Nou!quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..
ja het is wat idd, maar waarschijnlijk vanwege het teveel mijzelf zijn..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en jij was weer te veel jezelf in de bunkert en dat werd je ook niet in dank afgenomen ....
Slechte countryzangeres, dat idee krijg ik bij die foto.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toen dat gezeik met Huub begon was ze juist dicht bij zichzelf. Toen heeft ze voor zichzelf gekozen. Ze wist dat ze meer waard was. Dan moet je wel dicht bij je zelf voor zijn om je dat realiseren. Een vrouw die zichzelf respecteert laat zich niet zo behandelen door een kutkabouter.
En waar heb je dat dan vandaan. Werk je bij hetzelfde bedrijf. En wat dan nog ze is vrijgezel. Moet ze lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Yep ze is redelijk dicht bij zichzelf gebleven. Vandaar dat ze in Dubai elke nacht in een andere hotelkamer doorbracht. Het heeft haar binnen het bedrijf een aardige bijnaam opgeleverd.
Ze heeft een vriendin die de hondenoppas van de achterneef van Huub z'n reclasseringsambtenaar kent, vandaar dat ze uit de eerste hand geïnformeerd is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:17 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
En waar heb je dat dan vandaan. Werk je bij hetzelfde bedrijf. En wat dan nog ze is vrijgezel. Moet ze lekker zelf weten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendin die de hondenoppas van de achterneef van Huub z'n reclasseringsambtenaar kent, vandaar dat ze uit de eerste hand geïnformeerd is.
Zolang Huubschen niet ik dat hotel logeert, *More power to her!!!*quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Yep ze is redelijk dicht bij zichzelf gebleven. Vandaar dat ze in Dubai elke nacht in een andere hotelkamer doorbracht. Het heeft haar binnen het bedrijf een aardige bijnaam opgeleverd.
Nieuw format Beleef allemaal dolle avonturen met Palma en Hermaquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:22 schreef heartwork het volgende:
Ik mis dgk zo op tv.
Kunnen ze niet gewoon weer een nieuwe serie beginnen?
En dan weer met het oude personeel, want Palma en Helga (?) Herma vond ik altijd zo grappig.
En had die Herma nou altijd een pruik op of was dat donkere dode haar echt ?
Huhhhhhh , dacht laat maar , doe ik niet .quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Van de huubsopperswaarheid heb ik niet zo'n hoge pet op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
Huhhhhhh , dacht laat maar , doe ik niet .
Zo zie je maar weer , klein wereldje ...... dan weet je vast wel ook haar echte functie .. ....niets mis mee , maar wel een heeeel ander beeld dan wat een aantal mensen hier voor ogen heeft !
Zo zie je maar weer : de waarheid overwint altijd
Haha ja met die schorre, rauwe stem van haar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nieuw format Beleef allemaal dolle avonturen met Palma en Herma![]()
Geschreeuw en rammelende trommelvliezen verzekerd
Dat is sopperslogica.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef heartwork het volgende:
[..]
Haha ja met die schorre, rauwe stem van haar.
Oh echt. wat had zij het moeilijk daar (en wat maakte ze het zichzelf toch moeilijk!).
Ik snap trouwens niet dat mensen hier kunnen schrijven dat ze huub (licht) aantrekkelijk vinden.
Ik vind het maar een eng mannetje. (Hoor ik nu bij het Brian kamp ? ;))
meest spraakzamequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef jopiebaco het volgende:
De Gouden Kooi was het meest spraakzame programma ooit, hier kunnen we het hebben over het de ex-bewoners nu vergaat.
[ afbeelding ][ afbeelding ]De
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap je stukje niet helemaal, maar het zal wel goed bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt. En er excuses voor worden aangedragen. Snap alleen niet zo goed wat Huub daar mee te maken heeft. Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch? En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is. Misschien was ze op haar manier de carriëreladder aan het bestijgen.![]()
Palma met Geer of Goor over de vloer. Lijkt me best een goeie combi.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar het was Huub die telefoon verkocht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zo grappig dat als er over Lieke iets negatiefs geschreven wordt ( wat trouwens de waarheid is) er gelijk weer naar Huub uitgehaald wordt. En er excuses voor worden aangedragen. Snap alleen niet zo goed wat Huub daar mee te maken heeft. Maar als mensen die dgk en Lieke niet eens kende, komen met het verhaal dat een collega zich als sl.. en h... heeft gedragen, daarna met haar naam komen zegt dat genoeg toch? En wat haar functie betreft, niets meer dan telefonisch verkoopster. Inderdaad niks mis mee, maar maak het niet interessanter dan het is. Misschien was ze op haar manier de carriëreladder aan het bestijgen.![]()
Ja en toevallig gingen die mensen die dgk en lieke helemaal niet kende met jou in gesprek over een collega die hoerde en snoerde en jij legt dan gelijk de link he dat is lieke.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
haal jij claire als kamerwisselaar in dubai en lieke als hairextensionmodel niet door elkaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |