quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
rond 1:10 zegt hij bonjour napoleon
En de boekjes van De Natte Doos worden allemaal in bad gelezen. Yeah.... right.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was praktischer als ze gewoon meteen het hele boek onder zou squirten dan waren alle pagina's nat, maarja, das dan weer niet komisch en zeker niet gepast voor een reclame.
Bij mij worden ze goed nat. Ik heb geen bad meer dus ik moet ze onder de douche lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de boekjes van De Natte Doos worden allemaal in bad gelezen. Yeah.... right.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was praktischer als ze gewoon meteen het hele boek onder zou squirten dan waren alle pagina's nat, maarja, das dan weer niet komisch en zeker niet gepast voor een reclame.
Is het een soort Sex voor de Buch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Nonneke het volgende:
Hotelnacht in Hamster Villa
![]()
![]()
zag het daarstraks al voorbij komen op tv, echt mensen met zo'n hamster mutsje op in zo'n wieltje aan het rennen, pinda's eten uit een soort van birdfeeder
[Loveless] DAN ZAL JE DAT WEL VERDIEND HEBBEN!!!!!!!!EINZ!!!!!!11111!!! [/Loveless]quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon trouwens niet meer posten vlak voor ik weg ging, kreeg ik een error
Nou ik moest wel gelijk aan van die mensen in dierenpakken denken iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het een soort Sex voor de Buch?
*heeft nog steeds nachtmerries over dat programma soms*
Dat zou Loveless nooooooooit tegen mij zeggen!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[Loveless] DAN ZAL JE DAT WEL VERDIEND HEBBEN!!!!!!!!EINZ!!!!!!11111!!! [/Loveless]
I second thatquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[Loveless] DAN ZAL JE DAT WEL VERDIEND HEBBEN!!!!!!!!EINZ!!!!!!11111!!! [/Loveless]
Ik zie nog steeds die kerel joelend om een Indianentipi huppelen met zijn piem0l in een courgette.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou ik moest wel gelijk aan van die mensen in dierenpakken denken idddie dan mekaar een beetje lopen te schuren als Lowieke de Vos en Bertje Big, hoog sex-voor-de-buch gehalte idd
En bedankt; ik heb 'm ook weerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik zie nog steeds die kerel joelend om een Indianentipi huppelen met zijn piem0l in een courgette.
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt, ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |