Even de preview gekeken en inderdaad, tieten. Ik heb alleen nog niet kunnen zien hoe ze er verder uitzien, qua modellenpotentieel. Dus alvast een tvp voor volgende week.quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
In de preview zag het er nogal eh... frivool () uit!
Zag flink wat naakt voorbij komen.
Omdat je nieuwsgierig bent, net als wij allemaal....quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
Lol met 1 excuusnegerin en veel te veel witte benen zo te zien.
Waarom klik ik op dit topic
Ik gok op RTL5.quote:
Jah inderdaad, echt een mooie huid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
Wow die linkse is echt letterlijk zwart. Best mooi.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jah inderdaad, echt een mooie huid.
Ja,. maar het is volgens mij wel voor het eerst dat het hier wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef emss het volgende:
Australia's NTM is er al jaren hoor... volgens mij keek ik cycle 1 toen ik daar in 2005 aan het backpacken was.
Jah, mooi he.quote:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze eens een keer een andere NTM laten zien. De Amerikaanse versie kennen we onderhand wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Pisces29 het volgende:En waarom niet gewoon ANTM, proberen ze weer iets anders aan ons te verkopen?
quote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef Tamashii het volgende:
Is het nu vanavond om half 9 op rtl5?
Oh yay!quote:Op maandag 23 november 2009 @ 18:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Aan de promotiefoto te zien. Is het seizoen 5
Gaan ze iemands wenkbrauw afscherenquote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef PartyHardy het volgende:
Ben echt benieuwd, volgens mij zijn die meiden nog verschrikkelijker als een Lianne of een Tessa..
Vind dat ze daar ook wel wat meer op afgerekend mogen worden, is niet erg professioneel
Ja, die vond ik dus ook. Maar daar staat dat hele zwarte meisje die in de OP helemaal links staat niet op...quote:Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Aan de promotiefoto te zien. Is het seizoen 5
Ik wil dat wel doen. Als het wel om cycle 5 gaat, weet ik nu alweer wie er gaat winnen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan iemand die de serie heeft gezien de foto's die in de afleveringen worden gemaakt hier telkens neerzetten? Ik durf niet te zoeken. Of iemand die er geen bezwaar tegen heeft de winnaar te zien natuurlijk. Ik vind het altijd wel leuk om lekker over de foto's te babbelen, net zoals bij de amerikaanse altijd. Daar gebeurde het altijd voordat de aflevering geweest was (daar was altijd wat discussie over), maar hier neerzetten na de aflevering is ook leuk.
Op rtl is een promo te zien van cycle 2.quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Yenthe het volgende:
Het is cycle 1!
http://en.wikipedia.org/w(...)t_Top_Model,_Cycle_1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Op rtl is een promo te zien van cycle 2.
Zal de uitleg even in een spoiler zettenHmm... Nu ben ik het helemaal kwijt. Anyway, we zien het vanavond welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, scheelt weer wat afleveringen kijkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef winka het volgende:
In de tvgids die wij hebben, staat dat deze aflevering de halve finale is
Tis iig een totaal andere cycle. ;oquote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef TrailerTrash het volgende:
Volgens mij beginnen ze niet bij cycle 1 van de foto, want zag black chick niet voorbijkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk volgt er gauw een make-over waarbij iedereen een andere kleur haar krijgt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Lov1 het volgende:
Simone is erg knap, samen met nog zo'n blonde (er zijn er gewoon teveel)
Hiranthi. Gedaan door Lara.quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Wie was dat dat ook al weer van die wenkbrauw?
Dankje!quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik wil dat wel doen. Als het wel om cycle 5 gaat, weet ik nu alweer wie er gaat winnen.
aflevering gemist op rtl.nlquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver stop ik met kijken als ze de naaktshoot hebben?
Jij weet meer?quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
Het is dat Lara zo klein is, anders had ze weleens de winnaar kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |