abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74777545
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iedereen straks zien waar ik ben geweest?

Nee, niemand kan zien waar u bent geweest. Er wordt alleen doorgegeven hoeveel kilometers u in welk tarief heeft gereden. Tenzij u zelf nadrukkelijk toestemming heeft gegeven meer gedetailleerde informatie te verstrekken. Bijvoorbeeld omdat u in een auto van de zaak rijdt en uw werkgever bepaalde informatie wil hebben. Dat is dan op basis van een duidelijke afspraak tussen u en uw werkgever.

Maar de vraag is: waar wordt die doorgifte bepaald? Is het je kastje dat daadwerkelijk ook niet meer doorgeeft dan nodig? Of geeft je kastje het wel degelijk door maar wordt het niet verstrekt?
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat het kastje alle mogelijke informatie zal doorgeven en dat er een selectie is op wat men aan de andere kant kan zien. Een beetje zoals het EDP: alles en iedereen komt in het systeem, maar de gegevens van degenen die bezwaar maken zijn niet opvraagbaar. Wat een geruststelling, hè?
pi_74777561
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met toeristen vanuit bijv Duitsland, Belgie, Polen die met hun auto bij ons over de wegen rijden? Die krijgen vast geen kastje
Tuurlijk wel. Dit is gewoon EU beleid hoor. Terwijl Eurlings heel stoer doet alsof het zijn idee is. Het is een grap, de politici zijn nakend en ze hebben het zelf niet eens door.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:01:20 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74777571
dus als je naar duitslan of verder europa in die de kilometerheffing niet heeft, moet je toch betalen.

nog een vb. stel je parkeerd je auto ergens bij een kroeg dan krijg je gelijk de politie op je dak om te blazen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_74777585
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Dit is gewoon EU beleid hoor. Terwijl Eurlings heel stoer doet alsof het zijn idee is. Het is een grap, de politici zijn nakend en ze hebben het zelf niet eens door.
Precies. Zodra Nederland er 30 miljard in heeft gepompt om het werkend te krijgen, doen de andere landen voor een habbekrats mee.
pi_74777631
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Precies. Zodra Nederland er 30 miljard in heeft gepompt om het werkend te krijgen, doen de andere landen voor een habbekrats mee.
Ja. Kijk naar ons geprivatiseerde zorgstelsel. Exact hetzelfde stelsel wordt nu in de USA geïmplementeerd, terwijl iedereen doet alsof er niet zoiets is als een internationale regering. Die bestaat allang, gecontroleerd door de Centrale Banken. Zij geven ons ook rookverboden, CO2 belasting, ID plicht, CCTV overal, etc.
pi_74777703
Iedereen zit hier nu wel te klagen hierover, maar wederom niemand die hier tegen in aktie komt.

Typisch nederlands, klagen klagen klagen, maar niet de barricades op.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:08:41 #207
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74777761
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De PVV en de SP zijn zeker tegen. De VVD zegt tegen te zijn, maar die hebben wel meegeholpen met het opstarten van het project. Daarbij doen Kamervragen er niet toe, want het regeerakkoord is toch dichtgetimmerd dus de Kamer staat buitenspel.
Waarom hoor ik daar niks over? Ik volg het niet op de voet, maar ik ben best op de hoogte van actualiteiten. Waarom maken politieke partijen zich nou niet eens druk over belangrijke zaken zoals dit ipv. bij pauw en witteman te gaan mekkeren over wilders
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74777779
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef HeyFreak het volgende:
Iedereen zit hier nu wel te klagen hierover, maar wederom niemand die hier tegen in aktie komt.

Typisch nederlands, klagen klagen klagen, maar niet de barricades op.
Ergens denk ik dat dit weleens een uitzondering zou kunnen zijn. Niet nu, maar later als in volle omvang duidelijk wordt hoe de burger bedonderd is.
pi_74777817
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Hoe democratisch.
Zo werkt regeren in Nederland. Tenzij er mensen binnen de PvdA, CDA en/of CU-kamerfracties tegen stemt, heeft de kamer niets meer te zeggen.
pi_74777918
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Waarom hoor ik daar niks over? Ik volg het niet op de voet, maar ik ben best op de hoogte van actualiteiten. Waarom maken politieke partijen zich nou niet eens druk over belangrijke zaken zoals dit ipv. bij pauw en witteman te gaan mekkeren over wilders
Omdat er geen interesse is in de media. Af en toe een berichtje zoals dit in de kranten en that's it.
pi_74777992
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Omdat er geen interesse is in de media. Af en toe een berichtje zoals dit in de kranten en that's it.
Er is geen enkele journalist die nu eens in één artikel duidelijk maakt dat elke burger met dit systeem genaaid gaat worden. Zelfs de mensen zonder auto zijn duurder uit.
pi_74778033
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Er is geen enkele journalist die nu eens in één artikel duidelijk maakt dat elke burger met dit systeem genaaid gaat worden. Zelfs de mensen zonder auto zijn duurder uit.
Ik zou zeggen, schrijf een stuk. Stuur het in naar de FP en alle kranten. Of beter nog, maak er een persbericht via het ANP van. Wordt het zo opgepikt.
pi_74778072
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ergens denk ik dat dit weleens een uitzondering zou kunnen zijn. Niet nu, maar later als in volle omvang duidelijk wordt hoe de burger bedonderd is.
Tegen die tijd blijkt dat de soep niet zo heet gegeten wordt als ze wordt opgediend en vind niemand het meer nodig om naar Den Haag te gaan om te demonstreren en wordt het stapsgewijs alsnog ingevoerd.

Stel, een politicus wil 50. Dan roept ie heel hard dat ie 100 wil. Iedereen over de zeik en dan zegt de politicus 'hey mensen, ik luister echt naar jullie: weet je wat, we doen 50!'. Heeft hij water bij de wijn gedaan en is iedereen tevreden - en alsnog genaaid.
pi_74778170
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Tegen die tijd blijkt dat de soep niet zo heet gegeten wordt als ze wordt opgediend en vind niemand het meer nodig om naar Den Haag te gaan om te demonstreren en wordt het stapsgewijs alsnog ingevoerd.

Stel, een politicus wil 50. Dan roept ie heel hard dat ie 100 wil. Iedereen over de zeik en dan zegt de politicus 'hey mensen, ik luister echt naar jullie: weet je wat, we doen 50!'. Heeft hij water bij de wijn gedaan en is iedereen tevreden - en alsnog genaaid.
Ergens twijfel ik aan deze manier van werken in dit geval. Het wetsvoorstel is namelijk al concreet en ingediend. Daar wordt meestal niet heel erg veel van afgeweken...
  FOK!fotograaf dinsdag 17 november 2009 @ 12:27:39 #215
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_74778260
Democratie he? Ik vraag me af hoeveel procent van de Nederlanders zo'n kastje in zijn auto wil hebben.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_74778334
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, schrijf een stuk. Stuur het in naar de FP en alle kranten. Of beter nog, maak er een persbericht via het ANP van. Wordt het zo opgepikt.
Inderdaad. Je moet zelf een persbericht schrijven, met je contactgegevens duidelijk onderaan vermeld. Vervolgens mail je het stuk naar het ANP.

Moet je wel een duidelijk punt maken. Geen verkapt opiniestuk schrijven want dat wordt direct weggeflikkerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74778368
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef moonmovies het volgende:
Democratie he? Ik vraag me af hoeveel procent van de Nederlanders zo'n kastje in zijn auto wil hebben.
Zolang de enquetes hierover de vraag blijven stellen 'bent u voor eerlijk betalen' dan zal dat de meerderheid blijven. Verbaas me met deze vraag er altijd over dat niet 100% ja zegt.
pi_74778375
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met toeristen vanuit bijv Duitsland, Belgie, Polen die met hun auto bij ons over de wegen rijden? Die krijgen vast geen kastje
Nee, die "krijgen" geen kastje. Die moeten een vignet kopen.
pi_74778378
Tijd om te vertrekken.
pi_74778432
Wanneer beginnen de rellen?
Dit kan toch niet langer zo doorgaan, als er iets word geregeld ben ik er zeker bij.
pi_74778454
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:35 schreef Asgard het volgende:
Wanneer beginnen de rellen?
Dit kan toch niet langer zo doorgaan, als er iets word geregeld ben ik er zeker bij.
Aanmelden kan in mijn fotoboek .
pi_74778475
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Matteüs het volgende:
Tijd om te vertrekken.
Moet je wel buiten de EU anders ben je over niet al te lange tijd alsnog de lul.
pi_74778494
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Matteüs het volgende:
Tijd om te vertrekken.
Waarheen?
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 12:39:30 #224
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74778524
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

In Oman hebben ze iets vergelijkbaars ingevoerd. En binnen 2 maanden gingen er idd automatische boetes uit voor de snelheid. Reken er hier dus ook maar op.
Auw dus voor automobilisten
pi_74778540
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waarheen?
Canada, Zwitserland of Noorwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')