quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
Ow god, twee stuks?quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
quote:De reeds jarenlange strijd om leden en lezers tussen Nederlands' meest populaire fora, FOK! en GeenStijl, is inmiddels definitief beslecht. Sedert de komst van het topic "OUD / [Gewenste] Updates staat FOK! ruim bovenaan.
GeenStijl is "not amused" maar toont zich een goed verliezer. "Dan hadden we zelf maar met zo'n prachtig initiatief moeten komen" , zo luidde het commentaar.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
Houdt flauw grapje over diepe décollete's binnen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
"Thies praat Moonah de oren van het hoofd"
quote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Smikke het volgende:
Filet American jarenlang geheel onterecht aangemerkt als verboden voedsel tijdens de zwangerschap!
heu!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Rottdog het volgende:
Freecell nieuwe leider kots sekte, of je stopt je vinger er in.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Macka voortaan zonder winter en najaars depressie; ze heeft een 2e woning gekocht op de Algarve.
Netvliestransplantatie staat nog in de kinderschoenen, dus het duurt nog wel even. Maar kersjes moet die jackpot natuurlijk zo snel mogelijk winnen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef Asyniur het volgende:
Misschien kan kersjes met die gewonnen Jackpot wat voor jullie betekenen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het zo'n lief topic maar ik zou het liefst een update als deze willen:
'Danyel en Thijs grootste moddersmeerpoetsen tijdens op OUD-meet in het park'
Kon dat maar![]()
So true!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:46 schreef Asyniur het volgende:
Rocks loopt weer als een kiviet![]()
Na jarenlang geworstel met bekken en bekkentherapeuten zijn als in een wonder alle klachten na de geboorte van haar jongste als sneeuw voor de zon verdwenen. De wetenschap staat voor een raadsel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef YPPY het volgende:
Pathe film lijst:
5. Ten days with Bruce, part 3: Paris, story and starring Anitra
4. The five of us (adult version), starring mijsje, joene and children
3. Scream VII, starring Kleurdoos
2. How to... make a beautifull cake (long version), presentation: PM-girl
1. A true romance, love so strong starring m@x, lover and Johnny Depp
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef YPPY het volgende:
Mega top 10 2025
5. De stuntelkampioen - Anna![]()
Zo die komt eens even binnen hier...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het zo'n lief topic maar ik zou het liefst een update als deze willen:
'Danyel en Thijs grootste moddersmeerpoetsen tijdens op OUD-meet in het park'
Kon dat maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Whehehehe Yppyquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef YPPY het volgende:
Pathe film lijst:
5. Ten days with Bruce, part 3: Paris, story and starring Anitra
4. The five of us (adult version), starring mijsje, joene and children
3. Scream VII, starring Kleurdoos
2. How to... make a beautifull cake (long version), presentation: PM-girl
1. A true romance, love so strong starring m@x, lover and Johnny Depp
Ahh, maar ALS het dan zover is dan heb ik in ieder geval alvast de juiste connectiesquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Netvliestransplantatie staat nog in de kinderschoenen, dus het duurt nog wel even. Maar kersjes moet die jackpot natuurlijk zo snel mogelijk winnen!
De volledige betekenis luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Yppyaans- vorm van bewoording vol liefde en oprechtheid
ha!quote:
Bron: de Geleraafquote:December 2018
Topdrukte voor pakjesbezorgers TNT
Was december altijd al druk voor TNT/TPG vanwege het bezorgen van kerstkaarten, de laatste jaren worden alle verloven ingetrokken en uitzendbureaus ingeschakeld om de hausse aan pakjes die door het land gaan te verzenden.
Wat 10 jaar geleden als een leuke actie op het OUD gedeelte van FOK!Forum ontstond : Users verzonden pakjes aan elkaar door middel van het trekken van lootjes is na een paar jaar door diverse sites (o.a. Hyves en Geen Stijl) opgepikt en een hype geworden.
Honderdduizenden pakjes gaan kris kras door het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
2010: Poppedein verloskundige van het jaar
Whahahaaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef YPPY het volgende:
24 maart 2015: Lezing van Floortje in boekhandel Le Simone over haar nieuwste boek 'hoe ik tot inkeer kwam' (reservering, legitimatie en verklaring van verdrag verplicht)
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..quote:
Hier precies idemquote:Op woensdag 18 november 2009 20:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..
Hier werd ik gewoon helemaalquote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Zomaar een bankje, ergens onder een boom....
Naast een oude meneer zet een oude dame zich rustig neer, en zet haar rollator op de rem.
"hallo" zegt de meneer "wie ben jij nou weer" klinkt het enigzins bibberend.
"daag, ik ben Anna"zegt de oude dame bijna zingend.
"Anna? Ik ken helemaal geen Anna, van wie ben jij er 1?"zegt de knorrige oude meneer.
"Anna, je weet wel! Nr 19 en ook kamer 19, Anna van Jarno en Yppy"
De oude man zucht tevreden: "Anna! nou weet ik het weer. Aangenaam, ik ben Tijn, nr 20 en kamer 20, van Swets en E.T."
"ow ben jij er 1 van Swets! Nou jou vader kon er wat van hoorde ik gisteren nog van Alicia"
"Nou vlak jouw ouders ook niet uit", zegt de oude man knorrig, "daar zijn ook ettelijke FB topics over geweest".
"ja maar niet zoveel als van de ouders van Pauline en Willemijn"
"Willemijn.... ja die heeft pas mooie benen"verzucht de oude man gelukzalig![]()
"Fijn he, zo'n verzorghuis speciaal voor ons?" de oude dame zucht van plezier "we hoeven weinig uit te leggen over vroeger en je komt altijd bekenden tegen. Alleen die naam, die naam zit me dwars. Wie noemt zo'n huis nou Het ultieme fokkindjeshuis? We zijn toch allang geen kindjes meer?
"Vanavond eten we spinazie", verzucht de man intens tevreden, "kan het leven nog mooier? "
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Nieuwsflits! Meerdere werkgevers hebben vernomen dat de geweldige YPPY vrij op de markt is en hebben haar allen geweldige aanbiedingen voor een baan gedaan. Dicht bij haar huis en de werkgevers bieden nog steeds tegen elkaar op!
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef YPPY het volgende:
Advertentie
Nu in de aanbieding bij boekhandel Le Simonde, voor slechts 1 euro per stuk. Derde artikel gratis!
* Hoe ik tot inkeer kwam - Floortje
* Organisatie van goede doelen acties - DaanBanaan
* Recepten zonder ei - Sonja Bakker
* Recepten zonder koemelk - Sonja Bakker
* Behandeling van littekens - Moussy
* Online verkoop van artikelen - Ed
* OUD is stom! - Kreater
* Zelfmaakmode: ponycape's - Luchtbel
* Zelfmaakmode: luiers - Yppy
* Zelfmaakmeubels: Groofsken
Ghihihiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef YPPY het volgende:
Advertentie
Nu in de aanbieding bij boekhandel Le Simonde, voor slechts 1 euro per stuk. Derde artikel gratis!
* Hoe ik tot inkeer kwam - Floortje
* Organisatie van goede doelen acties - DaanBanaan
* Recepten zonder ei - Sonja Bakker
* Recepten zonder koemelk - Sonja Bakker
* Behandeling van littekens - Moussy
* Online verkoop van artikelen - Ed
* OUD is stom! - Kreater
* Zelfmaakmode: ponycape's - Luchtbel
* Zelfmaakmode: luiers - Yppy
* Zelfmaakmeubels: Groofsken
Awwwwquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
23 november 2009: Man van Innepin verdient Michelinster.
Van heinde en verre komen jong en oud om te genieten van de uitzonderlijk goede keuken.
ik schrok even van de OP... tot ik wat beter las...quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
Echofoto! mijsje krijgt het nog drukker, nu ook een tweeling erbij!![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:
Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Joene, eindelijk, maar wel behoorlijk veel pit Bevallingsverhaal award mijsje, vooral als je vertelt over joene die flauw viel toen het er twee bleken
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:Meest bijzondere quote/topic award Het 2e streepjes toch, erg gezellig met E.T. en sjak, we gaan door dames o-)
Da's eigenlijk best sneu. Hoop toch dat ze wel iets eerder ontvangt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? de buurvrouw
Anna heeft de award vorig jaar ook gewonnen, met mijn genen. En die van J. zijn niet veel creatiever.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Oe, Senna aan de knutselLijkt me heerlijk, hoop dat ze dat onhandige dan niet van haar mama heeft
Heerlijk topic dit
Mja, ik wilde geen sneer uitdelen aan schaap, maar ik vrees dat ze daar ook wenig creatieve genen vandaan kan hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Anna heeft de award vorig jaar ook gewonnen, met mijn genen. En die van J. zijn niet veel creatiever.
Whahahaha Omalokjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:
Leukste nieuwkomer award Sterre, leuk he, samen met je moeder posten? Meest trotse oom of tante award Wouter
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Award voor opmerkelijkste geboorte van een fokkindje: de jongste van Icicle en Jen van Ticootje hebben een dochter gekregen, geboren op 9 februari 2035.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Juni 2013:
Eerste FOK!kinders-knutselmeet groot succes!
.....
Misschien stom, maar ik krijg hier kippenvel van.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef miss_sly het volgende:
1 januari 2020: Viering van het tienjarig jubileum van het niet meer in gebruik hoeven zijn van het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat"
Liggen jij en benen omhoog! Over 9 maanden moet er iemand flauwvallen tijdens een bevalling!!quote:
Met iets lekkers d'r in?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef mijsje het volgende:Yppy! Ik hang op de bank de hele avond al, lekker met m'n benen omhoog...
quote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
2010 -
K@i evrovert de eerste plaatst met zijn stoere rock nummer, begeleid door zichzelf op gitaar.
Zijn nieuweste hi: Zeg.. wil jij mijn rupsje even zien! stormde direct door naar de nummer een positie.
De plaat kreeg dubbel platine in zijn eerste verkoopweekend.
Aanvullend berichtquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
2010 -
K@i evrovert de eerste plaatst met zijn stoere rock nummer, begeleid door zichzelf op gitaar.
Zijn nieuweste hi: Zeg.. wil jij mijn rupsje even zien! stormde direct door naar de nummer een positie.
De plaat kreeg dubbel platine in zijn eerste verkoopweekend.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:03 schreef Lishe het volgende:
D. Jansen, beter bekend als de stem van o.a. Boots ( Dora the explorer) en Jake (Tweenies) heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Zijn management maakt excuses voor de jarenlange ergernis.
*kon het maar zo mooi zijn*
Studio 100, dat is o.a. Bumba heb ik vandaag geleerd. En dat is echt een ***-clownquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook vernomen dat studio 100 failliet is. De crisis hè
quote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef snoopy het volgende:
BE schijnt hem anders wel leuk te vinden
daar gaat m'n sexleven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook vernomen dat studio 100 failliet is. De crisis hè
En je eigen bedrijf dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef sjak het volgende:![]()
Ik ga solliciteren naar een baan bij dutchie
Daar zet ik afgestudeerde academici in. Ik bestuur het wel op afstand. Ben erg goed in telefonische vergaderingen.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef mijsje het volgende:
De uitgave van de nieuwe gedichtenbundel van de schrijfster beter bekend als Oxymoron kreeg een feestelijk tintje, toen het eerste exemplaar door prinses Maxima aan Oxymoron werd overhandigd. Op dag 1 was de bundel al in de boekenwinkels in de top 10 te vinden...
oh wat lijkt dát me leuk zegquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij stond er al zoiets hier, maar kan hem niet vinden.
De bouw van de OUD woongemeenschap met aparte units naast gezamenlijke woonruimtes is eindelijk af!
Eindelijk de zo nodige oppas voor de moeders met huilende kindjes die even pauze nodig hebben. Of voor wilde avondjes uit.![]()
![]()
Of gewoon voor de gezelligheid. Samen eten. Samen midden op het grote plein de grote kerstboom ontsteken onder het genot van een glaasje gluhwein en kerstbrood!
En 's zomers uiteraard met een heel groot bad met wisseldiensten voor de badmeesters erbij.
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat lijkt dát me leuk zeg
kunnen we eindelijk én bij Spuugje in de keuken taart eten, én bij Moussy onszelf laten grimeren én bij Tan en Groofs op kraamvisite op dezelfde dag!![]()
Lief, dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Jelief het volgende:
Waar kan ik inschrijven?
en dan nog een gewenste update: De mams van Cattie is vijf jaar na de operatie genezen verklaard
Oh ja leuk! Dat we met z'n allen bezit nemen van het tropische zwemparadijs!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef lcicle het volgende:
We kunnen ook eerst beginnen met het afhuren van een Centerpark
Nou dan vergeet het maar weer!quote:
Zullen we samen een speciale Prive uitgave gaan maken? Redactievergaderingen natuurlijk in Braboland.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nou dan vergeet het maar weer!
Ik bedoel, d'r moet wel geroddeld kunnen worden he.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Nijna het volgende:
ook in elke bungalow gratis beschikking over een computer met internet zodat je ook op vakantie rustig kan forummen!
Daar zit ze nog maar eventjes efkes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef YPPY het volgende:
Redactievergaderingen natuurlijk in Braboland.
Dan blijft ie maar lekker in het huisje en kom jij met Anna naar het centrum.... en dan klopt F. vast wel bij hem aan voor steun...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef YPPY het volgende:
Wij gaan niet mee. J. wordt al gek als ik het noem, laat staan dat we gaan. 50 kakelende ***en bij elkaar.
jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Vlak voor Den haag, bij Ypenburg is een énorm huizencomplex gebouwd en dat lijkt vanaf de buitenkant alsof het een heel groot hofje is met dan idd een groot binnenplein. Zoiets stel ik me er dan bij voor ofzo.
Met een aantal grote overdekte ruimtes, met vloerverwarming, voor de meets enzo.![]()
De Groote Hof??quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)
Daar had ik bijna gewoond
Maar was toch iets te duur en te onpraktisch (sorry voor de offtopic, moest t gewoon ff zeggen haha)
vonden wij er ook zo leuk uit zien! Maar een beetje te duur...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Uhmzz geen idee hoe het precies heet. Het adres van Zonnehof (dat trok mij aan natuurlijk)
Even gegoogled, maar de groote hof is wat ik bedoel
Ja die! Ik zei Ypenburg omdat het station zo heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)
Daar had ik bijna gewoond
Maar was toch iets te duur en te onpraktisch (sorry voor de offtopic, moest t gewoon ff zeggen haha)
zo ziet het er een beetje uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja die! Ik zei Ypenburg omdat het station zo heet.
je wenst Arwen kotsmisselijkquote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor vandaag: Arwen is 4!
En ik wens:
Ze heeft de hele taart opgegeten, die mama heeft gemaakt!
Helemaal mee eens Oxyquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Oxymoron het volgende:
Zwaar gewenste update eind 2010:
Vuurwerk afsteken door particulieren, is verboden. Er wordt alleen nog maar vuurwerk afgestoken door professionals, die siervuurwerk afsteken waar iedereen naar, mag kijken. Knallen verboden!
ik eigenlijk niet helemaal... ik snap wel dat je er last van hebt Oxy, maar ik moet zeggen dat ik er met m'n broer ook altijd veel plezier mee gehad heb om zelf vuurwerk af te steken, en ook wat dingetjes die knalden... (maar dan liever dingetjes die heel mooi waren en die dan eindigden met een knalletje dan strijkers of rotjes. die heb ik ook nooit leuk gevonden...)quote:
Plezier hebben in vuurwerk afsteken is ook helemaal niets mis mee, maar als iedereen dat nou leuk op een veldje deed waar verder niemand in de buurt woont en geen huisdieren er last van hebben.... zoals m'n katten bv...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik eigenlijk niet helemaal... ik snap wel dat je er last van hebt Oxy, maar ik moet zeggen dat ik er met m'n broer ook altijd veel plezier mee gehad heb om zelf vuurwerk af te steken, en ook wat dingetjes die knalden... (maar dan liever dingetjes die heel mooi waren en die dan eindigden met een knalletje dan strijkers of rotjes. die heb ik ook nooit leuk gevonden...)
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor vandaag: Arwen is 4!
En ik wens:
Ze heeft de hele taart opgegeten, die mama heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef huuphuup het volgende:
tot er iemand een rotje naar je buitenspelende kind gooit dat vlak bij zijn/haar oor of gezicht klapt![]()
vuurwerk afsteken door particulieren is wat mij betreft tot daar aan toe maar ik zou toch graag strengere controles zien en een strakkere tijdslimiet, van 10 uur 's avonds tot 1 uur 's nachts ofzo, niet eerder en niet later.
maar das een andere discussie
En die taart voor Arwen
MvD, ik las hem al eerder, en ik moest echt een traantje wegpinken. Als dat toch eens kon, wat een heerlijkheid zou dat zijn!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Deze dertien dagen doen we over: de 2009 editie!
Ook dit jaar weer mogen we 13 ongeluksdagen wissen én heel anders overdoen uit het voorbije jaar! Onderstaande dertien dagen gingen vanaf *nu* helemaal anders: met góede afloop in plaats van een verdrietige...5 februari 18 februari 2 april 14 april 21 juni 7 juli 11 juli 19 augustus 4 september 29 oktober 6 november 8 december 29 december ![]()
![]()
Happyme, Rottdog, jessie, ymme, flugeltje, twentemeisje, vrouwtje-theelepel, morretje, Tierr, secretheart, soneal, Ahava
![]()
![]()
Mag ik ook mee ? Lijkt me heerlijk !quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Gelukkig zonder Oxy, Livelink en Lois. Zij logeren op het bungalowpark 'zonder rotjes' waar knallen en vuurwerk verboden is. Gelukkig kunnen ze wel genieten van een prachtige lasershow. In stilte natuurlijk. Overnachtingen overigens betaald door Ingrid die een kraslot kreeg en meteen de hoofdprijs kraste.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Helaas zonder pze, mijsje en Ahava , zij zijn te druk met de nachtvoedingen.![]()
![]()
Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zittenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Zonder p_iglet die samen met t_igger lekker vrij is. Jammer, anders had ze flugeltje goed advies kunnen geven over wat wel en niet te eten tijdens week 32.5 van een zwangerschap. Dat moet dan maar op 1 januari. Al gaat het dan over week 32.6 van een zwangerschap natuurlijk
Yppy bedoelde vast 22.5 ipv 32.5, kan preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zitten
Ik geloof dat ik een abonnement wil!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef YPPY het volgende:
Spoiler, volgende week in de prive
(..)
Deze week: een dag uit het leven van... Mwana, special van 5 pagina's voor hilarisch, verbijsterende, ontroerende en confronterende gebeurtenissen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef YPPY het volgende:
Spoiler, volgende week in de prive
.
Deze week: een dag uit het leven van... Mwana, special van 5 pagina's voor hilarisch, verbijsterende, ontroerende en confronterende gebeurtenissen.
Bumba is wel ok vind ik, tijdens het tandenpoetsenquote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Studio 100, dat is o.a. Bumba heb ik vandaag geleerd. En dat is echt een ***-clown
Dat gaat je lukken!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zitten
quote:Wegens toenemend succes van de postkaartjes zijn er vele vacatures voor parttime administratief medewerkers in Den Haag en Amsterdam. Bij gelijke geschiktheid, geven wij de voorkeur aan een moeder van twee dochters.
quote:De Moderne Omroep zoekt zsm een parttime medewerker die flexibel inzetbaar is op systeembeheer functies. Bijvoorkeur wonend in de directie omgeving van Hilversum
quote:Fotografiebureau De Blije Baby zoekt een aanvulling op het baby- en kinderfotograventeam. Graag met recente ervaring in het fotograferen van baby's en kinderen.
quote:De Lekkere Taart, organisatie voor creatieve en originele taarten, zoekt met name in het Westland dames of heren die op oproepsbasis willen bakken.
quote:Textielbedrijf Het Spruitje zoekt extra naaisters om te kunnen voldoen aan de grote vraag naar brocolli knuffels. Zie ook de vacature voor haaktalenten.
quote:Het Kunsthuis in Enschede is op zoek naar extra baliemedewerksters en rondleiders. Affiniteit met de gayscene en kennis van roze schilderijen is een pre.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor Kim van Ingrid:
Artikel in het tijdschrift van de Nederlandse Vereniging voor Autisme:
''Hoe ik mijn agressie overwon en mijn broertje leerde knuffelen.'' - Interview met Kim, 18 jaar.
Interview is geschreven door ''Oxymoron'', ervaringsdeskundige op het gebied van agressie, knuffelen en broertjes.![]()
Belana...quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
"Thies praat Moonah de oren van het hoofd"
Potdorie Moonah, dat is echt ontzettend mooi om te lezen!quote:Op zondag 19 september 2010 18:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Belana...Indertijd glimlachte ik meewarig bij je lieve post.
Maar...... *insert tromgeroffel!
Vandaag heb ik letterlijk tegen hem gezegd dat hij me de oren van het hoofd kletst!![]()
Werkelijk, zojuist de héle autoreis, bijna twee uur aan een stuk door. Mijn hemel, ik had me nooit kunnen voorstellen ooit te hopen dat hij even zijn mond zou houden.
We zitten volop in de Waalom?-fase, alle achterstand lijkt in het kwadraat te worden ingehaald.
Het gaat zelfs zó goed dat we hebben besloten het speciaal onderwijs (voor kinderen met ernstige spraak-/taalmoeilijkheden) links te laten liggen en gewoon voor het reguliere onderwijs te gaan! Morgen gaat hij voor het eerst oefenen....
Vond ik wel even een topickickje waard.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |