Even de preview gekeken en inderdaad, tieten. Ik heb alleen nog niet kunnen zien hoe ze er verder uitzien, qua modellenpotentieel. Dus alvast een tvp voor volgende week.quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
In de preview zag het er nogal eh... frivool () uit!
Zag flink wat naakt voorbij komen.
Omdat je nieuwsgierig bent, net als wij allemaal....quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
Lol met 1 excuusnegerin en veel te veel witte benen zo te zien.
Waarom klik ik op dit topic
Ik gok op RTL5.quote:
Jah inderdaad, echt een mooie huid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
Wow die linkse is echt letterlijk zwart. Best mooi.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jah inderdaad, echt een mooie huid.
Ja,. maar het is volgens mij wel voor het eerst dat het hier wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef emss het volgende:
Australia's NTM is er al jaren hoor... volgens mij keek ik cycle 1 toen ik daar in 2005 aan het backpacken was.
Jah, mooi he.quote:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze eens een keer een andere NTM laten zien. De Amerikaanse versie kennen we onderhand wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Pisces29 het volgende:En waarom niet gewoon ANTM, proberen ze weer iets anders aan ons te verkopen?
quote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef Tamashii het volgende:
Is het nu vanavond om half 9 op rtl5?
Oh yay!quote:Op maandag 23 november 2009 @ 18:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Aan de promotiefoto te zien. Is het seizoen 5
Gaan ze iemands wenkbrauw afscherenquote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef PartyHardy het volgende:
Ben echt benieuwd, volgens mij zijn die meiden nog verschrikkelijker als een Lianne of een Tessa..
Vind dat ze daar ook wel wat meer op afgerekend mogen worden, is niet erg professioneel
Ja, die vond ik dus ook. Maar daar staat dat hele zwarte meisje die in de OP helemaal links staat niet op...quote:Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Aan de promotiefoto te zien. Is het seizoen 5
Ik wil dat wel doen. Als het wel om cycle 5 gaat, weet ik nu alweer wie er gaat winnen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan iemand die de serie heeft gezien de foto's die in de afleveringen worden gemaakt hier telkens neerzetten? Ik durf niet te zoeken. Of iemand die er geen bezwaar tegen heeft de winnaar te zien natuurlijk. Ik vind het altijd wel leuk om lekker over de foto's te babbelen, net zoals bij de amerikaanse altijd. Daar gebeurde het altijd voordat de aflevering geweest was (daar was altijd wat discussie over), maar hier neerzetten na de aflevering is ook leuk.
Op rtl is een promo te zien van cycle 2.quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Yenthe het volgende:
Het is cycle 1!
http://en.wikipedia.org/w(...)t_Top_Model,_Cycle_1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Op rtl is een promo te zien van cycle 2.
Zal de uitleg even in een spoiler zettenHmm... Nu ben ik het helemaal kwijt. Anyway, we zien het vanavond welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, scheelt weer wat afleveringen kijkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef winka het volgende:
In de tvgids die wij hebben, staat dat deze aflevering de halve finale is
Tis iig een totaal andere cycle. ;oquote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef TrailerTrash het volgende:
Volgens mij beginnen ze niet bij cycle 1 van de foto, want zag black chick niet voorbijkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk volgt er gauw een make-over waarbij iedereen een andere kleur haar krijgt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Lov1 het volgende:
Simone is erg knap, samen met nog zo'n blonde (er zijn er gewoon teveel)
Hiranthi. Gedaan door Lara.quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Wie was dat dat ook al weer van die wenkbrauw?
Dankje!quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik wil dat wel doen. Als het wel om cycle 5 gaat, weet ik nu alweer wie er gaat winnen.
aflevering gemist op rtl.nlquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver stop ik met kijken als ze de naaktshoot hebben?
Jij weet meer?quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
Het is dat Lara zo klein is, anders had ze weleens de winnaar kunnen worden.
Er staat geen uitzending gemist op van dit programma !quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
Inderdaad! Als je model wilt worden ga je toch niet bij je allereerste opdracht al zo moeilijk, dat kun je toch niet maken!quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
Echt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
Op die foto wel een beetje inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef Moja het volgende:
Ze zijn bijna allemaal blond!
Vind ze eigenlijk een beetje tegenvallen qua uiterlijk.
Gelukkig maar, want bij gemiste uitzendingen kan ik 'm niet vinden. Ik begon al te twijfelen of 't wel uitgezonden was, er staat iets heel anders bij 20.30 afgelopen maandag...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
Nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zie het in de verste verte niet.
Dat wilde ik wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
idd!.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik ben maandag in slaap gevallenHeb het net even terug gekeken op youtube. Best leuke aflevering, dat wenkbrauw afscheren was inderdaad zo fout, maar moest er ook wel om lachen.
Die Hiranthi is niet lelijk, maar geen model vind ik. Op het einde moesten de dames nog even hun catwalk kunsten tonen aan de jury. Toen zei iemand van de jury tegen Hiranthi iets in de trant van: "Je hebt volgens mij veel comlimentjes in je leven gekregen" Ook een manier om duidelijk te maken dat je iemand arrogant vind natuurlijk
Ja, ik óóók!!! Ik haat 'r met grote verve. Bovendien vind ik 'r ook echt lelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Manono het volgende:
die hiranthi
of je doet het niet vanwege cultureel religieuze bezwaren, of je doet het wel, maar eerst een heel drama maken en het dan zo terzijde schuiven
mens, als je geen titties wil laten zien moet je geen model worden
heb nu al een hekel aan aan haar
Ja. Dat wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Morrigan het volgende:
Dat soort irritante wijven maken zo'n programma wel weer erg vermakelijk.
Ga ik zeker doen, ik erger me graag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Als je dacht dat je nu al een hekel aan haar heb moet je vooral blijven kijken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Als je dacht dat je nu al een hekel aan haar heb moet je vooral blijven kijken
Jah, inderdaad, dat zoenen en halfnaakt in bubbelbaden rondhangen enzo, daar twijfel ik toch altijd een beetje bij. Ik denk dat ze wel een beetje gepusht worden. En die drank die ze krijgen helpt ook natuurlijk. Verder zullen sommigen zelf ook wel wat verder gaan omdat er een camera bij is, juist om op te vallen.quote:Op zondag 29 november 2009 00:02 schreef myrkur het volgende:
Ik vraag me altijd af in hoeverre die meisjes gepusht worden om 'wild' te gaan doen voor de camera, of dat het echt uit hunzelf komt.![]()
Wel leuk voor ons om naar te kijken natuurlijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat rode haar wel mooi staan. Dat is Louise toch?
Ik vond het goed zo. De metamorfoses worden in Nederland erg uit gemolken. Zo kort en lelijk mogelijke kapsels om de meiden aan het huilen te krijgen. Later worden ze dan alsnog weg gestuurd omdat ze te jongensachtig ogen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Tirza het volgende:
Die metamorfoses waren niet bepaald indrukwekkend, er werd maar 1 meisje geverfd
Ik vind Louise tja.. ben niet kapot van haar. 't is een mooi meisje.. als ze haar mond dicht heeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind dat rode haar bij Louise wel goed staanDie Hiranthi even op dat feestje bitchen over Lara
![]()
Gelijk heeft ze, ik zou ook niet blij zijn als mijn wenkbrauw afgeschoren werd
En Madeline.... sja Madeline
Volgens mij maak je niet zo'n goede indruk als je gaat hoeren en sloeren
En de rest maar vragen stellen en zich verkneukelen
Ik vind haar vooral zo passief en ouwelijk en verwend.quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
Die doos is weer lekker bezig.Hiranthi
Er is er standaard eentje, in ieder seizoen van ieder land, die zich blijkt te hebben ingeschreven zonder te weten dat er minstens één naaktshoot bij zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Manono het volgende:
die hiranthi
of je doet het niet vanwege cultureel religieuze bezwaren, of je doet het wel, maar eerst een heel drama maken en het dan zo terzijde schuiven
mens, als je geen titties wil laten zien moet je geen model worden
heb nu al een hekel aan aan haar
Smerig mannetje is dat, die kapper.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Jemig, dat handenwerk van dat grietje met die kapper Carl in die tent!![]()
Het lijkt wel Big Brother meets ANTM.
En dat die kapper dan weer een van de andere meiden versiert.
Lekker zootje met die staff
Dat ook!quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Smerig mannetje is dat, die kapper.
Dat zei ik net precies hetzelfde tegen mijn misterquote:Ik zou trouwens ook uit mijn dak gaan als er een bloedzuiger in mijn been zat
Ze is aandachtsgeil, zal haar weinig uitmaken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ook!
Maar ik snap van haar ook niet dat ze daar gaat liggen sexen (nou ja, sort of...) met camera's er bij
[..]
Ik heb zelfs weg gekekenquote:Dat zei ik net precies hetzelfde tegen mijn mister
Oh!quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze is aandachtsgeil, zal haar weinig uitmaken.
Die zat met zijn koptelefoon op '24' te kijken en vroeg waarom ik zat te IEUWWWWWW-en!quote:Hoe krijg jij jouw mister zo ver dat hij meekijkt naar een wijvenprogramma?
Gelukkig, dan klopt mijn wereldbeeld weer. Thanks.quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Die zat met zijn koptelefoon op '24' te kijken en vroeg waarom ik zat te IEUWWWWWW-en!
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig, dan klopt mijn wereldbeeld weer. Thanks.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Jemig, dat handenwerk van dat grietje met die kapper Carl in die tent!![]()
Het lijkt wel Big Brother meets ANTM.
En dat die kapper dan weer een van de andere meiden versiert.
Lekker zootje met die staff
Ow gatver, ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Smerig mannetje is dat, die kapper.
Ik zou trouwens ook uit mijn dak gaan als er een bloedzuiger in mijn been zat
Ja eerst hadden ze alleen geknuffeld. Later zelfs alleen gepráát!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Was echt wel heen en weer handwerk
"Maar er is helemaal niets gebeurd, we hebben geknuffeld!
" Yeah right
Graag gedaan. Alles om je een goede nachtrust te bezorgenquote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig, dan klopt mijn wereldbeeld weer. Thanks.
''Ik heb toch het gevoel dat ik me moet verdedigen over wat er die nacht niet is gebeurd''.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Madeleine kronkelt en kreunt in dr slaap
oepsie ik ook!quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef myrkur het volgende:
ik heb per ongeluk gezien wie er wintboee.
Nou dat vond ik echt zo a-sociaal, hoe ze tegen die bouwvakkers stonden te krijsenquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allemaal maar armoedig, net als de Nederlandse versie. En dat gedoe op het balcon met het bruinspuiten, raar he? dat die bouwvakkers gaan kijken, wat dacht je dan?
Ze was naar het ziekenhuis voor haar rugpijn (dacht ik) en toen hebben ze een MRI gemaakt en toen bleek ze een scheurtje in een ader in haar hoofd (toch?quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef milia het volgende:
Ik had de tv te laat aangezet en heb dus geen idee waarom Ebony eruit is! Wil iemand zo lief zijn om me even wijzer te makenEn soms lijkt het wel of ik naar een serie uit de ninetees zit te kijken of zo, qua kleding
Ze voelde haar arm niet meer, en had al een tijdje last van rugkrachten. Dus toen is ze naar het ziekenhuis gebracht, hebben ze een MRI gemaakt en kwamen ze erachter dat ze een scheurtje in een van de aders had, richting de hersenen. Nu moest ze aan de bloedverdunners en moest ze opgenomen worden, omdat ze een grote kans had op een beroerte.quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef milia het volgende:
Ik had de tv te laat aangezet en heb dus geen idee waarom Ebony eruit is! Wil iemand zo lief zijn om me even wijzer te makenEn soms lijkt het wel of ik naar een serie uit de ninetees zit te kijken of zo, qua kleding
Ah, dit dus.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was naar het ziekenhuis voor haar rugpijn (dacht ik) en toen hebben ze een MRI gemaakt en toen bleek ze een scheurtje in een ader in haar hoofd (toch?) te hebben waardoor ze ook een beroerte had kunnen krijgen. Zoiets was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Van het programma wel, maar alleen als de arts daar toestemming voor gaf.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Niet kijken als je niet wilt weten wie wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even bijpraten: enigzins suffe go-sees, kwamen allemaal op tijd, gingen met de auto, niks aan de hand. Eboni won en koos Simone als medewinnaar. Zij kregen een jurk van een ontwerper die ik niet ken en mochten met de limo naar huis. Andere twee moesten lopen. Verder hebben ze stijladvies gekregen en gebabbeld met de zus van nicole kidman. En foto's gemaakt in rode jurken, hangend in touwen.quote:
Nee, het zag er echt heel eenvoudig uit. Misschien dat de ontwerper daarom zei dat ze niet moest komen zeuren als ie scheurde.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Die jurk die Eboni kreeg van de ontwerper koop ik hier voor 8 euro bij de Zeeman
Echt, dat stond toch voor geen meter?
Nee, dat vond ik ook al, wat zagen die jurken er cheap uit!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Die jurk die Eboni kreeg van de ontwerper koop ik hier voor 8 euro bij de Zeeman
Echt, dat stond toch voor geen meter?
Dat kleine ging volgens mij over de twee blondjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef Evelien het volgende:
Ik vind 't maf dat Eboni met haar 1.82 m 'aan de kleine kant' werd bevonden voor de catwalk. Excusez-moi? Sinds wanneer mógen modellen überhaupt zo lang zijn? Dan past kleding toch helemaal niet? Maak ik nu ineens alsnog kans met mijn 1.90 m?
ooooh dat heb ik gelukkig gemist! Niks zeggen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
WHUT????
Nu zag je al de reclame voor volgende week en weet je dus al wie er uit gaat
Terwijl het programma nog helemaal niet afgelopen is.
FAIL!
Super! Dankjewel!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten: enigzins suffe go-sees, kwamen allemaal op tijd, gingen met de auto, niks aan de hand. Eboni won en koos Simone als medewinnaar. Zij kregen een jurk van een ontwerper die ik niet ken en mochten met de limo naar huis. Andere twee moesten lopen. Verder hebben ze stijladvies gekregen en gebabbeld met de zus van nicole kidman. En foto's gemaakt in rode jurken, hangend in touwen.
Felicia Day heeft ook een beetje van die vooruitstekende tanden, misschien daarom.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat zie ik echt helemáál niet!
Ik erger me kapot aan haar manier van praten
Heb niet echt een favoriet deze keer geloof ik.
Ik vind Simone 't mooist, maar ik gun 't Jess 't meest, ondanks haar rare 'panic attacks'quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat zie ik echt helemáál niet!
Ik erger me kapot aan haar manier van praten
Heb niet echt een favoriet deze keer geloof ik.
Ja dat zag ik ook! wthquote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
WHUT????
Nu zag je al de reclame voor volgende week en weet je dus al wie er uit gaat
Terwijl het programma nog helemaal niet afgelopen is.
FAIL!
Ik vind Eboni ook mooi en leuk en grappig, maar had niet verwacht dat ze het tot de finale zou schoppen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Qebbel het volgende:
Eboni is juist vanaf het begin mijn favo geweest. Ze is gewoon een stoer, tof en mooi mens, juist ook omdat ze zo'n gekke kop heeft. Tenminste niet zo'n huppelhut
. Simone is wel heel mooi, het mooist misschien, maar dat vind ik best saai eigenlijk. Inderdaad voor een bruidscatalogus.
Ik ook. En dan ook een doorzichtig truitje uitkiezen uit die hele winkel, terwijl je dezelfde ochtend nog geleerd hebt dat je dat niet moet doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Xennia het volgende:
Blij dat Madeleine eruit is, vond haar ook ronduit onecht. Ze zou het de fotograaf wel even naar zijn zin maken bij een shoot. Het klonk zo cheesy en ordinair uit haar mond
En zoals we weten de hairstylist, die kan ze ook erg blij maken rondom een shootquote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Xennia het volgende:
Blij dat Madeleine eruit is, vond haar ook ronduit onecht. Ze zou het de fotograaf wel even naar zijn zin maken bij een shoot. Het klonk zo cheesy en ordinair uit haar mond
Ze kreeg gek genoeg wel een compliment voor haar keuze door de stylist die er bij was.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. En dan ook een doorzichtig truitje uitkiezen uit die hele winkel, terwijl je dezelfde ochtend nog geleerd hebt dat je dat niet moet doen
Ze hebben alleen maar geknuffeld, Mads heeft een groot hart.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
En zoals we weten de hairstylist, die kan ze ook erg blij maken rondom een shoot
Maar blij werd hij ervanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef Xennia het volgende:
Ze hebben alleen maar geknuffeld, Mads heeft een groot hart.
Ik kijk met een half oog met je mee!quote:
Yep. 't Is Simone!quote:
Ja, raar he?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Crientj het volgende:
Ik vind Jess echt engIneens zeggen dat ze Eboni aardig vind en er goed mee kan opschieten.
Denk het ook! Door haar doorzettingsvermogen, werklust en omdat ze mooi is!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Eboni ziet er nu mooier uit dan ooit
Ik denk dat ze gaat winnen!
Die coverfoto was wel briljant van Jess.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Eboni is stoer.![]()
Jess heeft een heel apart uiterlijk, maar is... raar.
Yeasch.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week antm cycle 11 finally
Komen ze dan naar Amsterdam?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week antm cycle 11 finally
Serieus? Wanneer?quote:
quote:
Dat hoorde ik al eens, maar wist niet meer welke cycle. Dan ga ik wel kijken.quote:
Hetzelfde dus. Kun je het ergens terug kijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef kissaa het volgende:
Vergeten te kijken![]()
Leuk dat Eboni gewonnen heeft
Jeah! Alleen vond ik Tyra echt lelijk in die reclames en die meiden vond ik ook niet zo tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef Michellee het volgende:
Ik vond ze eigenlijk allebei niet echt topmodel waardig. Volgende week gelukkig ANTM weer terug!
Eens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:24 schreef Marrije het volgende:
Eboni![]()
Maar dat was al wel duidelijk vanaf dat ze in het zkh kwam en weer terug mocht komen. Zij moest en zou gewoon winnen. Bleh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |