quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik wel slapen.
Ga jij even je SS verrassing missen.........
Heb jij hem ook al getrokken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik wel slapen.
Ga jij even je SS verrassing missen.........
Nah zeg rochel dat eens even. Dat kan niet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al getrokken?
Even DML een PM sturen dat er iets mis is gegaan...
ja, doe dan ook lief!quote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hij heeft inmiddels tieten...
zo goed?
Dat zou wel heel toevallig zijn, ik heb jou, jij hebt mij, en dan heeft nies mij OOK nog eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al getrokken?
Even DML een PM sturen dat er iets mis is gegaan...
We zijn op hol getrokken!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn, ik heb jou, jij hebt mij, en dan heeft nies mij OOK nog eens
Tieten schijnbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat heeft Subtle wat jij niet hebt?
Nou... foto's ervan hequote:
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!![]()
maar als het zo belangrijk is voor jullie dan stuur ik de foto wel hoor... mn gezicht staat er toch niet op...
Ik PMde alleen maar "how're you doin?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat jij ze alleen krijgt?
lol... nah, i'll passquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaahaa, ik had helemaal nog niets gestuurd!![]()
maar als het zo belangrijk is voor jullie dan stuur ik de foto wel hoor... mn gezicht staat er toch niet op...
DOORSTUREN ALS DE PBP JE LIEF ISquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik PMde alleen maar "how're you doin?" met mijn foto en toen kreeg ik spontaan d'r tieten opgestuurd
Iemand bied je tieten aan en je zegt 'nee'quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol... nah, i'll passik ben geen borsten-man
AH! je hebt de mijne helemaal nog niet gezien!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol... nah, i'll passik ben geen borsten-man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |