quote:Oh, en wat is een goede budget applicatie voor op de iPhone? Dus 1 waar je een bepaald (maand) budget in kunt voeren, je uitgaven in bij kunt houden en dergelijke? De appstore kom ik niet veel verder mee, vooral geent op US gebruik lijkt het. Mag gratis, hoeft niet.
Ik ben niet erg strikt daarin maar gebruik voor een ruw overzicht gewoon de spreadsheet van DocsToGo.quote:
quote:
Beide is okay!quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je alleen een iPhone app of iets dat ook kan syncen met je Mac?
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Nashje het volgende:
Wtf is er nou met appulo.us aan de hand?
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer vanquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef HiZ het volgende:
Ik zat dus vanaf het begin te zoeken naar een excuus om een iPhone te kopen want ik vind ze dus wel errug sexy en als PDA gewoon goed. Maar toen ben ik eens gaan rondvragen bij vrienden die er een hadden. En die vonden allemaal dat de geluidskwaliteit erg slecht was en dat om de een of andere reden de verbinding ook wel erg vaak wegviel (in hartje Amsterdam).
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.
[..]
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer van.
Ik meende T-mobile!quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?
Echt fuck dat die site zo gaar isquote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Er komen al nieuwe serverts.quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
Iemand nog een antwoord over mijn vraag m.b.t. baseband en blackrain?
[..]
Echt fuck dat die site zo gaar is
Ik had het gelezenquote:
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Maar mijn vraag, hoe kan ik gemakkelijk een al reeds gejailbreakte iPhone naar 3.1.2 jailbreaken?
Flikker lekker op dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:22 schreef Treinkopper het volgende:
Skv jongen, hulde voor je post in het vorige topic. Wat een faalreeks is dit (geworden).
Ja dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.
Np.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus alEn bedankt voor die app! Ik zocht daar al de naam van
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Np.
Overigens heb ik zelf van het weekend m'n iPhone totaal opnieuw geinstalleerd en ben ik eens met Rock van start gegaan ipv Cydia. Werkt verbazingwekkend goed, veel sneller dan Cydia en Rock houdt een mooie geinstalleerde apt list bij op z'n server zodat je bij een eventuele re-install gelijk kunt zien wat je allemaal geinstalleerd had staan. Ook eventuele licenses worden zo bewaard. Je kunt Rock installeren vanuit Blackra1n, het wordt niet aangeraden meerdere installers tegelijk te hebben dus ik heb het voorlopig alleen bij Rock gehouden (en heb Cydia nog niet nodig gehad!).
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?
Klinkt wel goed dan, want Cydia is gewoon zo traag als wat, en dat vind ik persoonlijk wel redelijk irritantquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.
Pff.. gewoon je telefoon omwisselen dan. Heeft zij alleen wel een witte en jij een zwarte maar dat moet je dan maar voor lief nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Skv het volgende:
Door alle add-ons die ik heb geïnstalleerd is mijn telefoon hoerig traag geworden.
Zal straks wel even een lijstje laten zien wat ik er allemaal op heb staan. In vergelijking met de telefoon van mijn vriendin (ook jailbreak maar niet zoveel geïnstalleerde zooi) is het echt om te huilen.
Ging erg snel met Blackrain jaquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Binnenkort maar eens update naar 3.1.2. Bij collega vandaag gedaan met blackrain en dat ging heel snel en simpel.
Zoals welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ging erg snel met Blackrain ja![]()
En heb even Rock uit geprobeerd maar blijf toch bij Cydia, bepaalde dingen kon ik niet installeren onder Rock?!?
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rockquote:
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijtquote:Op woensdag 18 november 2009 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rock
Ben erg te spreken over die beide apps. En ik heb Cydia nu draaien in plaats van Rockquote:Op woensdag 18 november 2009 07:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijt.
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog lekker op 3.0 met jb. Wat is er nou beter aan 3.1.2?
Niet de moeite van het upgraden waard imoquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |