De oren van je kop.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
En Brian heeft een liedje geschreven voor Claire![]()
Die is ook van de twaalf ambachten, geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef sunny16947 het volgende:
Ilona is haar eigen modellenburo begonnen "Eclipse models"
geldt ook voor Lieke!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is ook van de twaalf ambachten, geloof ik.
Vakantie.quote:
En voor Truus van drie hoog achter.quote:
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..quote:
Lieke doet toch verder helemaal niks? Waar leeft ze eigenlijk van?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt genoegen met een baantje als koffieboy/juf..
En wat is dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke heeft al een tijdje een heel leuke baan.
quote:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Brian blijft aardig in de luwte van al deze triestigheid.
Ik gok dat ie weer terug is op zijn basis van voor de kooi. Wat dat betreft denk ik echt dat hij het het best heeft aangepakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.
Dat is waarschijnlijk een positief tekenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat doet Brian tegenwoordig. De agenda voor djen is leeg. Geen aankondigingen voor kickboxwedstrijden. Geen gedichtenbundels. Het enige wat je ziet is dat hij af en toe voetbalt in het sterrenteam van RTL.
Volgens z'n LinkedIn had hij weer een "normale" baan dacht ik.... account manager ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat ie weer terug is op zijn basis van voor de kooi. Wat dat betreft denk ik echt dat hij het het best heeft aangepakt.
Dat had ik inderdaad ook begrepen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij wordt eerst nog her-betegeld geloof ik
De tegels moesten vernieuwd worden. Geloof dat dat een eis was van de nieuwe bewoners. Of van de uitvoerend producent van het volgende programma dat daar wordt opgenomen, dat weet ik even niet meer zeker.quote:
Some things will never changequote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub komt alleen maar negatief in 't nieuws.
Amanda is met goedkope zaken bezig.
Palma is failliet.
Jaap is 100 kilo aangekomen.
Wat een triestigheid.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef jopiebaco het volgende:
Ik zag laatst een foto van Ribas Joost en Darco, ze waren terug in de villa,
weet iemand hier iets van?
Dat ze zomaar naar de villa gingen, snap het ook niet Jopiebaco.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef jopiebaco het volgende:
Joost van CBML krabbelt Kelly:
Joost (1490)
vandaag, 17:38
ey schatje,
dank je voor je krabbel we moeten even snel bellen.
want moeten datum prikken om weer terug te gaan naar ons oude huisje..
is alweer een jaar terug precies vandaag.. haha
xje
die gaan dus naar de villa, kan dat zomaar, omdat hij niet meer van talpa enzo is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |