quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
Ow god, twee stuks?quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
quote:De reeds jarenlange strijd om leden en lezers tussen Nederlands' meest populaire fora, FOK! en GeenStijl, is inmiddels definitief beslecht. Sedert de komst van het topic "OUD / [Gewenste] Updates staat FOK! ruim bovenaan.
GeenStijl is "not amused" maar toont zich een goed verliezer. "Dan hadden we zelf maar met zo'n prachtig initiatief moeten komen" , zo luidde het commentaar.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
Houdt flauw grapje over diepe décollete's binnen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
"Thies praat Moonah de oren van het hoofd"
quote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Smikke het volgende:
Filet American jarenlang geheel onterecht aangemerkt als verboden voedsel tijdens de zwangerschap!
heu!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Rottdog het volgende:
Freecell nieuwe leider kots sekte, of je stopt je vinger er in.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Macka voortaan zonder winter en najaars depressie; ze heeft een 2e woning gekocht op de Algarve.
Netvliestransplantatie staat nog in de kinderschoenen, dus het duurt nog wel even. Maar kersjes moet die jackpot natuurlijk zo snel mogelijk winnen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef Asyniur het volgende:
Misschien kan kersjes met die gewonnen Jackpot wat voor jullie betekenen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het zo'n lief topic maar ik zou het liefst een update als deze willen:
'Danyel en Thijs grootste moddersmeerpoetsen tijdens op OUD-meet in het park'
Kon dat maar![]()
So true!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:46 schreef Asyniur het volgende:
Rocks loopt weer als een kiviet![]()
Na jarenlang geworstel met bekken en bekkentherapeuten zijn als in een wonder alle klachten na de geboorte van haar jongste als sneeuw voor de zon verdwenen. De wetenschap staat voor een raadsel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef YPPY het volgende:
Pathe film lijst:
5. Ten days with Bruce, part 3: Paris, story and starring Anitra
4. The five of us (adult version), starring mijsje, joene and children
3. Scream VII, starring Kleurdoos
2. How to... make a beautifull cake (long version), presentation: PM-girl
1. A true romance, love so strong starring m@x, lover and Johnny Depp
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef YPPY het volgende:
Mega top 10 2025
5. De stuntelkampioen - Anna![]()
Zo die komt eens even binnen hier...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het zo'n lief topic maar ik zou het liefst een update als deze willen:
'Danyel en Thijs grootste moddersmeerpoetsen tijdens op OUD-meet in het park'
Kon dat maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Whehehehe Yppyquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef YPPY het volgende:
Pathe film lijst:
5. Ten days with Bruce, part 3: Paris, story and starring Anitra
4. The five of us (adult version), starring mijsje, joene and children
3. Scream VII, starring Kleurdoos
2. How to... make a beautifull cake (long version), presentation: PM-girl
1. A true romance, love so strong starring m@x, lover and Johnny Depp
Ahh, maar ALS het dan zover is dan heb ik in ieder geval alvast de juiste connectiesquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Netvliestransplantatie staat nog in de kinderschoenen, dus het duurt nog wel even. Maar kersjes moet die jackpot natuurlijk zo snel mogelijk winnen!
De volledige betekenis luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Yppyaans- vorm van bewoording vol liefde en oprechtheid
ha!quote:
Bron: de Geleraafquote:December 2018
Topdrukte voor pakjesbezorgers TNT
Was december altijd al druk voor TNT/TPG vanwege het bezorgen van kerstkaarten, de laatste jaren worden alle verloven ingetrokken en uitzendbureaus ingeschakeld om de hausse aan pakjes die door het land gaan te verzenden.
Wat 10 jaar geleden als een leuke actie op het OUD gedeelte van FOK!Forum ontstond : Users verzonden pakjes aan elkaar door middel van het trekken van lootjes is na een paar jaar door diverse sites (o.a. Hyves en Geen Stijl) opgepikt en een hype geworden.
Honderdduizenden pakjes gaan kris kras door het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
2010: Poppedein verloskundige van het jaar
Whahahaaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef YPPY het volgende:
24 maart 2015: Lezing van Floortje in boekhandel Le Simone over haar nieuwste boek 'hoe ik tot inkeer kwam' (reservering, legitimatie en verklaring van verdrag verplicht)
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..quote:
Hier precies idemquote:Op woensdag 18 november 2009 20:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..
Hier werd ik gewoon helemaalquote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Zomaar een bankje, ergens onder een boom....
Naast een oude meneer zet een oude dame zich rustig neer, en zet haar rollator op de rem.
"hallo" zegt de meneer "wie ben jij nou weer" klinkt het enigzins bibberend.
"daag, ik ben Anna"zegt de oude dame bijna zingend.
"Anna? Ik ken helemaal geen Anna, van wie ben jij er 1?"zegt de knorrige oude meneer.
"Anna, je weet wel! Nr 19 en ook kamer 19, Anna van Jarno en Yppy"
De oude man zucht tevreden: "Anna! nou weet ik het weer. Aangenaam, ik ben Tijn, nr 20 en kamer 20, van Swets en E.T."
"ow ben jij er 1 van Swets! Nou jou vader kon er wat van hoorde ik gisteren nog van Alicia"
"Nou vlak jouw ouders ook niet uit", zegt de oude man knorrig, "daar zijn ook ettelijke FB topics over geweest".
"ja maar niet zoveel als van de ouders van Pauline en Willemijn"
"Willemijn.... ja die heeft pas mooie benen"verzucht de oude man gelukzalig![]()
"Fijn he, zo'n verzorghuis speciaal voor ons?" de oude dame zucht van plezier "we hoeven weinig uit te leggen over vroeger en je komt altijd bekenden tegen. Alleen die naam, die naam zit me dwars. Wie noemt zo'n huis nou Het ultieme fokkindjeshuis? We zijn toch allang geen kindjes meer?
"Vanavond eten we spinazie", verzucht de man intens tevreden, "kan het leven nog mooier? "
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Nieuwsflits! Meerdere werkgevers hebben vernomen dat de geweldige YPPY vrij op de markt is en hebben haar allen geweldige aanbiedingen voor een baan gedaan. Dicht bij haar huis en de werkgevers bieden nog steeds tegen elkaar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |