quote:Oh, en wat is een goede budget applicatie voor op de iPhone? Dus 1 waar je een bepaald (maand) budget in kunt voeren, je uitgaven in bij kunt houden en dergelijke? De appstore kom ik niet veel verder mee, vooral geent op US gebruik lijkt het. Mag gratis, hoeft niet.
Ik ben niet erg strikt daarin maar gebruik voor een ruw overzicht gewoon de spreadsheet van DocsToGo.quote:
quote:
Beide is okay!quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je alleen een iPhone app of iets dat ook kan syncen met je Mac?
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Nashje het volgende:
Wtf is er nou met appulo.us aan de hand?
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer vanquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef HiZ het volgende:
Ik zat dus vanaf het begin te zoeken naar een excuus om een iPhone te kopen want ik vind ze dus wel errug sexy en als PDA gewoon goed. Maar toen ben ik eens gaan rondvragen bij vrienden die er een hadden. En die vonden allemaal dat de geluidskwaliteit erg slecht was en dat om de een of andere reden de verbinding ook wel erg vaak wegviel (in hartje Amsterdam).
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.
[..]
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer van.
Ik meende T-mobile!quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?
Echt fuck dat die site zo gaar isquote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Er komen al nieuwe serverts.quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
Iemand nog een antwoord over mijn vraag m.b.t. baseband en blackrain?
[..]
Echt fuck dat die site zo gaar is
Ik had het gelezenquote:
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Maar mijn vraag, hoe kan ik gemakkelijk een al reeds gejailbreakte iPhone naar 3.1.2 jailbreaken?
Flikker lekker op dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:22 schreef Treinkopper het volgende:
Skv jongen, hulde voor je post in het vorige topic. Wat een faalreeks is dit (geworden).
Ja dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.
Np.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus alEn bedankt voor die app! Ik zocht daar al de naam van
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Np.
Overigens heb ik zelf van het weekend m'n iPhone totaal opnieuw geinstalleerd en ben ik eens met Rock van start gegaan ipv Cydia. Werkt verbazingwekkend goed, veel sneller dan Cydia en Rock houdt een mooie geinstalleerde apt list bij op z'n server zodat je bij een eventuele re-install gelijk kunt zien wat je allemaal geinstalleerd had staan. Ook eventuele licenses worden zo bewaard. Je kunt Rock installeren vanuit Blackra1n, het wordt niet aangeraden meerdere installers tegelijk te hebben dus ik heb het voorlopig alleen bij Rock gehouden (en heb Cydia nog niet nodig gehad!).
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?
Klinkt wel goed dan, want Cydia is gewoon zo traag als wat, en dat vind ik persoonlijk wel redelijk irritantquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.
Pff.. gewoon je telefoon omwisselen dan. Heeft zij alleen wel een witte en jij een zwarte maar dat moet je dan maar voor lief nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Skv het volgende:
Door alle add-ons die ik heb geīnstalleerd is mijn telefoon hoerig traag geworden.
Zal straks wel even een lijstje laten zien wat ik er allemaal op heb staan. In vergelijking met de telefoon van mijn vriendin (ook jailbreak maar niet zoveel geīnstalleerde zooi) is het echt om te huilen.
Ging erg snel met Blackrain jaquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Binnenkort maar eens update naar 3.1.2. Bij collega vandaag gedaan met blackrain en dat ging heel snel en simpel.
Zoals welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ging erg snel met Blackrain ja![]()
En heb even Rock uit geprobeerd maar blijf toch bij Cydia, bepaalde dingen kon ik niet installeren onder Rock?!?
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rockquote:
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijtquote:Op woensdag 18 november 2009 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rock
Ben erg te spreken over die beide apps. En ik heb Cydia nu draaien in plaats van Rockquote:Op woensdag 18 november 2009 07:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijt.
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog lekker op 3.0 met jb. Wat is er nou beter aan 3.1.2?
Niet de moeite van het upgraden waard imoquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/
Als je bugfixes niet de moeite waard vind niet nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet de moeite van het upgraden waard imo
Dat zag ik afgelopen weekend ook opeens.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Repeat het volgende:
Ik zie net dat in maps ook een fucking geile streetview zit nu
Dat zou te erg zijn, ik gebruik het heel veel.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef gohan16 het volgende:
ik las ergens dat de gratis versie beperkt gaat woren tot 5 nummers per maand
Nu weet ik zeker dat ik het weer vaker ga gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Repeat het volgende:
Ik zie net dat in maps ook een fucking geile streetview zit nu
Waar zie jij ads staan dan? Ik ben ze nergens tegengekomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand of de makers van Shazam plannen hebben om de ads uit de betaalde versie te slopen?
Betaal je 4 euro en worden nog steeds ads getoond, daarom koop ik die Shazam Encore bewust niet. Kwam ik dankzij een gekraakte versie achter.
Same here, werkt perfect.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog lekker op 3.0 met jb. Wat is er nou beter aan 3.1.2?
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Same here, werkt perfect.
www.phoneshop.nl Vodafone, Hi en weet ik wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef wc-eend het volgende:
Kan je die IPhone nog alleen bij t-mobile halen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.
Het kunnen draaien van applicaties die niet door Apple toegestaan zijn, zoals applicaties die op de achtergrond draaien (Scrobbl bijv.) of applicaties die functionaliteit gebruiken die App Store programma's niet aan mogen spreken (zoals idd Bluetooth file transfer).quote:
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
[..]. Hoezo zou je de helft van de apps niet meer kunnen installeren als je op 3.0 blijft zitten?
Dus als ik hem jailbreak kan ik well bluetoothen met andere telefoons?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kunnen draaien van applicaties die niet door Apple toegestaan zijn, zoals applicaties die op de achtergrond draaien (Scrobbl bijv.) of applicaties die functionaliteit gebruiken die App Store programma's niet aan mogen spreken (zoals idd Bluetooth file transfer).
Ik gebruik het zelf niet, dus je zou er even naar moeten zoeken maar er zijn diverse jailbreak applicaties die 'iets met Bluetooth' doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:58 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dus als ik hem jailbreak kan ik well bluetoothen met andere telefoons?
Naar andere iphones bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet, dus je zou er even naar moeten zoeken maar er zijn diverse jailbreak applicaties die 'iets met Bluetooth' doen.
Ik heb ook 3.0, nergens problemen mee. Enige programma dat niet werkt is Gpush.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.
De Layar browser bijv, daarom heb ik hem ook maar weer naar 3.1.2 geupgraded, als je gewoon oplet is het zo weer gebeurd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.
Ik snap ook niet waarom je bewust achter zou willen lopen met dit soort dingen. Is er eindelijk een mobiele telefoon die regelmatig updates krijgt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Layar browser bijv, daarom heb ik hem ook maar weer naar 3.1.2 geupgraded, als je gewoon oplet is het zo weer gebeurd.
Niet meer te hoeven betalen voor apps, eerlijk is eerlijk...quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:29 schreef fransbreda het volgende:
Die van mij is nog niet JB.
Ik heb ook nog niks gezien wat de moeite waard is om hem voor te jailbreaken...
Noem eens wat voordelen.....?
Dan moet je opnieuw jailbreaken en al die zooi opnieuw installeren. Kost me teveel moeite, die update voegt niet veel boeiends toe.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je bewust achter zou willen lopen met dit soort dingen. Is er eindelijk een mobiele telefoon die regelmatig updates krijgt...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:37 schreef Agiath het volgende:
Gister dronken in de snackbar om 05:00 aan de eigenaars uitgelegd hoe je moet jailbreaken, stond ik daar halflam te praten over blackra1n, cydia en firwares![]()
Ik hoop het, ze hadden alle 3 een iphone en ik heb ze maar doorverwezen naar redmondpiequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Denk je dat ze het begrepen hebben?
Ik heb geen zin om dan weer te moeten klooien om alles weer werkend te krijgen. Weer tethering activeren, weer visual voicemail activeren, weer all mn apps installeren etcquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het toch niet niks, allemaal:
http://www.theiphoneblog.(...)oftware-walkthrough/
Plus dat er daarna nog twee bugfix releases zijn gekomen (3.1.1. en 3.1.2).
Maar goed, ieder moet dat lekker zelf weten natuurlijk.
Ah geen enkel last van iig. Layar kan ik toch niet draaienquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.
Is die tom tom app dan ook gratis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Niet meer te hoeven betalen voor apps, eerlijk is eerlijk...
Nee, die niet. Wel alle andere apps. Maar als Apple er achter komt, dan wordt je telefoon gebricked.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Is die tom tom app dan ook gratis?
Je moet Skv niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef fransbreda het volgende:
Hmm, dan houd ik het voorlopig wel gewoon origineel.
Heb em net 2 mnd, zal je net zien dat ze mij pakken.
Al zou ik het wel doen omdat itunes zo kut is.
Daar heb je nu juist geen JB voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar andere iphones bijvoorbeeld
Domme vragen bestaan nietquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het was ook wel een heel domme vraag..
Nice, vooral dat downloaden en lockscreen, kan je zeggen hoe je dat precies gedaan hebt? Ik heb wel iFile maar kan geen progje vinden om mailattachments te downloaden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zal ik mijn iPhone ook maar even showen dan:
Main SB:
[ afbeelding ]
Stack:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
Games en overige mapjes, gemaakt met Categories:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk kan ik ook downloaden via Safari en Mail (attachments) op mijn iPhone zelf:
[ afbeelding ]
En afspelen via iFile:
[ afbeelding ]
Als laatst mijn lockscreen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als je één maal drukt op het scherm krijg je de voorspellingen van de komende zes dagen:
[ afbeelding ]
Lang leve de jailbreak!![]()
Verkrachting van de iPhone interfacequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Main SB:
[ afbeelding ]
Stack:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk kan ik ook downloaden via Safari en Mail (attachments) op mijn iPhone zelf:
[ afbeelding ]
En afspelen via iFile:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als je één maal drukt op het scherm krijg je de voorspellingen van de komende zes dagen:
[ afbeelding ]
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Verkrachting van de iPhone interface
Stack is een icoontje die je in de Dock zet en waar je maximaal 16 Apps in kwijt kunt! Wat ik heb gedaan is de 16 meest gebruikte erin gezet en deze vervolgens van het SB verwijderd dmv Poof!quote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nice, vooral dat downloaden en lockscreen, kan je zeggen hoe je dat precies gedaan hebt? Ik heb wel iFile maar kan geen progje vinden om mailattachments te downloaden.
En wat is dat orbit?
Het is alleen een beetje drukquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!
Ieder z'n ding natuurlijk, maar wat mij zo bevalt aan de iPhone interface is de simpelheid ervan en de "rust" die het uitstraalt.. jouw versie vind ik een beetje druk.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!
Klopt, maar de wallpaper (achter het SB) verander ik om de week!quote:
Dan ben ik de 2e. Ik schaam me toch een beetje voor types zoals jij. Heb je in godsnaam een iPhone, ga je 'm nķg tunenquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Argumented Reality kan wel leuk worden in de toekomst.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet de moeite van het upgraden waard imo
3.1.2 tomtom benelux en europa gewoon verkrijgbaar via tpbquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Is die tom tom app dan ook gratis?
omdat er heel veel beperkingen op een iPhone zitten die je met een jailbreak eraf krijgt en dat je je schaamt voor types zoals ik zegt meer over jou dan over mijn soort types, wat een domme opmerkingquote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan ben ik de 2e. Ik schaam me toch een beetje voor types zoals jij. Heb je in godsnaam een iPhone, ga je 'm nķg tunen.
Ik vind ook dat je je iphone zo oigineel mogelijk moet laten. Echter zijn die plaatjes wel echt mooi, alleen zou ik het zelf niet aanpassen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
omdat er heel veel beperkingen op een iPhone zitten die je met een jailbreak eraf krijgt en dat je je schaamt voor types zoals ik zegt meer over jou dan over mijn soort types, wat een domme opmerking.
alsof een iPhone heilig is en tunen een doodzonde
iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen, gezien dit zo persoonlijk is.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je je iphone zo oigineel mogelijk moet laten. Echter zijn die plaatjes wel echt mooi, alleen zou ik het zelf niet aanpassen.
net even gekeken en ik kon er geen een vinden, maar ik kan het niet garanderen!quote:Op zondag 22 november 2009 23:20 schreef magnifor het volgende:
Heeft Shazam Encore nog steeds ads?
Ik weet niet, kan jij het uitleggen?quote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef Niek. het volgende:
Waarom zou je de 3G nemen in plaats van 3GS?
Bedenkt wel dat het na 6 maanden een stuk duurder word en je er dan nog 1,5 jaar aan vast zit.quote:Op maandag 23 november 2009 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan jij het uitleggen?Laat maar dat google ik wel.
Maar over het abonnement?
Dat ben ik wel gewend, is ook niet zo erg. Maar zoals die vasten internetkosten die op zo'n iphone zitten is dat afgedekt enzo met zo'n bundel?quote:Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bedenkt wel dat het na 6 maanden een stuk duurder word en je er dan nog 1,5 jaar aan vast zit.
Ja, mobiel internet kan je overal binnen Nederland gebruiken, in het buitenland is het belachelijk duur en het kan zijn dat Vodafone een datalimiet heeft maar dat weet ik niet.quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend, is ook niet zo erg. Maar zoals die vasten internetkosten die op zo'n iphone zitten is dat afgedekt enzo met zo'n bundel?
Hij bedoelt dat er over 6 maand weer een nieuwe Iphone uitkomt. Natuurlijk kun je altijd wachten totdat er een nieuw product uitkomt, maar in combinatie met je abbonement dit misschien wel beter uitkomen. Mijn 3G abbo loopt namelijk juli dit jaar af en de kans is dus groot dat ik gelijk over ga naar de nieuwe iphone.quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend, is ook niet zo erg. Maar zoals die vasten internetkosten die op zo'n iphone zitten is dat afgedekt enzo met zo'n bundel?
Een maandquote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef tomtomkortom het volgende:
Het was gelukkig weer tijd om een nieuw toestel uit te mogen kiezen en dat is natuurlijk een iPhone 3GS geworden. De levertijd bedraagt helaas nog een maand
Heb ik ook last van jaquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand ook het probleem met de Hyves app dat je niet kunt reageren op foto's? Of komt dat door de jailbreak/ Elke keer als ik wil reageren dan gaat die balk weg :S.
Hyves heeft toch een update gehad? Die zou ervoor moeten zorgen dat die bug met het toetsenbord is verdwenen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een maand.
[..]
Heb ik ook last van jaKon zelf geen bericht sturen naar iemand, zelfde probleem met dat dat toetsenbord weggaat
iPhone al opnieuw opgestartquote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef JH87 het volgende:
Uhm, al mijn aangeschafde apps sluiten meteen weer af na 't opstarten, dus binnen 1 á 2 seconden? Hoe kan dit? M'n iPhone functioneert al meer dan een half jaar naar behoren, dit heb ik nog nooit gehad.
Restoren?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef JH87 het volgende:
Jep, ook al twee keer met een harde reset. Heb ook al een keer gehad dat ie vast bleef staan tijdens het opstarten.
Het rare is dat als ik mijn thema uit Winterboard uitzet hij weer normaal doet :S. Sowieso doet Cydia raar nadat ik mijn iPhone via blackrain heb gejailbreaked. Het leek alsof hij na de update niet het gejailbreakte stuff had verwijderd.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een maand.
[..]
Heb ik ook last van jaKon zelf geen bericht sturen naar iemand, zelfde probleem met dat dat toetsenbord weggaat
Die weer app (als onderdeel van SB en lockstreen, welke is dat? Die is echt briljant.. (ben weer freak)quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Main SB:
[ afbeelding ]
Stack:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En afspelen via iFile:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik morgenochtend maar eens proberen. Hoop dat het probleem dan verholpen is.quote:
Ik zou eerst even je PC / Mac opnieuw authorizeren in iTunes voor het account waarmee je die apps hebt gekocht, en dan je iPhone syncen. Dat lost het meteen afsluiten waarschijnlijk op.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend maar eens proberen. Hoop dat het probleem dan verholpen is.
Haha jaquote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
Kun je mooi alvast aan de slag met jailbreaken en 'm volstampen met toffe apps.
Ik moet ook nog ff wachten, nog tot 21 dec. Moeilijk hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef sbientje het volgende:
mijn iphone is vandaag binnengekomennog eventjes wennen, dat wel, maar dat komt vast goed
Helaas gaat mijn abonnement pas over een maand in
dus moet nog ff wachten..
Hoe lang heb je er naar gezocht?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef tomtomkortom het volgende:
Het was gelukkig weer tijd om een nieuw toestel uit te mogen kiezen en dat is natuurlijk een iPhone 3GS geworden. De levertijd bedraagt helaas nog een maand
Ik zal eens gaan uitzoeken hoe dat werkt.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik zou eerst even je PC / Mac opnieuw authorizeren in iTunes voor het account waarmee je die apps hebt gekocht, en dan je iPhone syncen. Dat lost het meteen afsluiten waarschijnlijk op.
Iemand?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:23 schreef Repeat het volgende:
Hoe kan je met de iphone mailtjes versturen in html ipv die karige tekst die er nu uitkomt?
Ja zoiets, maar ik wil eigenlijk m'n hele bericht in html opmaken. Kan blijkbaar niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ml-handtekening.html
Bedoel je dit? of
Dat weet ik zo niet sorry.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ik wil eigenlijk m'n hele bericht in html opmaken. Kan blijkbaar niet?
Als je geen openssh installeert hoef je toch sowieso geen pw's te veranderen?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Jailbreak.![]()
Wat een verademing.
Ja ik heb de rootpw's allang veranderd en geen OpenSSH geinstalleerd.
Veel winkels en webshops hebben ze gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef IrCute het volgende:
Zit erover te denken om een iphone aan te schaffen :$ Is het zo dat je deze altijd moet bestellen, ook in de winkel?Zijn ze niet te verkijgen op voorraad?
Ah ok, mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Veel winkels en webshops hebben ze gewoon op voorraad.
http://www.phoneshop.nl/iphone-aanbiedingen/quote:
wel. na een jailbreak , iig ik doe het wel en het is zo gebeurd...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je geen openssh installeert hoef je toch sowieso geen pw's te veranderen?
Bullshit, heb je niks aan....quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
wel. na een jailbreak , iig ik doe het wel en het is zo gebeurd...
Hoezo Bullshit? Ik zeg niet dat het nodig is. Maar het zou gewoon standaard moeten zijn na een jailbreak. Je bent gewoon niet slim bezig als je hebt uberhaupt het niet hebt veranderd. Zoals je zegt; open Wifi's en ik baseer niks op de SSH berichten van de afgelopen maanden. Ik had mijn toestel al een tijd gejailbreaked dus..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, heb je niks aan....
Veel plezier met helemaal een terminal app installeren + commandos typen voor 0% extra beveiliging.![]()
Root wachtwoord veranderen is zinvol als je beide dingen met ja beantwoord:
* Je hebt een SSH server app geīnstalleerd + altijd aan dus geen sbsettings geīnstalleerd waarmee je hem afentoe aanzet wanneer je het nodig hebt.
* Je gebruik maakt van 3G of heeeeeel vaak gebruik maakt van openbare wifi hotspots (risico heel klein)
Heel dat ssh is de laatste maand enorme media hype geworden door een Nederlander die een poortscanner en een ssh client wist te combineren, en een mafkees die een wormpje heeft geschreven van 422 regels lang wat je iphone rickrold en zich automatisch verder verspreid. Beetje jammer allemaal, nogmaals als je niet aan beide bovenstaande eisen voldiet loop je geen enkel gevaar
Waarom zou je veel moeite doen om een slot op je deur te doen terwijl je huis ergens hoog op een onbegaanbare berg staat waar NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND bij kan komen?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoezo Bullshit? Ik zeg niet dat het nodig is. Maar het zou gewoon standaard moeten zijn na een jailbreak. Je bent gewoon niet slim bezig als je hebt uberhaupt het niet hebt veranderd. Zoals je zegt; open Wifi's en ik baseer niks op de SSH berichten van de afgelopen maanden. Ik had mijn toestel al een tijd gejailbreaked dus..
Zeg het dan ook niet, je zit noobs bang te maken voor risico's die niet bestaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoezo Bullshit? Ik zeg niet dat het nodig is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef Treinkopper het volgende:
Gewoon niet jailbreaken, dan hoef je je helemáál nergens druk om te maken.
geenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Wat voor cases/bescherming hebben jullie er om?
De welbekende iPod-sok. Werkt prima. Heb ik om m'n iPhone 2G van 2 jaar oud. Die ziet er nog heel erg goed uit. Dus nu ook om de 3GS. Wil geen siliconengeval eromheen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
En hoe is de staat van je telefoon dan nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen.
had zo'n siliconending, zat de hele tijd vol stof en daarna een hardcase en dat vond ik ook niets.
Siliconending is echt te lelijk ja. Die hard cases vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De welbekende iPod-sok. Werkt prima. Heb ik om m'n iPhone 2G van 2 jaar oud. Die ziet er nog heel erg goed uit. Dus nu ook om de 3GS. Wil geen siliconengeval eromheen.
krasloosquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En hoe is de staat van je telefoon dan nu?
Nu nog een harde, lederen case van Griffin en binnenkort (als de maker eens opschoot) een custom made lederen flipover case, geīnspireerd op kunstenares Niagaraquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Doe je netjes dan.quote:
Klinkt luxe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu nog een harde, lederen case van Griffin en binnenkort (als de maker eens opschoot) een custom made lederen flipover case, geīnspireerd op kunstenares Niagara.
Een lederen geval. Ik ken mezelf iets te goed om dat ding los in m'n broekzak mee te sjouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
http://www.iblacklist.com.br/iblacklist/quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Heb de laatste tijd ontzettend veel last van anonieme bellers. Waarschijnlijk heeft een of andere klapmongool mijn nummer achtergelaten ergens of bij iemand. Vaak buitenlands (turks/marrokaans) sprekende types die op zoek zijn naar een of andere gast die in Amsterdam woont.
Ook heel veel bedrijven, maar daarvoor heb ik me al aangemeld zojuist bij Bel me niet register.
Mijn vraag: Kan ik Anonieme nummers op de een of andere manier blokkeren ? Dat deze sowieso niet doorkomen op mijn telefoon en/of rechtstreeks door worden geschakeld richting voicemail?
Is die mogelijkheid er ? Of moet ik dan contact opnemen met de klantenservice ?
Misschien is dit wat? Zelf geen ervaring mee.quote:Main Features
• Easiest way to operate and set up. Very intuitive.
• Individual call disconnection setup for each contact;
• Call Blocking facility (Including Unknown/Restricted
ID callers);
• SMS blocking/filtering facility;
• Popup removal from lock screen for lost events
(Privacy), keeping the sound/vibration notifications;
• Protects your privacy by Password;
• Multiple Active Lists (Registered Only);
• Unlimited number of contacts per list (Registered
Only);
• Individual Scheduler for each list;
• Works with black and white lists concept;
• For Blacklists, you can individually set many options
like call disconnection type, the event type you want
to block/filter from that contact and if that contact is
eligible to receive an auto reply sms; • Auto Reply SMS for CALLS feature, where the system
will send your custom sms text to blocked callers;
(Registered Only)
• Auto Reply SMS for SMS feature, where the system
will send your custom sms text to filtered messages.
This feature is completely independent from the
previous (Registered Only);
• You can add contacts to any list from your Address
Book, Recent Calls or Recent SMS history;
• Independent history, where blocked/filtered events
will be stored for later visualization. Please note
your setup needs to be correct in order to store
records on this history;
• Four (4) typer of action for calls, wich varies from
send the caller to voicemail to completely ignore.
• Use of statusbar icons, sound/vibration notifications
fully configurable;
• Parental Control with silent record storage.
Thanx.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://www.iblacklist.com.br/iblacklist/
[..]
Misschien is dit wat? Zelf geen ervaring mee.
Jailbreaken dan maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanx.
Maar die vind hij bij mij niet. Eigenlijk maar 2 programma's met de naam blacklist erin.
Oh wacht. Je moet een gejailbreakete telefoon hebben om dat te installeren. En die heb ik niet.
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt het aan T-Mobile. Een vriend van me had ook net een nieuwe iPhone, nog aan niemand z'n nummer gegeven en hij werd ook nonstop gebeld door onbekend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Heb de laatste tijd ontzettend veel last van anonieme bellers. Waarschijnlijk heeft een of andere klapmongool mijn nummer achtergelaten ergens of bij iemand. Vaak buitenlands (turks/marrokaans) sprekende types die op zoek zijn naar een of andere gast die in Amsterdam woont.
Ook heel veel bedrijven, maar daarvoor heb ik me al aangemeld zojuist bij Bel me niet register.
Mijn vraag: Kan ik Anonieme nummers op de een of andere manier blokkeren ? Dat deze sowieso niet doorkomen op mijn telefoon en/of rechtstreeks door worden geschakeld richting voicemail?
Is die mogelijkheid er ? Of moet ik dan contact opnemen met de klantenservice ?
Ik zit bij Hi.... en heb dit probleem nu ongeveer dik 1,5 maand denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt het aan T-Mobile. Een vriend van me had ook net een nieuwe iPhone, nog aan niemand z'n nummer gegeven en hij werd ook nonstop gebeld door onbekend.
Het is bij mij in ieder geval al maanden zo. Ik zeg steeds me niet meer te bellen maar het houdt niet op. Soms als ik opneem wordt ook gelijk opgehangen.
Ja dat heb ik dus ook vaker. Hoe snel je ook bent. Op het moment dat ik oppak sluit het gesprek zich af.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Heb ik ook gehad met m'n vorige telefoon (een Samsung maar ook via t-mobile). Dan gaat ie 2 keer over, en zodra je opneemt wordt de verbinding verbroken, lijkt wel een computer.
Ik heb direct het maandelijkse tegoed van m'n abo geheckt maar er is niets extra afgeschreven ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi.... en heb dit probleem nu ongeveer dik 1,5 maand denk ik zo.
Wordt er af en toe echt gek van. En het rare is: Een vast tijdstip, bijna elke dag behalve in het weekend, dat ze bellen is tussen 20:30 en 21:00 in de avond......
En als ik dan oppak, op het moment dat ik oppak sluit het gesprek zich ook heel vaak meteen af.
Eergisteren pakte ik op, hoorde ik op de achtergrond een engelse vrouwenstem, wat overduidelijk een bandje was.... Echt heel vreemd.
Als ik dat bij Hi aankaart zeggen ze doodleuk dat ze er niks aan kunnen doen.....
Ergelijk.
[..]
Ja dat heb ik dus ook vaker. Hoe snel je ook bent. Op het moment dat ik oppak sluit het gesprek zich af.....
Terugstalken dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Ik heb daar ook een tijdje last van gehad bij KPN. Toen was het niet eens een onbekend nummer.
Bij mij momenteel ook niet. Dacht ook meteen aan dat soort praktijken, maar dat is het niet......quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb direct het maandelijkse tegoed van m'n abo geheckt maar er is niets extra afgeschreven ofzo.
Was geen nederlands nummer, dus dat was de moeite niet waardquote:
Vraagje... zwanger?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Ik heb al een recent antwoord kunnen vinden.
Ja ik weet. Rare site
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4101055&sid=bc75535149d8e05a8a94416a5c43039d
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde... Je ben maar heel even bezig, en het resultaat is altijd onvoorspelbaar
waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef Ritmo het volgende:
Mag je hier eigenlijk over jailbreaken praten?
ze beweren dat je je garantie verliest, maar volgens mij kan dat in de EU helemaal niet...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
Ok, dacht dat Apple het juridisch verboden had.
Je moet niet met een jailbroken aan komen lopen bij de balie ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ze beweren dat je je garantie verliest, maar volgens mij kan dat in de EU helemaal niet...
nee, dan beweert Apple dat je garantie vervallen is. Is juridisch-technisch een ander verhaal dan dat je garantie daadwerkelijk vervallen is. Ik zou hier graag een wettelijke onderbouwing voor zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je moet niet met een jailbroken aan komen lopen bij de balie ja.
Altijd alvorens bellen/versturen de telefoon herstellen.. anders zien ze je dat je een "gekraakte" telefoon hebt en dan vervalt je garantie.
Dat is als je de telefoon bewust "kraakt" om de software aan te passen. En dat doe je in feite. (De software dan.) De kernel wordt aangepast en dus modificeer je de telefoon.. en daarom vervalt je garantie.. ik kan zo niet de garantievoorwaarden vinden. Maar iig google bied uitkomst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, dan beweert Apple dat je garantie vervallen is. Is juridisch-technisch een ander verhaal dan dat je garantie daadwerkelijk vervallen is. Ik zou hier graag een wettelijke onderbouwing voor zien
Dan kan apple het ook niet zien hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Wel lullig als de telefoon volledig kapot is, dan kun je hem niet meer resetten voordat je hem opstuurt.
Misschien de harde schijf/chips uitlezen ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan kan apple het ook niet zien hoorZover ik weet. Als de telefoon helemaal naar de kloten is dan kan apple er zelf ook niet veel aan doen..
Magneten bieden de uitkomstquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien de harde schijf/chips uitlezen ofzo.
Krijg je te horen dat je het toestel zelf aan hoge magnetische druk hebt bloot gesteld en daarom de garantie vervallen is.quote:
BeeJiveIM is super!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef n8n het volgende:
Ebuddy is gratis maar het ¤5,49 oid kostende beejiveIM is veel beter, en als je zoekt op msn in de AppStore kom je meer san genoeg varianten tegen.
Tip: veel ontwikkelaars strooien vandaag met aanbiedingen ivm black friday / thanksgiving
waarin blinkt het uit tov ebuddy qua werkingquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef n8n het volgende:
Ebuddy is gratis maar het ¤5,49 oid kostende beejiveIM is veel beter, en als je zoekt op msn in de AppStore kom je meer san genoeg varianten tegen.
Tip: veel ontwikkelaars strooien vandaag met aanbiedingen ivm black friday / thanksgiving
http://www.iphoneclub.nl/(...)m-ebuddy-en-nimbuzz/quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarin blinkt het uit tov ebuddy qua werking
Moet je hem wel inschakelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef Repeat het volgende:
Krijg ik van tmobile een smsje dat ik een mms hebt ontvangen met een link naar hun site erin waar ik moet inloggen. Doe ik dat, kan ik het bericht niet openen daar
Heb gvd een 3gs, stuur die mms dan rechtstreeks naar mn telefoon stelletje kakrukkers![]()
![]()
Kun je bij instellingen eens kijken? Misschien staat ie uit wel raar iig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is gewoon ingeschakeld. Neem ik aan tenminste, ik heb niks uitgezet...
Heb je zelf ooit een MMS verstuurd?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is gewoon ingeschakeld. Neem ik aan tenminste, ik heb niks uitgezet...
Nee, sinds ik bij pauper T-mobile zit en dat niet uit mn bundel gaat doe ik dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 november 2009 00:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit een MMS verstuurd?
Je moet gewoon fatsoenlijk je mms instellingen instellen netzo als dat je dat ooit hebt moeten doen voor internet.quote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, sinds ik bij pauper T-mobile zit en dat niet uit mn bundel gaat doe ik dat natuurlijk niet.
Ligt het daar aan?
Dan moet ik misschien maar eens eenmalig 50c investeren om ooit nog een mms te kunnen ontvangen
Ondanks het feit dat ik de nieuwste firmware heb, en dat ik bij t-mobile zit, kan ik geen mms versturen via de normale manier (heeft het nog nooit gedaan)quote:Op maandag 30 november 2009 07:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je moet gewoon fatsoenlijk je mms instellingen instellen netzo als dat je dat ooit hebt moeten doen voor internet.
Het feit dat niet iedereen mail kan ontvangen op z'n mobielquote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef JDude het volgende:
Who needs MMS als je met drie keer op het scherm tikken een foto kunt mailen?
En je kunt er mee op internet via GPRS/UMTS. Met de Touch kun je alleen op internet als er een WiFi-punt beschikbaar is. Dit geldt uiteraard ook voor alle apps die gebruik maken van de internetverbinding.quote:Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Wessiej het volgende:
Vraagje hé, zijn er nou echt veel voordelen voor de iPhone tov de iPod Touch? Kan de Touch volgende maand halen, maar de telefoon pas een stuk later. Kan je nou alleen maar als extra'tje bellen/sms'en met de iPhone?
Als het daar stopt ga ik volgende maand voor de Touch, thanks. Dan horen jullie vast nog wel van mijquote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En je kunt er mee op internet via GPRS/UMTS. Met de Touch kun je alleen op internet als er een WiFi-punt beschikbaar is.
Ligt er aan welke firmware er op dat moment opgezet is.quote:Op maandag 30 november 2009 09:04 schreef Droathoah het volgende:
Een vriend van me krijgt een nieuwe Iphone 3GS 16 gb, maar welke Jailbreak kan hij het beste uitvoeren? Of mag dat hier niet besproken worden?
Internet werkt gewoon out of the box hoor...quote:Op maandag 30 november 2009 07:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je moet gewoon fatsoenlijk je mms instellingen instellen netzo als dat je dat ooit hebt moeten doen voor internet.
Zoiets heb ik ooit gelezen. Beter dan dit wordt het niet hoor, ik heb ook nog nooit een MMS verstuurdquote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, sinds ik bij pauper T-mobile zit en dat niet uit mn bundel gaat doe ik dat natuurlijk niet.
Ligt het daar aan?
Niemand?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:57 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die weer app (als onderdeel van SB en lockstreen, welke is dat? Die is echt briljant.. (ben weer freak)
Als je zo'n tmobile paupert ben wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Internet werkt gewoon out of the box hoor...
Hmm lijkt me nou niet echt een handige optie, weer data komt van het internet wat betekent dat heel de je heel de dag internet aan moet hebben.... Alternatief voor het huidige weer is even naar buiten kijken, voor voorspellingen heb je de ingebouwde weer app...quote:
mms is zo'n geflopte technologie , die door inet op mobiel achterhaald is. Nooit gebruikt en zal er ook nooit gebruik van maken.quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef CantFazeMe het volgende:
MMS is 0,50¤ komt dus als overige kosten op je factuur en valt niet binnen je bundel.
Email is ook achterhaald, toch gebruikt meer dan de halve wereld het...quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mms is zo'n geflopte technologie , die door inet op mobiel achterhaald is. Nooit gebruikt en zal er ook nooit gebruik van maken.
noem dat o zo geweldige alternatief is , ben nou wel benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Email is ook achterhaald, toch gebruikt meer dan de halve wereld het...
Email gebruik ik netzo als mms omdat de rest van de wereld niet weet dat er betere alternatieven zijn, misschien moet je toch eens vaker buitenkomen
E-mail achterhaald?quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Email is ook achterhaald, toch gebruikt meer dan de halve wereld het...
Email gebruik ik netzo als mms omdat de rest van de wereld niet weet dat er betere alternatieven zijn, misschien moet je toch eens vaker buitenkomen
Ja! Als je nu eens vaker buiten zou komen, zou je dat weten. Maar nee! Jij moet weer zo nodig binnen zitten te e-mailen.quote:
ja nou sorry hoorquote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Als je nu eens vaker buiten zou komen, zou je dat weten. Maar nee! Jij moet weer zo nodig binnen zitten te e-mailen.
met je iphone kun je ook prima buiten emailenquote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Als je nu eens vaker buiten zou komen, zou je dat weten. Maar nee! Jij moet weer zo nodig binnen zitten te e-mailen.
Ik zag het ookquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ebuddy heeft opeens Ads gekregen en Adverteerd nu zelf met ebuddy pro zonder ads. Zo lust ik hem ook wel
Ik ken een goed alternatief. Zoals Mophie ze verkoopt is er ook een Nederlandse website die hoesjes met batterij verkoopt voor de iPhone. Mijn neef uit Parijs heeft ook zo'n ding maar van een ander merk. Zoals het er naar uitziet, is de iJeans de meest smalle versie van de hoesjes. www.ibatterycase.nlquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:10 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand een leuk alternatief voor dit caseje: http://store.apple.com/us/product/TS503LL/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=MTU1OTU5ODY
44 euro incl dit grapje.
Ziet er toch vrij dik uit nog. Die bij de Apple Store is gewoon een beschermlaag voor de achterkant. Heel dunnetjes, van aluminium en niet opvallend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:30 schreef SaNdYgIrLy91 het volgende:
[..]
Ik ken een goed alternatief. Zoals Mophie ze verkoopt is er ook een Nederlandse website die hoesjes met batterij verkoopt voor de iPhone. Mijn neef uit Parijs heeft ook zo'n ding maar van een ander merk. Zoals het er naar uitziet, is de iJeans de meest smalle versie van de hoesjes. www.ibatterycase.nl
Daarvoor zat er toch zo'n handige 'stemvork' bij?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:00 schreef JDude het volgende:
Dat vond ik ook zo'n fijn begin met m'n iPhone ja. Eerst een paperclip zoeken om dat SIM-kaart-luikje te openen.
Bij die 2G heb ik er nooit een gehad. Bij de 3GS wel inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor zat er toch zo'n handige 'stemvork' bij?
Nogal logisch dat hij warm wordt, gps chip aan, scherm aan, speaker unit aan etc etc verbruikt aarig wat stroom allemaal....quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Kevkovitsch het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het warm worden van de achterkant wanneer navigatie aan staat op de 3GS?
Is Hoax gebleken.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij warm wordt, gps chip aan, scherm aan, speaker unit aan etc etc verbruikt aarig wat stroom allemaal....
Kan verder niet echt kwaad ofzo.
Ik had wel iets gelezen over poepstrepen op de achterkant van 3GS die veroorzaakt werden door oververhitting, geen idee ofdat dat een hoax was.
Alleen als je daarbij 3g hebt aanstaan, dan kan je er lekker je handen aan opwarmen en loopt je batterij flink leeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Kevkovitsch het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het warm worden van de achterkant wanneer navigatie aan staat op de 3GS?
30 euro en het hangt af van de gebruikerquote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Wat betaal je minimaal per maand voor een iPhone en hoelang gaan ze mee?
Erm.. die van mij doet het nog perfect na een half jaarquote:
Volgens mij is hij wel sterkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat een abbo dan voor 2 jaar gaat. Beetje jammer als hij na een maand kapot is.
30 euro voor 150 sms/minuten abo , hoe lang is hoe zuinig je erop bent. ze zijn aardig robuust , maar hoesje is natuurlijk altijd aanbevolen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Lang. Mijn 2G is dik twee jaar oud en ziet er nog heel goed uit. Heb nu een 3GS erbij genomen vanwege de hogere snelheid en meer mogelijkheden, maar de 2G doet 't prima als tweede (werk)telefoon.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom zou die niet meer werken? Kwestie van opnieuw installeren als er iets mis lijkt te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
Nee maar als de software na 1,5 jaar niet meer werkt dan?
Garantie is beperkt, maar alles is verzekerbaar tegen leuke bedragen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je niet gewoon garantie dan?
Apple brengt steeds nieuwere updates uit , don't worry.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
Nee maar als de software na 1,5 jaar niet meer werkt dan?
Dat valt gewoon onder garantie. bv de wifi gaat kapot of de gps module.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef drumstickNL het volgende:
Ding kan toch wel vanbinnen kapot gaan zonder dat je daar iets mee te maken hebt?
Hmm die van mij gaat nu zon 3 jaar mee...quote:
quote:KPN verkoopt iPhones
Uitgegeven: 4 december 2009 18:33
Laatst gewijzigd: 5 december 2009 00:43
AMSTERDAM - Telecombedrijf KPN heeft enkele honderden simlockvrije iPhones ingeslagen om aan trouwe klanten te verstrekken. Officieel is het toestel in Nederland alleen verkrijgbaar via T-Mobile.
Volgens Steve Hufton van KPN zijn de telefoons bedoeld om tegemoet te komen aan trouwe klanten die graag over de popualire smartphone willen beschikken.
"Als je kijkt naar de smartphonemarkt is de iPhone een gewild en goed toestel," zegt Hufton. "We hebben een beperkt aantal iPhones aangeschaft, want KPN wil zijn klanten bedienen."
Onderhandeling
Hufton wil niet ingaan op berichten dat het bedrijf zou onderhandelen met Apple over het verkooprecht van de iPhone. In veel landen had Apple net als in Nederland aanvankelijk een exclusieve overeenkomst met één telecomprovider, maar die monopolies zijn in veel landen inmiddels verdwenen.
Š NU.nl
Dit is voor mij niet zo schokkend hoor....quote:Zelden zul je een ontevreden Apple-klant tegenkomen. Toch meent Kassa een minder flatteuze kant van het computerbedrijf te hebben gevonden. Het leeuwendeel van de uitzending vanavond besteedt Felix Meurders aan de producten van Apple, al komt het zogenaamd gratis Windows 7 ook aan de beurt.
Vanavond aandacht aan laptops, iPods en nog veel meer geliefde spullen van Apple. Dat deze musthave’s wat meer kosten, nemen de meeste mensen voor lief. Maar wanneer het kapot gaat, blijkt zelfs Apple vaak in strijd met de wettelijke rechten van de consument te handelen. Verder in Kassa aandacht voor de nieuwe versie van Windows 7. Deze zou gratis zijn, maar daar verstaan lang niet alle winkels hetzelfde onder.
Kassa, 18.55 uur, Vara (NL 1)
Of-ie ultiem is weet ik niet, maar ik vind Echofon prima werken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:29 schreef nelisb het volgende:
Iemand tips voor de ultieme twitter app?
Hier in huis is ook een HTC Hero aanwezig, en daar stoor ik me altijd gelijk aan "al die" menuknopjes. In totaal 5 of zo, tegenover 1 op de iPhone. Dat vind ik dan ook een van de grootste pre's van de iPhone.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:15 schreef Aventura het volgende:
Ja, mijn iPhone is binnen. Had een 3G 8GB gekocht via eBay. Binnen 2 weken in huis. Helemaal puntgaaf ok nog! Nu druk allerlei apps aan het verzamelen natuurlijk. Ik vind het nu al een verademing ten opzichte van mijn N95. Wat zitten daar eigenlijk veel knopjes en menu´s op zeg. Ik ga nu even teruglezen hier
Uh?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hier in huis is ook een HTC Hero aanwezig, en daar stoor ik me altijd gelijk aan "al die" menuknopjes. In totaal 5 of zo, tegenover 1 op de iPhone. Dat vind ik dan ook een van de grootste pre's van de iPhone.
Nu ja, ik gebruik er maar 1 (home).quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uh?
Sleep
Home
Mute
Volume +
Volume -
= ook 5 ?
Wanneer je Blackra1n hebt gedraaid is dit inderdaad niet mogelijk. Daar ondervind ik nu ook de problemen van.quote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe je zonder SSH in je iPhone kunt komen ( thema map etc van Winterboard).
Met DiskAid en iPhone Explorer zie ik die mappen niet. DiskAid geeft zelfs aan dat ik GEEN gejailbreakte iPhone heb.
Echofon proquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:29 schreef nelisb het volgende:
Iemand tips voor de ultieme twitter app?
Vandaag besteld met verlenging Hi abonnementquote:
Waarom geen SSH?quote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe je zonder SSH in je iPhone kunt komen ( thema map etc van Winterboard).
Met DiskAid en iPhone Explorer zie ik die mappen niet. DiskAid geeft zelfs aan dat ik GEEN gejailbreakte iPhone heb.
Alle NOB streams lag er van het weekend even uit , lag niet aan jouw.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef Trystar het volgende:
Meer mensen last van dat de 3fm app niet werkt? Start wel op maar kan geen verbinding maken. Internet werkt gewoon.
Gewoon bij Hi ook dan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaag besteld met verlenging Hi abonnementWoensdag binnen
Yes. Gewoon 1200 bellen, zeggen dat je je abonnement wilt opzeggen en dan vertellen aan de medewerker dat je gaat overstappen naar T-Mobile omdat Hi de iPhone niet levert. Als je dan een goede "rating" hebt (d of hoger) kom je in aanmerking voor de iPhonequote:
Mag ik eens vragen wat voor Hi-abbo jij hebt, of waar anders je d-rating vandaan komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yes. Gewoon 1200 bellen, zeggen dat je je abonnement wilt opzeggen en dan vertellen aan de medewerker dat je gaat overstappen naar T-Mobile omdat Hi de iPhone niet levert. Als je dan een goede "rating" hebt (d of hoger) kom je in aanmerking voor de iPhone
Ik heb een Hi 25 met onbeperkt sms. Ik moet wel zeggen dat ik vaak over mijn abonnement heenga qua bellen en zo gemiddeld rond de ¤ 40,- per maand betaal. Ik zou niet weten waar KPN die rating op baseert maar ik denk dat het met je verbruik te maken heeft...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen wat voor Hi-abbo jij hebt, of waar anders je d-rating vandaan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |