De volledige betekenis luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Yppyaans- vorm van bewoording vol liefde en oprechtheid
ha!quote:
Bron: de Geleraafquote:December 2018
Topdrukte voor pakjesbezorgers TNT
Was december altijd al druk voor TNT/TPG vanwege het bezorgen van kerstkaarten, de laatste jaren worden alle verloven ingetrokken en uitzendbureaus ingeschakeld om de hausse aan pakjes die door het land gaan te verzenden.
Wat 10 jaar geleden als een leuke actie op het OUD gedeelte van FOK!Forum ontstond : Users verzonden pakjes aan elkaar door middel van het trekken van lootjes is na een paar jaar door diverse sites (o.a. Hyves en Geen Stijl) opgepikt en een hype geworden.
Honderdduizenden pakjes gaan kris kras door het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
2010: Poppedein verloskundige van het jaar
Whahahaaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef YPPY het volgende:
24 maart 2015: Lezing van Floortje in boekhandel Le Simone over haar nieuwste boek 'hoe ik tot inkeer kwam' (reservering, legitimatie en verklaring van verdrag verplicht)
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..quote:
Hier precies idemquote:Op woensdag 18 november 2009 20:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..
Hier werd ik gewoon helemaalquote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Zomaar een bankje, ergens onder een boom....
Naast een oude meneer zet een oude dame zich rustig neer, en zet haar rollator op de rem.
"hallo" zegt de meneer "wie ben jij nou weer" klinkt het enigzins bibberend.
"daag, ik ben Anna"zegt de oude dame bijna zingend.
"Anna? Ik ken helemaal geen Anna, van wie ben jij er 1?"zegt de knorrige oude meneer.
"Anna, je weet wel! Nr 19 en ook kamer 19, Anna van Jarno en Yppy"
De oude man zucht tevreden: "Anna! nou weet ik het weer. Aangenaam, ik ben Tijn, nr 20 en kamer 20, van Swets en E.T."
"ow ben jij er 1 van Swets! Nou jou vader kon er wat van hoorde ik gisteren nog van Alicia"
"Nou vlak jouw ouders ook niet uit", zegt de oude man knorrig, "daar zijn ook ettelijke FB topics over geweest".
"ja maar niet zoveel als van de ouders van Pauline en Willemijn"
"Willemijn.... ja die heeft pas mooie benen"verzucht de oude man gelukzalig![]()
"Fijn he, zo'n verzorghuis speciaal voor ons?" de oude dame zucht van plezier "we hoeven weinig uit te leggen over vroeger en je komt altijd bekenden tegen. Alleen die naam, die naam zit me dwars. Wie noemt zo'n huis nou Het ultieme fokkindjeshuis? We zijn toch allang geen kindjes meer?
"Vanavond eten we spinazie", verzucht de man intens tevreden, "kan het leven nog mooier? "
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Nieuwsflits! Meerdere werkgevers hebben vernomen dat de geweldige YPPY vrij op de markt is en hebben haar allen geweldige aanbiedingen voor een baan gedaan. Dicht bij haar huis en de werkgevers bieden nog steeds tegen elkaar op!
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef YPPY het volgende:
Advertentie
Nu in de aanbieding bij boekhandel Le Simonde, voor slechts 1 euro per stuk. Derde artikel gratis!
* Hoe ik tot inkeer kwam - Floortje
* Organisatie van goede doelen acties - DaanBanaan
* Recepten zonder ei - Sonja Bakker
* Recepten zonder koemelk - Sonja Bakker
* Behandeling van littekens - Moussy
* Online verkoop van artikelen - Ed
* OUD is stom! - Kreater
* Zelfmaakmode: ponycape's - Luchtbel
* Zelfmaakmode: luiers - Yppy
* Zelfmaakmeubels: Groofsken
Ghihihiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef YPPY het volgende:
Advertentie
Nu in de aanbieding bij boekhandel Le Simonde, voor slechts 1 euro per stuk. Derde artikel gratis!
* Hoe ik tot inkeer kwam - Floortje
* Organisatie van goede doelen acties - DaanBanaan
* Recepten zonder ei - Sonja Bakker
* Recepten zonder koemelk - Sonja Bakker
* Behandeling van littekens - Moussy
* Online verkoop van artikelen - Ed
* OUD is stom! - Kreater
* Zelfmaakmode: ponycape's - Luchtbel
* Zelfmaakmode: luiers - Yppy
* Zelfmaakmeubels: Groofsken
Awwwwquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
23 november 2009: Man van Innepin verdient Michelinster.
Van heinde en verre komen jong en oud om te genieten van de uitzonderlijk goede keuken.
ik schrok even van de OP... tot ik wat beter las...quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
Echofoto! mijsje krijgt het nog drukker, nu ook een tweeling erbij!![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:
Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Joene, eindelijk, maar wel behoorlijk veel pit Bevallingsverhaal award mijsje, vooral als je vertelt over joene die flauw viel toen het er twee bleken
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:Meest bijzondere quote/topic award Het 2e streepjes toch, erg gezellig met E.T. en sjak, we gaan door dames o-)
Da's eigenlijk best sneu. Hoop toch dat ze wel iets eerder ontvangt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? de buurvrouw
Anna heeft de award vorig jaar ook gewonnen, met mijn genen. En die van J. zijn niet veel creatiever.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Oe, Senna aan de knutselLijkt me heerlijk, hoop dat ze dat onhandige dan niet van haar mama heeft
Heerlijk topic dit
Mja, ik wilde geen sneer uitdelen aan schaap, maar ik vrees dat ze daar ook wenig creatieve genen vandaan kan hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Anna heeft de award vorig jaar ook gewonnen, met mijn genen. En die van J. zijn niet veel creatiever.
Whahahaha Omalokjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef YPPY het volgende:
Leukste nieuwkomer award Sterre, leuk he, samen met je moeder posten? Meest trotse oom of tante award Wouter
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Award voor opmerkelijkste geboorte van een fokkindje: de jongste van Icicle en Jen van Ticootje hebben een dochter gekregen, geboren op 9 februari 2035.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Juni 2013:
Eerste FOK!kinders-knutselmeet groot succes!
.....
Misschien stom, maar ik krijg hier kippenvel van.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef miss_sly het volgende:
1 januari 2020: Viering van het tienjarig jubileum van het niet meer in gebruik hoeven zijn van het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat"
Liggen jij en benen omhoog! Over 9 maanden moet er iemand flauwvallen tijdens een bevalling!!quote:
Met iets lekkers d'r in?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef mijsje het volgende:Yppy! Ik hang op de bank de hele avond al, lekker met m'n benen omhoog...
quote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
2010 -
K@i evrovert de eerste plaatst met zijn stoere rock nummer, begeleid door zichzelf op gitaar.
Zijn nieuweste hi: Zeg.. wil jij mijn rupsje even zien! stormde direct door naar de nummer een positie.
De plaat kreeg dubbel platine in zijn eerste verkoopweekend.
Aanvullend berichtquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
2010 -
K@i evrovert de eerste plaatst met zijn stoere rock nummer, begeleid door zichzelf op gitaar.
Zijn nieuweste hi: Zeg.. wil jij mijn rupsje even zien! stormde direct door naar de nummer een positie.
De plaat kreeg dubbel platine in zijn eerste verkoopweekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |