ik hoorde hem idd nog meer zeggen, maar kon het niet verstaan. Leek op 'koekje', en ik hoorde ook zo'n roepgeluidje wat mensen maken bij huisdieren..
Dát willen we je zien doen de volgende keer, dat snap je zeker wel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, valt dat nu even tegen!![]()
Momentje nog, ik ben er bijna weer hoor! *benen weer uit nek haalt*
Mits rokjequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát willen we je zien doen de volgende keer, dat snap je zeker wel!
Toch, Ll? (domme vraag)
Maar eh Zwabber?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
rond 1:10 zegt hij bonjour napoleon
Geloof me, dat ziet er niet fraai uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát willen we je zien doen de volgende keer, dat snap je zeker wel!
Toch, Ll? (domme vraag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blond en huppelig is how I like 'em
Weeeeeeeeeeet je dat niet meer? Ik weet zelf nog dat je nieuwe allstars aanhad!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits rokje![]()
Of had je vorige keer al rokje aan? Nee hé, dat was Greys toch?
Vervelend.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben niet blond, en ik kan heel slecht huppelen...
Ah ja, wij hebben nog stiekem ff handje in handje gelopen toen niemand keek hihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeet je dat niet meer? Ik weet zelf nog dat je nieuwe allstars aanhad!![]()
Maar Greys had een jurkje aan ja, ik gewoon een broek en hakken![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar eh Zwabber?
Ik zit net je foto's en filmpjes nog eens uitgebreid te bekijken he? En ik heb je teksten er even bij gepakt.
En dit is misschien schokkend.
Maar jouw Napoleon is eigenlijk een josephine he?
Hihi, sssssstquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, wij hebben nog stiekem ff handje in handje gelopen toen niemand keek hihi![]()
En mijn nieuwe allstars onder de giraffen-modder ja
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar eh Zwabber?
Ik zit net je foto's en filmpjes nog eens uitgebreid te bekijken he? En ik heb je teksten er even bij gepakt.
En dit is misschien schokkend.
Maar jouw Napoleon is eigenlijk een josephine he?
Geeft niet hoor!quote:
Dan zou je al wel wat meer verkleuring moeten zien nu hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat probeerde ik 2 pagina's geleden al subtiel duidelijk te maken...
![]()
maar napoleon is pas een half jaar, dan kan het eventueel nog bijkleuren toch?
Neeeeequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
Mijn hond is een vrouwtje maar heet Bink en ik noem haar altijd hij en hem
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik heus wel gezien hoor, dat gefiezelevoos met die handjes!
Op die wiebelige loopbrug, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |