abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74779077
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is best aantrekkelijk uit te zoeken welke bedrijven er mee werken en wat de moederbedrijven zijn. Dit kan natuurlijk prima gebruikt worden voor een consumentenboycot
Het zou me niet verbazen als mensen uit de regering al dikke aandelen pakketen hebben bij de betrokken bedrijven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_74779083
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat mag toch ook nog steeds gewoon? In de stad betalen mensen bijv 5 euro voor parkeren, jij voor het rijden.
De stad is sowieso anders. Daar zit je vaak zo dicht bij een supermarkt dat het veel aantrekkelijker is om dagelijks boodschappen te doen.
pi_74779097
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als mensen uit de regering al dikke aandelen pakketen hebben bij de betrokken bedrijven.
Ik vermoed dat Siemens erachter zit, maar zeker weten doe ik het niet.
pi_74779101
Al die vieze uitbuiters dienen gelynched te worden. Wie doet er mee een galg timmeren op het Binnenhof?
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:59:50 #255
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74779121
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De stad is sowieso anders. Daar zit je vaak zo dicht bij een supermarkt dat het veel aantrekkelijker is om dagelijks boodschappen te doen.
Jij woont niet in een stad denk ik...?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74779124
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

In een grote stad kan ik me er nog wat bij voorstellen ja. Feit blijft dat het gros van de kleine ritjes gewoon niet echt nut heeft.
Wie ben jij om te bepalen wat nut heeft? Dat is nu juist het probleem met deze heffing. Het feit dat niet alleen moet betalen, maar dat je in de toekomst ook moet gaan verantwoorden waarom je iets doet.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:59:56 #257
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74779126
Voor de mensen die denken dat een fiets een privacybeschermend vervoermiddel is, dat duurt ook niet lang meer: CDA pleit voor verplichte RFID-chip op fietsen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74779129
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat komt doordat de vrouw in Nederland verplicht is om te werken, omdat er namelijk teveel mensen zijn die niet werken.
Ik zie moeders met kinderen uit de groepen 5 t/m 8 nog de kids naar school brengen terwijl die allang zelfstandig kunnen fietsen.
Tis toch echt de laksheid en verwendheid van de ouders die veel mee speelt.
pi_74779132
quote:

[..]

Dat mag toch ook nog steeds gewoon? In de stad betalen mensen bijv 5 euro voor parkeren, jij voor het rijden.

In de grote stad ben je eigenlijk gek als je een auto hebt, als je hem eigenlijk niet voor je werk nodig hebt, maar dit terzijde.
pi_74779156
quote:

[..]

Waar betaal jij 5 euro voor parkeren in de stad? Dat is echt minstens tien als je het voornemen hebt om niet linea recta weer die parkeergarage uit te gaan.
pi_74779205
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de mensen die denken dat een fiets een privacybeschermend vervoermiddel is, dat duurt ook niet lang meer: CDA pleit voor verplichte RFID-chip op fietsen
CDA pleit voor een chip in je nek en een barcode op je voorhoofd....
pi_74779236
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:59 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen wat nut heeft? Dat is nu juist het probleem met deze heffing. Het feit dat niet alleen moet betalen, maar dat je in de toekomst ook moet gaan verantwoorden waarom je iets doet.
Je kan toch best stellen dat 99% van de ritjes van 5 km geen zodanig nut dient dat het ook niet met de fiets kan worden afgelegd? Ik zou alleen ritjes van de ambulance naar het ziekenhuis en dergelijke zaken als ECHT nuttig bestempelen. Dat levert een kostenbesparing op voor degenen die de auto WEL gebruiken waarvoor die bedoeld is: namelijk grote afstanden binnen een normale tijdslimiet overbruggen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:04:36 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74779268
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar betaal jij 5 euro voor parkeren in de stad? Dat is echt minstens tien als je het voornemen hebt om niet linea recta weer die parkeergarage uit te gaan.
Ik vond 5 euro (meer dan 10 gulden!) al extreem hoog ingeschat!

Zelf betaal ik nooit voor parkeren in de stad. Ik ga per fiets of trein en als ik met de auto moet parkeer ik gratis op overheidsterrein.
The End Times are wild
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:06:04 #264
267444 Skonk
Free Skonk
pi_74779316
Staat er ook een boete op het kapotmáken van het kastje?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:06:41 #265
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_74779325
Komt er ook een biometrie-scanner en een adem tester op dat kastje? Met startonderbreker en gekoppeld aan gewichtscensoren in de stoel

Dan weet Camiel meteen wie er achter het stuur zit

En een mooie bonnenprinter op de plek van de asbak (mooie gelegenheid om een rookverbod voor bestuurders te starten). En als dan het papierrolletje op is, wordt je daar vriendelijk op gewezen midels een uiterst vriendelijke inval door de politie (schade aan huis voor eigen risico)

Ik ben voor
pi_74779332
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Je kan toch best stellen dat 99% van de ritjes van 5 km geen zodanig nut dient dat het ook niet met de fiets kan worden afgelegd? Ik zou alleen ritjes van de ambulance naar het ziekenhuis en dergelijke zaken als ECHT nuttig bestempelen. Dat levert een kostenbesparing op voor degenen die de auto WEL gebruiken waarvoor die bedoeld is: namelijk grote afstanden binnen een normale tijdslimiet overbruggen.
Als jij het niet noodzakelijk vind dan neem jij maar lekker de fiets. Ik snap niet waarom zulk soort als jij het de ander ook wil opleggen.
pi_74779368
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef McKillem het volgende:

[..]

CDA pleit voor een chip in je nek en een barcode op je voorhoofd....

Redenen genoeg om bij de komende verkiezingen maar eens wat anders dan CDA te stemmen.
pi_74779415
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef Skonk het volgende:
Staat er ook een boete op het kapotmáken van het kastje?
Vier jaar cel en 64.000 euro boete in geval van opzet.
pi_74779516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als jij het niet noodzakelijk vind dan neem jij maar lekker de fiets. Ik snap niet waarom zulk soort als jij het de ander ook wil opleggen.
Omdat dat een kostenbesparing oplevert voor degenen die de auto meer gebruiken waar die voor bedoeld is
pi_74779552
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Omdat dat een kostenbesparing oplevert voor degenen die de auto meer gebruiken waar die voor bedoeld is
Daar bepaal jij weer waar een auto voor bedoeld is.
pi_74779609
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Daar bepaal jij weer waar een auto voor bedoeld is.
Nee, met welk doel denk je dat men überhaupt een auto ging ontwikkelen vroeger? Om de boodschappen mee te doen of om comfortabeler en sneller grote afstanden af te leggen? Nou?
pi_74779644
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nee, met welk doel denk je dat men überhaupt een auto ging ontwikkelen vroeger? Om de boodschappen mee te doen of om comfortabeler en sneller grote afstanden af te leggen? Nou?
Om de extreem vervuilende paard en wagen te vervangen.
pi_74779650
De auto behoort de individu meer bewegingsvrijheid en soevereiniteit te geven, in plaats van door de regering gebruikt te worden als slavenmiddel om mensen meer te belasten, te volgen en te controleren.

Revolutie-tijd, ik zeg het je.
pi_74779683
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:54 schreef Iblis het volgende:
Het telegraafartikel zegt:
[..]

GPS is normaliter gewoon passief. Maar dit betekent – mits de berichtgeving juist is – dat elke auto continu moet uitzenden hoeveel deze gereden heeft? Dat is toch belachelijk?
Je moet maar net in een tunnel in een file staan...
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vier jaar cel en 64.000 euro boete in geval van opzet.
Vervelend als je plotseling hard moet remmen en het kastje vliegt door je voorruit..
pi_74779699
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Aanmelden kan in mijn fotoboek .
Sow... geef jij even een mooi voorbeeld hoe allochtonen alles denken op te lossen met rellen/geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')