Optfyten, kutnewbie.quote:
IBTL dan maar?quote:
Ja, tfyten.quote:
quote:
6 tot 7000? dat is wel een verschil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef Winner_Taco het volgende:
AZ heb je wel gelijk in . Zijn veel gasten die 2 jaar geleden nog in de Arena zaten (en over 2 jaar daar waarschijnlijk ook weer zitten)
Wat betreft Twente klopt het niet wat je zegt . Twente leeft enorm daar in de regio . En supportersaantallen hangen altijd samen met succes . Mid jaren 80 toen Feyenoord degradatievoetbal speelde zaten er op zondag ook regelmatig slechts 6 tot 7000 man.
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:46 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
6 tot 7000? dat is wel een verschil.
hihi... moeten scherp blijven hequote:Op dinsdag 17 november 2009 07:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .
Ja in de regio Enschede bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef Winner_Taco het volgende:
AZ heb je wel gelijk in . Zijn veel gasten die 2 jaar geleden nog in de Arena zaten (en over 2 jaar daar waarschijnlijk ook weer zitten)
Wat betreft Twente klopt het niet wat je zegt . Twente leeft enorm daar in de regio . En supportersaantallen hangen altijd samen met succes .
Allé menneke. Azijnzeiker is Vlaams he jong! Het moet zijn Azijnpisser!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .
Gomilliard !!!!!!!!!!!!!! Ik stuur straks kabouter Wesley op u af kutbelgquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:59 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Allé menneke. Azijnzeiker is Vlaams he jong! Het moet zijn Azijnpisser!
Kan het wat minder?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Als je uit Oss komt ben je voor Top, kankerlul!
Dat filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Waarom wou ik zojuist hetzelfde posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Gloryhunters, eerste waar ik aan moest denken was een gloryhole
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:21 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
![]()
Dat filmpje was ik aan het zoeken , maar kon het zo snel niet vindenMaar daar moest ik ook aan denken vanochtend. hehe
Nee, pr0n is g0ed jeweetz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom wou ik zojuist hetzelfde posten.
Mijn geest = ziek
0:33 . Even twijfelde hij om toch een zin te formuleren zonder kanker .... maarrrrrrrrrr gelukkig bedacht hij zich op tijdquote:
Het is FC Oss, onwetendequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Haha, ge-ni-aalquote:
neem voor mij een Tiendalli shirtje meequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:45 schreef Ruud het volgende:
* Ruud gaat ook maar eens een Twente sjaaltje kopen...
Ajax publiek héquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Je zag het bij AZ trouwens erg duidelijk tegen Ajax en Arsenal. Ze staan achter en 5 minuten voor tijd stroomt het stadion leeg, wat een club
en bedankt héquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
Het illustreert eens temeer dat voetbal voor de zwakzinnigen onder ons is.
quote:Met je kankerabonnement op je kankervoetbal international, kankerlul!
Bleghh vervelend clubje vind ik dat. Was laatst Bij AZ-Feyenoord ( ben Feyenoord supporter ) en werd helemaal gek van die kaasboertjes en hun klappapiertjes! rot es op! ga es zingen, veredelde kaashoeren!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Je zag het bij AZ trouwens erg duidelijk tegen Ajax en Arsenal. Ze staan achter en 5 minuten voor tijd stroomt het stadion leeg, wat een club
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Gloryhunters, eerste waar ik aan moest denken was een gloryhole
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:31 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook helemaal niet mogelijk
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet. Er is ook niemand hier die zegt dat iedereen, die voor en club is aan de andere kant van het land, een gloryhunter is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zag laats onderweg naar Antwerpen een FC Groningen vaantje in de auto hangen waar bij op het kentekenbord Garage blabla Venray stond. Is dit ook een glory hunter?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zag laats onderweg naar Antwerpen een FC Groningen vaantje in de auto hangen waar bij op het kentekenbord Garage blabla Venray stond. Is dit ook een glory hunter?
Als je uit venray komt hoor je vvvsupporter te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Er is ook niemand hier die zegt dat iedereen, die voor en club is aan de andere kant van het land, een gloryhunter is.
quote:
Volgende keer een lijntje speed minderquote:
eindhovenquote:
Ja en Eagles wint express voor de bookmakersquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
eindhoven
express alles verliezen voor de bookmakers
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dat valt heel erg op als ik een thuiswedstrijd kijk van AZ. Bij ons (NEC) gebeurd het ook wel natuurlijk, maar in veel mindere mate als bij AZ.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Joppy het volgende:
Ach, dat zul je altijd hebben. Alsof Ajax en Feyenoord direct vanaf de oprichting altijd 50.000 man naar het stadion trokken. Clubs die vanuit de 1e divisie naar de eredivisie promoveren trekken ook meer supporters. Ploegen die langere tijd boven verwachting presteren trekken ook meer mensen. Het is nu eenmaal leuker om deel uit te maken van iets positiefs. Als het dan weer minder gaat, blijven vanzelf de mensen over met echte clubliefde over en als het dan een beetje meezit is er een positief saldo van supporters.
Overigens gaan er altijd mensen eerder weg bij AZ, of ze nou achter staan of niet. Ligt aan de belachelijk infrastructuur, na de wedstrijd sta je altijd een half uur op de parkeerplaats. Voor mij is het geen reden om eerder weg te gaan, maar blijkbaar voor anderen wel.
Ja hoor we hebben een echte hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Adames het volgende:
Het is simpelweg leuker om een shirtje te kopen en naar wedstrijden gaat als je club eerste staat en goed speelt dan dat ze uit ellende elke keer worden afgeslacht.
Zeik toch niet.
Lees alles nog een keertje goed door, dan kom je je antwoord vanzelf tegenquote:Verder, ben zelf (matig) ajax fan terwijl ik in een van de zuidelijkste dorpjes van Nederland woon. Heb je daar nu ook weer wat over te zeiken?
Doen PSV en Ajax het leuker dan? Volgens mij staat Twente bovenaan en hebben we best een goeie kans.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef reetveter het volgende:
Twente doet het wel leuk. Maar dat wordt gewoon geen kampioen.
Tuurlijk niet. Je support je locals. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Toen ik naar Enschede kwam, zo'n 6 jaar geleden ben ik voor Twente geworden (nog steeds wel Ajax sympathisant trouwens). Ben ik nu ook een gloryhunter?
Het is idd wel ernstig bij AZ. Ik praat niks goed, een wedstrijd duurt voor mij gewoon tot en met het laatste fluitsignaal plus het eventuele ererondje van de spelers, maar ik begrijp het wel. Na afloop van een wedstrijd moet 90% van de auto's over één rotonde. Lopers/fietser moeten door één smal fietstunneltje. Qua OV is er alleen een pendelbus naar het station. Wil je niet een half uur stil staan op de parkeerplaats, dan moet je eerder weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat valt heel erg op als ik een thuiswedstrijd kijk van AZ. Bij ons (NEC) gebeurd het ook wel natuurlijk, maar in veel mindere mate als bij AZ.
Welke glory?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom slechts uit een randgemeente van Rotterdam, maar ga wel naar Feyenoord, ben ik nu ook een gloryhunter?
In de oorlog liep je zeker ook over naar de geallieerden toen het misging bij de Duitsers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Voetballiefhebbers zijn niet clubgebonden, maar houden simpelweg van het spel. Noem ze gloryhunters, ik noem ze kenners.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de oorlog liep je zeker ook over naar de geallieerden toen het misging bij de Duitsers.
quote:
Maar die kopen geen shirts/vaantjes/vlaggetjes en gaan niet de internet/teletekst-hooligan uithangen. Die komen met goede gefundeerde meningen waarom ze sympathie hebben voor het spel van een bepaalde ploeg (is niet gelijk aan club).quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Voetballiefhebbers zijn niet clubgebonden, maar houden simpelweg van het spel. Noem ze gloryhunters, ik noem ze kenners.
Amenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar die kopen geen shirts/vaantjes/vlaggetjes en gaan niet de internet/teletekst-hooligan uithangen. Die komen met goede gefundeerde meningen waarom ze sympathie hebben voor het spel van een bepaalde ploeg (is niet gelijk aan club).
Gloryhunters zijn de mensen die fan worden van een club zodra deze goed gaat presteren, ongeacht het spel, de spelers of de ploeg. Als de club grote successen behaalt staat deze persoon net te doen alsof hij een die-hard is. Gaat het minder met de club of is er een andere club die beter presteert dan migreert deze persoon daar naar toe.
Van club switchen, tsja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Doen PSV en Ajax het leuker dan? Volgens mij staat Twente bovenaan en hebben we best een goeie kans.
Ik kom overigens uit de kop van NH, was voor Ajax maar ik heb een jaar of 5 helemaal geen voetbal meer gekeken. Toen ik naar Enschede kwam, zo'n 6 jaar geleden ben ik voor Twente geworden (nog steeds wel Ajax sympathisant trouwens). Ben ik nu ook een gloryhunter?
Nou gloryhunter.. het was toen ook al zo dat twente dat de weg naar boven had ingezet. Maar gloryhunter weet ik niet, fout absoluut wel. Van club switchen in je leven kan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
was voor Ajax. Toen ik naar Enschede kwam, zo'n 6 jaar geleden ben ik voor Twente geworden (nog steeds wel Ajax sympathisant trouwens). Ben ik nu ook een gloryhunter?
Je hebt gelijk dat van club switchen niet kan, maar als ik jou was zou ik mijn mond houden. Uit leeuwarden komen en voor ajax zijn is nog triester, zeker als je bekijkt dat je met cambuur een hele mooie club in je stad en provincie hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Van club switchen, tsja.
Ben al me hele leven voor Ajax btw, terwijl ik oorspronkelijk uit Leeuwarden kom.Maar heb nooit iets met de Friese clubs gehad
Ik zie niet in hoe het liefhebben van een spel te maken heeft met actief meedoen in een Wereldoorlog. Een voetballiefhebber heeft bij voorbaat al geen kant gekozen en kan dus nergens naar overlopen omdat je daarvoor 2 kanten nodig hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de oorlog liep je zeker ook over naar de geallieerden toen het misging bij de Duitsers.
Ik heb het zojuist 2x gedaan in 10 seconden. Ben ik nu fout?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nou gloryhunter.. het was toen ook al zo dat twente dat de weg naar boven had ingezet. Maar gloryhunter weet ik niet, fout absoluut wel. Van club switchen in je leven kan niet.
Je moest lachen, ga dan niet zo serieus doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het liefhebben van een spel te maken heeft met actief meedoen in een Wereldoorlog. Een voetballiefhebber heeft bij voorbaat al geen kant gekozen en kan dus nergens naar overlopen omdat je daarvoor 2 kanten nodig hebt.
Maar je bent dus wel een typisch geval van een gloryhunter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Van club switchen, tsja.
Ben al me hele leven voor Ajax btw, terwijl ik oorspronkelijk uit Leeuwarden kom.Maar heb nooit iets met de Friese clubs gehad
Jij bent de verpersoonlijking van de (kut)term gloryhunter, die je ook vooral bij ajax (en anders wel feyenoord) tegenkomt. Wat de spelers op het veld doen en het bestuur voor besluiten neemt heb je toch amper invloed op (het eerste overigens wel door als een twaalfde man achter de ploeg te gaan staan en het tweede door niet alles te pikekn en eventueel in opstand te komen). De ware supporter heeft zijn club lief vanwege de eigen cultuur, hetgene waarin jouw ploeg zich onderscheidt, onderkent dat iedere speler en bestuurslid passanten zijn en staan dik en dun achter de ploeg. Supporterschap heeft helemaal niks met winnen of verliezen te maken imo. In Nederland staan de onderlinge wedstrijden in het teken van regio/stedenruzies, trots op je afkomst (gelukkig itt tot vele andere landen waar politiek ook meespeelt)! Daarom support your locals!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Adames het volgende:
Het is simpelweg leuker om een shirtje te kopen en naar wedstrijden gaat als je club eerste staat en goed speelt dan dat ze uit ellende elke keer worden afgeslacht.
Zeik toch niet.
Ja ga je schamen man!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Adames het volgende:
Verder, ben zelf (matig) ajax fan terwijl ik in een van de zuidelijkste dorpjes van Nederland woon. Heb je daar nu ook weer wat over te zeiken?
Nou fout, ik neem je per definitie niet serieus dan als je een supporter van mijn club bent geworden nadat je een andere club gesupport heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist 2x gedaan in 10 seconden. Ben ik nu fout?
Boeiend, ik kom ook uit Friesland. Cambuur en Heerenveen hebben zeker mijn sympathie, en ik ga zo af en toe ook wel eens naar een wedstrijd van Heerenveen. Maar ik blijf Ajacied. Wat heeft je woonplaats daar nou mee te maken, zo kortzichtig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat van club switchen niet kan, maar als ik jou was zou ik mijn mond houden. Uit leeuwarden komen en voor ajax zijn is nog triester, zeker als je bekijkt dat je met cambuur een hele mooie club in je stad en provincie hebt.
Als je van huis uit een bepaalde club meekrijgt dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel een typisch geval van een gloryhunter.
Support your locals!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Boeiend, ik kom ook uit Friesland. Cambuur en Heerenveen hebben zeker mijn sympathie, en ik ga zo af en toe ook wel eens naar een wedstrijd van Heerenveen. Maar ik blijf Ajacied. Wat heeft je woonplaats daar nou mee te maken, zo kortzichtig.
Je neemt mij misschien niet serieus maar alles eromheen té serieus. Als ik nou voor jouw club wordt, ondanks het feit dat ze ontzettend slecht zijn. Word ik dan wel geaccepteerd? Ik kan geen gloryhunter zijn in zo'n geval. Is mislukking een vereiste om geaccepteerd te worden? Dan ben je wel een merkwaardige gast.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nou fout, ik neem je per definitie niet serieus dan als je een supporter van mijn club bent geworden nadat je een andere club gesupport heb.
Dan heb je wel een gigantische patriottische relatie met jouw stad, terwijl het waarschijnlijk nauwelijks verschilt van de rest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Support your locals!
Ik kan het niet begrijpen dat iemand voor een team is uit een stad waar diegene helemaal geen affiniteit mee heeft. Een geboren en getogen Limburger of Fries die voor Ajax is? Je bent toch ook niet voor Duitsland of België, maar voor het Nederlands elftal. Ik heb best sympathie voor sommige clubs en kan ook genieten van een Suarez bij Ajax, maar zal altijd de club uit mijn eigen stad ondersteunen.
Ligt er natuurlijk maar aan. Is je vader een gloryhunter, dan ben jij het ook. Is je vader een echte Emmenaar, maar woont in Dordrecht voor bijv. werk en jij krijgt van hem mee dat FC Emmen je club is dan is dat anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je van huis uit een bepaalde club meekrijgt dan?
Het is verschrikkelijk bij Vitesse. Laatst zaten we met nog geen 7000 man bij een bekerwedstrijd. Het heeft ook voor een groot deel met het bestuur te maken, maar ook in veel gevallen met de prestaties. Nu is het alweer ongelooflijk lang geleden dat Vitesse een keer een leuk seizoen draaide. Jaartje of 9 a 10 terug. En voorlopig zie ik het ook niet veranderen, maar ik ben wel iemand die er altijd is. Zelfs in het weiland tegen Lienden die we verloren in de kou en regen stond ik nog met de jongens die er ook altijd zijn. En waar zijn dan al die mensen die met hun kuttenkoppen vooraan staan als we tegen nec, ajax, psv, etc spelen. Want dan komen ze wel allemaal kijken. Teletekst en mooi weer supportersquote:Op woensdag 18 november 2009 06:13 schreef Winner_Taco het volgende:
Gebeurt bij Vitesse momenteel trouwens ook (Neem aan dat je voor Vitesse bent)
Hopla daar zeg je het zelf al. Het heeft met kwaliteit te maken . U2 geeft een concert en er komen bij honderduizend mensen op af . Jannes geeft een concert en er zijn er 200. De mensen die bij U2 komen kijken zijn geen gloryhunters oidquote:Op woensdag 18 november 2009 07:07 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk bij Vitesse. Laatst zaten we met nog geen 7000 man bij een bekerwedstrijd. Het heeft ook voor een groot deel met het bestuur te maken, maar ook in veel gevallen met de prestaties. Nu is het alweer ongelooflijk lang geleden dat Vitesse een keer een leuk seizoen draaide. Jaartje of 9 a 10 terug. En voorlopig zie ik het ook niet veranderen, maar ik ben wel iemand die er altijd is.
expressquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
eindhoven
Ja het heeft ook met de kwaliteit te maken. Dat is ook duidelijk. Alleen het punt is dat mensen van club veranderen omdat het ergens anders ineens feest isquote:Op woensdag 18 november 2009 07:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hopla daar zeg je het zelf al. Het heeft met kwaliteit te maken .
Ja, maar die mensen waren (waarschijnlijk) niet eerst voor Jannes en daarna voor U2. Die mensen waren ws al hun hele leven fan van U2.quote:U2 geeft een concert en er komen bij honderduizend mensen op af . Jannes geeft een concert en er zijn er 200. De mensen die bij U2 komen kijken zijn geen gloryhunters oid
quote:Zelf ben ik voor Feyenoord en dat is ook geen makkelijk bestaan soms
Oke, maar ze zijn dan nog wel voor Feyenoord en gaan dan niet ineens in Amsterdam of Eindhoven kijken.quote:Vooral als het aan inzet ontbreekt . Ik kan me voorstellen dat mensen niet meer komen als er zoals afgelopen seizoen als een stel druiloren gespeeld wordt door de heren miljonairs.
Ik geeft oprecht en eerlijk antwoord. Naar Vitesse. Want dat is mijn club. Ik meen het echt. Afgelopen weekend baalde ik gewoon dat NL moest voetbalen. Ik zie liever een competitieronde en ga liever met de jongens bij Vitesse kijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja gozer ik snap wel wat je bedoeld hoor . Om te kotsen iddAan de andere kant zouden clubs als Feyenoord Ajax en PSV zoveel fans hebben als er in het verleden geen prijzen waren gewonnen?
Alleen succes kan een club groot maken . Het langdurig uitblijven hiervan heeft een soortgelijk effect maar dan omgekeerd . Zoals bij Leeds utd bijvoorbeeld gebeurt is. Jij en ik zijn fans maar er zijn ook heel veel liefhebbers van het spelletje . Die willen hun tijd niet verdoen door kutwedstrijden te zien .
Een gewetensvraag . Eerlijk en zonder sentimenteel gedoe . Kijk jij liever naar Real Madrid - Barcelona óf Vitesse - RKC ?
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar aan. Is je vader een gloryhunter, dan ben jij het ook. Is je vader een echte Emmenaar, maar woont in Dordrecht voor bijv. werk en jij krijgt van hem mee dat FC Emmen je club is dan is dat anders.
Ik zie genoeg redenen waarom ie voor Ajax isquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten waarom m'n pa Ajax-fan is, zal voor hem wel de meest aansprekende club zijn ofzo. Maar mocht hij dus een gloryhunter zijn, dan ben ik 't ook? Ik vind dit zo simpel he
Bij Ajax heb je denk ik de meeste gloryhunters van de eredivisie. Helemaal in hun succesperiode gedurende de mid 90er jaren. Tegenwoordig lopen ze liever in Real Madrid / Barcelona shirtjes rond heb ik het ideequote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zie genoeg redenen waarom ie voor Ajax is![]()
In dat geval: van harte gefeliciteerd met je club (tot nu toequote:Op vrijdag 20 november 2009 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al Twentefan sinds m'n prilste jaren en heb al overal in Nederland trots rond gelopen in mijn Twenteshirt
Yo Sherlockquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je denk ik de meeste gloryhunters van de eredivisie. Helemaal in hun succesperiode gedurende de mid 90er jaren. Tegenwoordig lopen ze liever in Real Madrid / Barcelona shirtjes rond heb ik het idee
Ja man denk et ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je denk ik de meeste gloryhunters van de eredivisie. Helemaal in hun succesperiode gedurende de mid 90er jaren. Tegenwoordig lopen ze liever in Real Madrid / Barcelona shirtjes rond heb ik het idee
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja man denk et ook
Vanwege AL die kampioenschappen laatste jaren![]()
Sorry hoor maar als je gloryhunters zoekt moet je in alkmaar en eindhoven zijn
Als uit eindhoven komt..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
eindhoven
Alkmaar zit er vol mee. Zelfs aantal gozers die ik ken hadden vroeger Ajaxposters op hun kamer maar nu gingen ze naar Arsenal - AZquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja man denk et ook
Ik zelf natuurlijk ookquote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zie genoeg redenen waarom ie voor Ajax is![]()
Om die succesperiode meegemaakt te hebben moet me toch echt ouder zijn dan 22. Toch zie ik nog veel kleine jochies rondlopen in shirtjes met Suarez ofzo achterop...quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar Twente is dan ook een club waar je met recht trots op mag zijn vind ik als Ajacied.quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al Twentefan sinds m'n prilste jaren en heb al overal in Nederland trots rond gelopen in mijn Twenteshirt
Volgensmij blijft Ajax heel vaak gewoon in de familie zeg maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zelf natuurlijk ook
[..]
Om die succesperiode meegemaakt te hebben moet me toch echt ouder zijn dan 22. Toch zie ik nog veel kleine jochies rondlopen in shirtjes met Suarez ofzo achterop...
Tja, Suarez is nu een van de helden van het huidige Ajaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Tommeke het volgende:
Om die succesperiode meegemaakt te hebben moet me toch echt ouder zijn dan 22. Toch zie ik nog veel kleine jochies rondlopen in shirtjes met Suarez ofzo achterop...
Ouders die hun kinderen hersenspoelen met Ajaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij blijft Ajax heel vaak gewoon in de familie zeg maar
Mijn vader is ook fan namelijk en die is echt van de jaren 70 generatie enzo nog
Ik heb nog steeds Ajax sokkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen hersenspoelen met AjaxHad je ook ajax sokken en lunchbox?
Gohquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb nog steeds Ajax sokken![]()
![]()
En de lunchbox stond vroeger inderdaad ook paraat![]()
Nee?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En jij hebt jeugdtrauma's er aan overgehouden omdat iedereen altijd zijn trommeltje pakte van zn favoriete club en jij als enige uit de klas die op dammen zat kon niet meedoen?
oquote:
Bij ons thuis ligt ook ergens een ajax-lunchbox. Toen mijn moeder nog bammetjes voor me smeerde deed ze die altijd die die ajax-box als ik weer eens te lui was geweest om m'n eigen broodtrommel af te wassen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen hersenspoelen met AjaxHad je ook ajax sokken en lunchbox?
Je weet waar de term "Ajax-publiek" vandaan komt die men gebruikt om aan te geven dat het thuispubliek weinig affiniteit met de club heeft en voortijdig het stadion verlaat ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja man denk et ook
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |