ja, de plees moeten ook daar schoon gemaakt worden.............quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Suikeroom het volgende:
als ik me niet vergis zag ik gister Natasia door het beeld wiebelen bij RTL Boulevard, in een reportage bij de miljonairs fair
Alphen a/d Rijn waar Lieke ook woont!quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
welk dorp is dat ,starlie ?
Lieke?! die heb ik nog nooit gezien hier!quote:Op maandag 14 december 2009 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Alphen a/d Rijn waar Lieke ook woont!
quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef heartwork het volgende:
Alphen aan den rijn, zuid holland
Ik zie Nadia daar in ieder geval best vaak lopen met haar dochtertje.
En dan ben ik wel zo erg dat ik altijd even in de kinderwagen spiek tijdens het langslopen. Echt een mooi kindje hoor. Maar dat kan ook door mijn klapperende eierstokken komen hoor
Die ging toch antikraak in leiden wonen had ik een tijd geleden ergens gelezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:55 schreef Starlie het volgende:
Maar Lieke is regelmatig in de H&M te vinden... al moet ik zeggen dat ik haar nu al een maand of 2 niet heb gezien!
Dus jij viert je kerst bij hen thuis ?quote:Op maandag 14 december 2009 13:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die krijg ik ook van dat kindje hoor, echt een prachtig grietje! Ik spiek dus ook altijd even in de kinderwagen. Ik kom ze nu zo vaak tegen dat Dennis en Nadia al naar me lachen, ja ja het wordt nog eens wat
![]()
Maar Lieke is regelmatig in de H&M te vinden... al moet ik zeggen dat ik haar nu al een maand of 2 niet heb gezien!
hmm ik heb het ff terug gekeken, bij 1:46quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef heartwork het volgende:
En als je denkt dat je Natasia gezien hebt is het waarschijnlijk niet zo. Zij doet, naar mijn idee, alles om in de schijnwerpers te komen. Zij had er heus wel voor gezorgd dat ze vol in beeld zou staan, haha.
Dat is Natasia nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmm ik heb het ff terug gekeken, bij 1:46
http://www.rtl.nl/compone(...)rmoney.avi_plain.xml
Even gekeken. Dat is ze niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Laat es ff lezen danquote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef sering het volgende:
Claire heeft een nieuwe blog geschreven op hyves.
hahahah dat mocht natasia willen , maar dat is ze niet hoorquote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Natasia is veel knapper.quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hahahah dat mocht natasia willen , maar dat is ze niet hoor
Maar ze verdient er gelukkig geld mee. Er zijn genoeg snollen die alleen maar de snol uithangen en er niets mee verdienen, dat weer wel.quote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
kortom : amanda doet waar ze goed in is .! de domme snol uithangen...
sorry ,de slimme snol danquote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar ze verdient er gelukkig geld mee. Er zijn genoeg snollen die alleen maar de snol uithangen en er niets mee verdienen, dat weer wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |