De oren van je kop.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
En Brian heeft een liedje geschreven voor Claire![]()
Die is ook van de twaalf ambachten, geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef sunny16947 het volgende:
Ilona is haar eigen modellenburo begonnen "Eclipse models"
geldt ook voor Lieke!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is ook van de twaalf ambachten, geloof ik.
Vakantie.quote:
En voor Truus van drie hoog achter.quote:
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..quote:
Lieke doet toch verder helemaal niks? Waar leeft ze eigenlijk van?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..
En wat is dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.
quote:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Brian blijft aardig in de luwte van al deze triestigheid.
Ik gok dat ie weer terug is op zijn basis van voor de kooi. Wat dat betreft denk ik echt dat hij het het best heeft aangepakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.
Dat is waarschijnlijk een positief tekenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.
Volgens z'n LinkedIn had hij weer een "normale" baan dacht ik.... account manager ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat ie weer terug is op zijn basis van voor de kooi. Wat dat betreft denk ik echt dat hij het het best heeft aangepakt.
Dat had ik inderdaad ook begrepen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij wordt eerst nog her-betegeld geloof ik
De tegels moesten vernieuwd worden. Geloof dat dat een eis was van de nieuwe bewoners. Of van de uitvoerend producent van het volgende programma dat daar wordt opgenomen, dat weet ik even niet meer zeker.quote:
Some things will never changequote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub komt alleen maar negatief in 't nieuws.
Amanda is met goedkope zaken bezig.
Palma is failliet.
Jaap is 100 kilo aangekomen.
Wat een triestigheid.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef jopiebaco het volgende:
Ik zag laatst een foto van Ribas Joost en Darco, ze waren terug in de villa,
weet iemand hier iets van?
Dat ze zomaar naar de villa gingen, snap het ook niet Jopiebaco.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef jopiebaco het volgende:
Joost van CBML krabbelt Kelly:
Joost (1490)
vandaag, 17:38
ey schatje,
dank je voor je krabbel we moeten even snel bellen.
want moeten datum prikken om weer terug te gaan naar ons oude huisje..
is alweer een jaar terug precies vandaag.. haha
xje
die gaan dus naar de villa, kan dat zomaar, omdat hij niet meer van talpa enzo is?
Ik hoorde Nadia anders flink tekeer gaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef lien2103 het volgende:
En hoe gaat t eingelijk met Dennis en nadia daar hoor je heel weinig over.....
Wie zegt dat die villa niet meer van Talpa is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Dat ze zomaar naar de villa gingen, snap het ook niet Jopiebaco.
Er was zelfs een foto van. Vonden de anti-kraak oppassers zeker goed. Raar zeg.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef lien2103 het volgende:
Daar heb je een punt... was nieuwgierig of ze nog bijelkaar zijn....
Doen de meeste vrouwen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
woon om de hoek bij nadiaas moeder en heb ze pas nog samen daar gezien . of je daaruit mag concluderen dat ze nog samen zijn laat ik aan jou over ...ik heb zo mijn twijfels . weet wel dat nadia dennis altijd loopt te commanderen .ook hier in de buurtsuper . heb je hier wat aan ?
Heerlijk!quote:Op maandag 23 november 2009 18:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doen de meeste vrouwen.(behalve ik natuurlijk
)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:22 schreef Tessio het volgende:
[..]
Heerlijk!jij bent onveranderd ik herken je meteen na lange tijd
Hmmmm.........marre......... hoe weet jij dat hij geen crimineel is en dat hij Amanda niet slaat?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef Suikeroom het volgende:
hij vertelt ook over Amanda, 7/8 maanden samen, hebben een hond en hij vindt haar het mooiste meisje ter wereld, Chuckie kijkt geen tv en wist niet wie het was, maar na haar gegoogled te hebben was ie het er mee eens
Afrojack zei dat in het begin iedereen probeerde hun uit elkaar te drijven, hij wil geen kind want hij is nog maar 22, zn hobby's zijn tafelvoetbal en online poker en muziek maken.. hij komt op mij sympathiek over
eindelijk een vriendje voor amanda die haar niet slaat en niet een crimineel is!
Ruwe sex was het zeker, en ze heeft zelf gezegd dat ze ruwe sex lekker vindt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie zegt wat er onder de dekens gebeurt . brian sloeg haar toch ook niet ? dat was gewoon ruwe sex !
en hier zijn geen cameras bij ,he
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:37 schreef jopiebaco het volgende:
Ik ben eigenlijk wel beniewd wie weten hoe het met de bekendere bewoners gaat, waar ze wonen en wat ze doen. Hoe is het met Mike, Palma, en ander ex-personeel? Waar werkt Brian, Hoe is het nu met Huub, Laat Jaap van zich horen ivm Afvalstrijd? Die kul, maar wel leuK!
die volgt een curus anger management.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
brian ? werken ?? whoehahahhahhaha![]()
Dennis presenteert Nederlandstalige muziekprogramma's op Sterren.nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef lien2103 het volgende:
Je bedoelt Huubschen, maar dat durf je vast niet te zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die volgt een curus anger management.
Hij werkt in de ict geloof ik
quote:Op maandag 30 november 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Huubschen, maar dat durf je vast niet te zeggen.
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet durven? zover ik weet hebben hij en ik (behalve TBO 1) geen link met elkaar...
ah... dus dat. in dat geval.. zal ik me er maar bij neer moeten leggenquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:
ThunderBitch verdeelt de mensheid in twee groepen: Huub-aanhangers en Brian-aanhangers. Huub-aanhangers haten Brian en Brian-aanhangers haten Huub. Als je iets negatiefs zegt over Brian dan ben je dus voor Huub en kan je geen negatieve dingen over Huub zelf zeggen, sterker nog wat geldt voor Brian kan niet voor Huub gelden.
De enige die gratie heeft ben ik. Ik kan en Brian en Huub agressief noemen, jij niet, sorry
Ik distancieer mij van jouw simplistische denkwijze.quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:
ThunderBitch verdeelt de mensheid in twee groepen: Huub-aanhangers en Brian-aanhangers. Huub-aanhangers haten Brian en Brian-aanhangers haten Huub. Als je iets negatiefs zegt over Brian dan ben je dus voor Huub en kan je geen negatieve dingen over Huub zelf zeggen, sterker nog wat geldt voor Brian kan niet voor Huub gelden.
De enige die gratie heeft ben ik. Ik kan en Brian en Huub agressief noemen, jij niet, sorry
sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
eensch Kaat ! en van mij mogen huub en brian lekker saampjes die cursus gaan volgen ....
In 3 weken tijd op een lichaamsgewicht van 220 kilo. I'm not that impressed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Elske6 het volgende:
ik heb net bij "uitzending gemist "Jenssen ! gekeken... Jaap was er en is toch maar weer 10 kilo afgevallen na zijn laatste bezoek aan Jenssen !![]()
Het blijft een schatjequote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
Tweede foto bij de advertentie is Lieke.
http://link.marktplaats.nl/218800826
Lieke de Lange
Ik heb al een aantal jaren extensions, maar sinds ik bij Bianca ben geweest heb ik pas echt
het gevoel dat het mijn haar is.
Het zit er super goed in, blijft langer zitten dan wat ik normaal was gewend en mooier haar
dan dit kan ik me niet voorstellen.
Indian Gold is fantastisch haar, je kunt er alles mee doen en wordt niet pluizig of droog.
En Bianca is een schat van een vrouw. Een vakvrouw, dat op zeker!
Welke film hebben ze gezien?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Elske6 het volgende:
Huub is gisteravond met Eric naar de film geweest in A'dam... en we moesten de groetjes hebben van Huub ( MIJN dag kan nu helemaal niet meer stuk............) Maar goed, hij leeft nog wel dus.......
Blijf dat blonde haar toch een stuk leuker vinden. Maakt haar gezicht wat minder hard.quote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke film hebben ze gezien?
Waarschijnlijk deze: OVERSPEL
Toen dat gezeik met Huub begon was ze juist dicht bij zichzelf. Toen heeft ze voor zichzelf gekozen. Ze wist dat ze meer waard was. Dan moet je wel dicht bij je zelf voor zijn om je dat realiseren. Een vrouw die zichzelf respecteert laat zich niet zo behandelen door een kutkabouter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Lieke is lievvze was (naar mijn idee) tenminste redelijk dicht bij zichzelf in dgk, later helaas niet meer toen dat gezeik met Huub hoog opliep
en jij was weer te veel jezelf in de bunkert en dat werd je ook niet in dank afgenomen ....quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Lieke is lievvze was (naar mijn idee) tenminste redelijk dicht bij zichzelf in dgk, later helaas niet meer toen dat gezeik met Huub hoog opliep
Ach, er zijn er genoeg die blind zijn.quote:
OMFG.quote:
Nou!quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..
ja het is wat idd, maar waarschijnlijk vanwege het teveel mijzelf zijn..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en jij was weer te veel jezelf in de bunkert en dat werd je ook niet in dank afgenomen ....
Slechte countryzangeres, dat idee krijg ik bij die foto.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toen dat gezeik met Huub begon was ze juist dicht bij zichzelf. Toen heeft ze voor zichzelf gekozen. Ze wist dat ze meer waard was. Dan moet je wel dicht bij je zelf voor zijn om je dat realiseren. Een vrouw die zichzelf respecteert laat zich niet zo behandelen door een kutkabouter.
En waar heb je dat dan vandaan. Werk je bij hetzelfde bedrijf. En wat dan nog ze is vrijgezel. Moet ze lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Yep ze is redelijk dicht bij zichzelf gebleven. Vandaar dat ze in Dubai elke nacht in een andere hotelkamer doorbracht. Het heeft haar binnen het bedrijf een aardige bijnaam opgeleverd.
Ze heeft een vriendin die de hondenoppas van de achterneef van Huub z'n reclasseringsambtenaar kent, vandaar dat ze uit de eerste hand geïnformeerd is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:17 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
En waar heb je dat dan vandaan. Werk je bij hetzelfde bedrijf. En wat dan nog ze is vrijgezel. Moet ze lekker zelf weten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendin die de hondenoppas van de achterneef van Huub z'n reclasseringsambtenaar kent, vandaar dat ze uit de eerste hand geïnformeerd is.
Zolang Huubschen niet ik dat hotel logeert, *More power to her!!!*quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Yep ze is redelijk dicht bij zichzelf gebleven. Vandaar dat ze in Dubai elke nacht in een andere hotelkamer doorbracht. Het heeft haar binnen het bedrijf een aardige bijnaam opgeleverd.
Nieuw format Beleef allemaal dolle avonturen met Palma en Hermaquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:22 schreef heartwork het volgende:
Ik mis dgk zo op tv.
Kunnen ze niet gewoon weer een nieuwe serie beginnen?
En dan weer met het oude personeel, want Palma en Helga (?) Herma vond ik altijd zo grappig.
En had die Herma nou altijd een pruik op of was dat donkere dode haar echt ?
Huhhhhhh , dacht laat maar , doe ik niet .quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Van de huubsopperswaarheid heb ik niet zo'n hoge pet op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
Huhhhhhh , dacht laat maar , doe ik niet .
Zo zie je maar weer , klein wereldje ...... dan weet je vast wel ook haar echte functie .. ....niets mis mee , maar wel een heeeel ander beeld dan wat een aantal mensen hier voor ogen heeft !
Zo zie je maar weer : de waarheid overwint altijd
Haha ja met die schorre, rauwe stem van haar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nieuw format Beleef allemaal dolle avonturen met Palma en Herma![]()
Geschreeuw en rammelende trommelvliezen verzekerd
Dat is sopperslogica.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef heartwork het volgende:
[..]
Haha ja met die schorre, rauwe stem van haar.
Oh echt. wat had zij het moeilijk daar (en wat maakte ze het zichzelf toch moeilijk!).
Ik snap trouwens niet dat mensen hier kunnen schrijven dat ze huub (licht) aantrekkelijk vinden.
Ik vind het maar een eng mannetje. (Hoor ik nu bij het Brian kamp ? ;))
meest spraakzamequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef jopiebaco het volgende:
De Gouden Kooi was het meest spraakzame programma ooit, hier kunnen we het hebben over het de ex-bewoners nu vergaat.
[ afbeelding ][ afbeelding ]De
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap je stukje niet helemaal, maar het zal wel goed bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt. En er excuses voor worden aangedragen. Snap alleen niet zo goed wat Huub daar mee te maken heeft. Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch? En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is. Misschien was ze op haar manier de carriëreladder aan het bestijgen.![]()
Palma met Geer of Goor over de vloer. Lijkt me best een goeie combi.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar het was Huub die telefoon verkocht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt. En er excuses voor worden aangedragen. Snap alleen niet zo goed wat Huub daar mee te maken heeft. Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch? En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is. Misschien was ze op haar manier de carriëreladder aan het bestijgen.![]()
Ja en toevallig gingen die mensen die dgk en lieke helemaal niet kende met jou in gesprek over een collega die hoerde en snoerde en jij legt dan gelijk de link he dat is lieke.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
haal jij claire als kamerwisselaar in dubai en lieke als hairextensionmodel niet door elkaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
quote:
Er wordt niet uitgehaald naar Huub, maar naar Huubsoppers.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt.
quote:Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch?
.quote:En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is
Leuk ja. Kun je een sms quiz aan vastkoppelen:quote:Palma met Geer of Goor over de vloer. Lijkt me best een goeie combi.
Pff lafaard.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
Het was leuk om het Lieke verhaal er even in te gooien. De reakties waren voorspelbaar. Heerlijk ik heb weer genoten
Ja, precies omdat ze iets over Sliko zeggen. Oehoooeee. Get over it.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er wordt niet uitgehaald naar Huub, maar naar Huubsoppers.
Nee hoor, omdat als ze al argumenteren, ze dat doen met "argumenten" die zo krom zijn als een banaan .quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, precies omdat ze iets over Sliko zeggen.
Zo te zien heb jij er meer problemen mee dan ik.quote:Oehoooeee. Get over it.
quote:quote: Op woensdag 9 december 2009 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo te zien heb jij er meer problemen mee dan ik.
En die ging toch heel hard lachen door de telefoon?quote:
Nee, die begon me een partij te bitchen. 2009 bood later zijn excuses aan. Attent!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die ging toch heel hard lachen door de telefoon?
Met z'n allen, met z'n allen...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Klopt, en die zitten hier met z'n allen te oordelen over anderen.![]()
![]()
Niet zo hypocriet doen he....quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zolang Huubschen niet ik dat hotel logeert, *More power to her!!!*
Kijk maar uit, straks ben je ook zwanger.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n allen...
Hoi Snuitje.
Ga je nu ook al in jezelf praten?quote:
Wie is er nog meer zwanger dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks ben je ook zwanger.
Die zijn nog steeds samen, zie ze regelmatig door het dorp lopen met hun dochtertje! Maar waar ze nu wonen, wat ze precies doen etc. dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef lien2103 het volgende:
ja, de plees moeten ook daar schoon gemaakt worden.............quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Suikeroom het volgende:
als ik me niet vergis zag ik gister Natasia door het beeld wiebelen bij RTL Boulevard, in een reportage bij de miljonairs fair
Alphen a/d Rijn waar Lieke ook woont!quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
welk dorp is dat ,starlie ?
Lieke?! die heb ik nog nooit gezien hier!quote:Op maandag 14 december 2009 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Alphen a/d Rijn waar Lieke ook woont!
quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef heartwork het volgende:
Alphen aan den rijn, zuid holland
Ik zie Nadia daar in ieder geval best vaak lopen met haar dochtertje.
En dan ben ik wel zo erg dat ik altijd even in de kinderwagen spiek tijdens het langslopen. Echt een mooi kindje hoor. Maar dat kan ook door mijn klapperende eierstokken komen hoor
Die ging toch antikraak in leiden wonen had ik een tijd geleden ergens gelezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:55 schreef Starlie het volgende:
Maar Lieke is regelmatig in de H&M te vinden... al moet ik zeggen dat ik haar nu al een maand of 2 niet heb gezien!
Dus jij viert je kerst bij hen thuis ?quote:Op maandag 14 december 2009 13:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die krijg ik ook van dat kindje hoor, echt een prachtig grietje! Ik spiek dus ook altijd even in de kinderwagen. Ik kom ze nu zo vaak tegen dat Dennis en Nadia al naar me lachen, ja ja het wordt nog eens wat
![]()
Maar Lieke is regelmatig in de H&M te vinden... al moet ik zeggen dat ik haar nu al een maand of 2 niet heb gezien!
hmm ik heb het ff terug gekeken, bij 1:46quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef heartwork het volgende:
En als je denkt dat je Natasia gezien hebt is het waarschijnlijk niet zo. Zij doet, naar mijn idee, alles om in de schijnwerpers te komen. Zij had er heus wel voor gezorgd dat ze vol in beeld zou staan, haha.
Dat is Natasia nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmm ik heb het ff terug gekeken, bij 1:46
http://www.rtl.nl/compone(...)rmoney.avi_plain.xml
Even gekeken. Dat is ze niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Laat es ff lezen danquote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef sering het volgende:
Claire heeft een nieuwe blog geschreven op hyves.
hahahah dat mocht natasia willen , maar dat is ze niet hoorquote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Natasia is veel knapper.quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hahahah dat mocht natasia willen , maar dat is ze niet hoor
Maar ze verdient er gelukkig geld mee. Er zijn genoeg snollen die alleen maar de snol uithangen en er niets mee verdienen, dat weer wel.quote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
kortom : amanda doet waar ze goed in is .! de domme snol uithangen...
sorry ,de slimme snol danquote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar ze verdient er gelukkig geld mee. Er zijn genoeg snollen die alleen maar de snol uithangen en er niets mee verdienen, dat weer wel.
ja maar...door jou ga ik nu denken of ik toch niet een zwoele boa in mn kast moet hebben hangenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat maakt het uit, als we maar tevreden zijn met onszelf en zelf de bom zijn, toch?![]()
Can't have it all.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...door jou ga ik nu denken of ik toch niet een zwoele boa in mn kast moet hebben hangen
Dat heb ik nou met het verpleegsterpakje, ik hoop wel dat het kruisloos isquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...door jou ga ik nu denken of ik toch niet een zwoele boa in mn kast moet hebben hangen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het verpleegsterpakje, ik hoop wel dat het kruisloos is
Kind, wat let je? Die kun je morgen al up and running hebben. Het is geen gave, echt niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja euhm... ik zou ook heul graag een website met pornopakjes en roze glitterdingetjes willen hebben.Dan zou ik pas echt gelukkig zijn en helemaal binnenlopen.
Ik heb toch al die contacten niet die Amanda heeft!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En en en en....
[..]
Kind, wat let je? Die kun je morgen al up and running hebben. Het is geen gave, echt niet.
Inmiddels > 250 vrees ikquote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef bokma het volgende:
Is Jaap al afgevallen? Of leeft tie nog steeds met 220kilo in zn buik?
Ze had allen de buik van van Huub, en dat is het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Onderstaand berichtje stond op de hyves van Lieke:
[ afbeelding ]
![]()
Dat is haar gelukkig bespaard gebleven.
Nope, en ook nog geen nieuws over de tegels!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef jopiebaco het volgende:
Iemand die iets weet van wie er nu in de villa woont?
En weet iemand waar Brian nu is?
edit: en ik had echt niet gedronken. Ik denk sneller dan ik kan typen, al moet ik zeggen dat dat niet langzaam is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze had allen de buik van van Huub, en dat is het tegenovergestelde.
Ik vroeg me al af of het dezelfde was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Man Bijt Hond zendt de komende dagen een reportage uit over "Anita het Medium".
Volgens mij kennen we die nog van de Kooi.
Hilarische fragmenten waarbij Jaap haar volledig in de zeik nam, if memory serves..
Edit: ja hoor. Hier is ie: -filmpje-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |