Optfyten, kutnewbie.quote:
IBTL dan maar?quote:
Ja, tfyten.quote:
quote:
6 tot 7000? dat is wel een verschil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef Winner_Taco het volgende:
AZ heb je wel gelijk in . Zijn veel gasten die 2 jaar geleden nog in de Arena zaten (en over 2 jaar daar waarschijnlijk ook weer zitten)
Wat betreft Twente klopt het niet wat je zegt . Twente leeft enorm daar in de regio . En supportersaantallen hangen altijd samen met succes . Mid jaren 80 toen Feyenoord degradatievoetbal speelde zaten er op zondag ook regelmatig slechts 6 tot 7000 man.
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:46 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
6 tot 7000? dat is wel een verschil.
hihi... moeten scherp blijven hequote:Op dinsdag 17 november 2009 07:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .
Ja in de regio Enschede bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef Winner_Taco het volgende:
AZ heb je wel gelijk in . Zijn veel gasten die 2 jaar geleden nog in de Arena zaten (en over 2 jaar daar waarschijnlijk ook weer zitten)
Wat betreft Twente klopt het niet wat je zegt . Twente leeft enorm daar in de regio . En supportersaantallen hangen altijd samen met succes .
Allé menneke. Azijnzeiker is Vlaams he jong! Het moet zijn Azijnpisser!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Loop niet te kutten op de vroege morgen , azijnzeiker .
Gomilliard !!!!!!!!!!!!!! Ik stuur straks kabouter Wesley op u af kutbelgquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:59 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Allé menneke. Azijnzeiker is Vlaams he jong! Het moet zijn Azijnpisser!
Kan het wat minder?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Als je uit Oss komt ben je voor Top, kankerlul!
Dat filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Waarom wou ik zojuist hetzelfde posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Gloryhunters, eerste waar ik aan moest denken was een gloryhole
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:21 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
![]()
Dat filmpje was ik aan het zoeken , maar kon het zo snel niet vindenMaar daar moest ik ook aan denken vanochtend. hehe
Nee, pr0n is g0ed jeweetz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom wou ik zojuist hetzelfde posten.
Mijn geest = ziek
0:33 . Even twijfelde hij om toch een zin te formuleren zonder kanker .... maarrrrrrrrrr gelukkig bedacht hij zich op tijdquote:
Het is FC Oss, onwetendequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Repeat het volgende:
Haha, ge-ni-aalquote:
neem voor mij een Tiendalli shirtje meequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:45 schreef Ruud het volgende:
* Ruud gaat ook maar eens een Twente sjaaltje kopen...
Ajax publiek héquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Je zag het bij AZ trouwens erg duidelijk tegen Ajax en Arsenal. Ze staan achter en 5 minuten voor tijd stroomt het stadion leeg, wat een club
en bedankt héquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
Het illustreert eens temeer dat voetbal voor de zwakzinnigen onder ons is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |