jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Vlak voor Den haag, bij Ypenburg is een énorm huizencomplex gebouwd en dat lijkt vanaf de buitenkant alsof het een heel groot hofje is met dan idd een groot binnenplein. Zoiets stel ik me er dan bij voor ofzo.
Met een aantal grote overdekte ruimtes, met vloerverwarming, voor de meets enzo.![]()
De Groote Hof??quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)
Daar had ik bijna gewoond
Maar was toch iets te duur en te onpraktisch (sorry voor de offtopic, moest t gewoon ff zeggen haha)
vonden wij er ook zo leuk uit zien! Maar een beetje te duur...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Uhmzz geen idee hoe het precies heet. Het adres van Zonnehof (dat trok mij aan natuurlijk)
Even gegoogled, maar de groote hof is wat ik bedoel
Ja die! Ik zei Ypenburg omdat het station zo heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij bedoeld bij nootdorp denk ik (langs de a12??)
Daar had ik bijna gewoond
Maar was toch iets te duur en te onpraktisch (sorry voor de offtopic, moest t gewoon ff zeggen haha)
zo ziet het er een beetje uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja die! Ik zei Ypenburg omdat het station zo heet.
je wenst Arwen kotsmisselijkquote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor vandaag: Arwen is 4!
En ik wens:
Ze heeft de hele taart opgegeten, die mama heeft gemaakt!
Helemaal mee eens Oxyquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Oxymoron het volgende:
Zwaar gewenste update eind 2010:
Vuurwerk afsteken door particulieren, is verboden. Er wordt alleen nog maar vuurwerk afgestoken door professionals, die siervuurwerk afsteken waar iedereen naar, mag kijken. Knallen verboden!
ik eigenlijk niet helemaal... ik snap wel dat je er last van hebt Oxy, maar ik moet zeggen dat ik er met m'n broer ook altijd veel plezier mee gehad heb om zelf vuurwerk af te steken, en ook wat dingetjes die knalden... (maar dan liever dingetjes die heel mooi waren en die dan eindigden met een knalletje dan strijkers of rotjes. die heb ik ook nooit leuk gevonden...)quote:
Plezier hebben in vuurwerk afsteken is ook helemaal niets mis mee, maar als iedereen dat nou leuk op een veldje deed waar verder niemand in de buurt woont en geen huisdieren er last van hebben.... zoals m'n katten bv...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik eigenlijk niet helemaal... ik snap wel dat je er last van hebt Oxy, maar ik moet zeggen dat ik er met m'n broer ook altijd veel plezier mee gehad heb om zelf vuurwerk af te steken, en ook wat dingetjes die knalden... (maar dan liever dingetjes die heel mooi waren en die dan eindigden met een knalletje dan strijkers of rotjes. die heb ik ook nooit leuk gevonden...)
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor vandaag: Arwen is 4!
En ik wens:
Ze heeft de hele taart opgegeten, die mama heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef huuphuup het volgende:
tot er iemand een rotje naar je buitenspelende kind gooit dat vlak bij zijn/haar oor of gezicht klapt![]()
vuurwerk afsteken door particulieren is wat mij betreft tot daar aan toe maar ik zou toch graag strengere controles zien en een strakkere tijdslimiet, van 10 uur 's avonds tot 1 uur 's nachts ofzo, niet eerder en niet later.
maar das een andere discussie
En die taart voor Arwen
MvD, ik las hem al eerder, en ik moest echt een traantje wegpinken. Als dat toch eens kon, wat een heerlijkheid zou dat zijn!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Deze dertien dagen doen we over: de 2009 editie!
Ook dit jaar weer mogen we 13 ongeluksdagen wissen én heel anders overdoen uit het voorbije jaar! Onderstaande dertien dagen gingen vanaf *nu* helemaal anders: met góede afloop in plaats van een verdrietige...5 februari 18 februari 2 april 14 april 21 juni 7 juli 11 juli 19 augustus 4 september 29 oktober 6 november 8 december 29 december ![]()
![]()
Happyme, Rottdog, jessie, ymme, flugeltje, twentemeisje, vrouwtje-theelepel, morretje, Tierr, secretheart, soneal, Ahava
![]()
![]()
Mag ik ook mee ? Lijkt me heerlijk !quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Gelukkig zonder Oxy, Livelink en Lois. Zij logeren op het bungalowpark 'zonder rotjes' waar knallen en vuurwerk verboden is. Gelukkig kunnen ze wel genieten van een prachtige lasershow. In stilte natuurlijk. Overnachtingen overigens betaald door Ingrid die een kraslot kreeg en meteen de hoofdprijs kraste.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Helaas zonder pze, mijsje en Ahava , zij zijn te druk met de nachtvoedingen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |