Er wordt niet uitgehaald naar Huub, maar naar Huubsoppers.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt.
quote:Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch?
.quote:En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is
Leuk ja. Kun je een sms quiz aan vastkoppelen:quote:Palma met Geer of Goor over de vloer. Lijkt me best een goeie combi.
Pff lafaard.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
Het was leuk om het Lieke verhaal er even in te gooien. De reakties waren voorspelbaar. Heerlijk ik heb weer genoten
Ja, precies omdat ze iets over Sliko zeggen. Oehoooeee. Get over it.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er wordt niet uitgehaald naar Huub, maar naar Huubsoppers.
Nee hoor, omdat als ze al argumenteren, ze dat doen met "argumenten" die zo krom zijn als een banaan .quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, precies omdat ze iets over Sliko zeggen.
Zo te zien heb jij er meer problemen mee dan ik.quote:Oehoooeee. Get over it.
quote:quote: Op woensdag 9 december 2009 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo te zien heb jij er meer problemen mee dan ik.
En die ging toch heel hard lachen door de telefoon?quote:
Nee, die begon me een partij te bitchen. 2009 bood later zijn excuses aan. Attent!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die ging toch heel hard lachen door de telefoon?
Met z'n allen, met z'n allen...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Klopt, en die zitten hier met z'n allen te oordelen over anderen.![]()
![]()
Niet zo hypocriet doen he....quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zolang Huubschen niet ik dat hotel logeert, *More power to her!!!*
Kijk maar uit, straks ben je ook zwanger.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n allen...
Hoi Snuitje.
Ga je nu ook al in jezelf praten?quote:
Wie is er nog meer zwanger dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks ben je ook zwanger.
Die zijn nog steeds samen, zie ze regelmatig door het dorp lopen met hun dochtertje! Maar waar ze nu wonen, wat ze precies doen etc. dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef lien2103 het volgende:
En hoe gaat t eingelijk met Dennis en nadia daar hoor je heel weinig over.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |