quote:Oh, en wat is een goede budget applicatie voor op de iPhone? Dus 1 waar je een bepaald (maand) budget in kunt voeren, je uitgaven in bij kunt houden en dergelijke? De appstore kom ik niet veel verder mee, vooral geent op US gebruik lijkt het. Mag gratis, hoeft niet.
Ik ben niet erg strikt daarin maar gebruik voor een ruw overzicht gewoon de spreadsheet van DocsToGo.quote:
quote:
Beide is okay!quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je alleen een iPhone app of iets dat ook kan syncen met je Mac?
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Nashje het volgende:
Wtf is er nou met appulo.us aan de hand?
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer vanquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef HiZ het volgende:
Ik zat dus vanaf het begin te zoeken naar een excuus om een iPhone te kopen want ik vind ze dus wel errug sexy en als PDA gewoon goed. Maar toen ben ik eens gaan rondvragen bij vrienden die er een hadden. En die vonden allemaal dat de geluidskwaliteit erg slecht was en dat om de een of andere reden de verbinding ook wel erg vaak wegviel (in hartje Amsterdam).
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.
[..]
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer van.
Ik meende T-mobile!quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?
Echt fuck dat die site zo gaar isquote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Er komen al nieuwe serverts.quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
Iemand nog een antwoord over mijn vraag m.b.t. baseband en blackrain?
[..]
Echt fuck dat die site zo gaar is
Ik had het gelezenquote:
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Maar mijn vraag, hoe kan ik gemakkelijk een al reeds gejailbreakte iPhone naar 3.1.2 jailbreaken?
Flikker lekker op dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:22 schreef Treinkopper het volgende:
Skv jongen, hulde voor je post in het vorige topic. Wat een faalreeks is dit (geworden).
Ja dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.
Np.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus alEn bedankt voor die app! Ik zocht daar al de naam van
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Np.
Overigens heb ik zelf van het weekend m'n iPhone totaal opnieuw geinstalleerd en ben ik eens met Rock van start gegaan ipv Cydia. Werkt verbazingwekkend goed, veel sneller dan Cydia en Rock houdt een mooie geinstalleerde apt list bij op z'n server zodat je bij een eventuele re-install gelijk kunt zien wat je allemaal geinstalleerd had staan. Ook eventuele licenses worden zo bewaard. Je kunt Rock installeren vanuit Blackra1n, het wordt niet aangeraden meerdere installers tegelijk te hebben dus ik heb het voorlopig alleen bij Rock gehouden (en heb Cydia nog niet nodig gehad!).
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sounds good... maar staat op Rock wel hetzelfde als op Cydia?
Klinkt wel goed dan, want Cydia is gewoon zo traag als wat, en dat vind ik persoonlijk wel redelijk irritantquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yups. Het is gewoon een andere ingang zeg maar. Ook andere Cydia repo's kun je gewoon toevoegen.
Pff.. gewoon je telefoon omwisselen dan. Heeft zij alleen wel een witte en jij een zwarte maar dat moet je dan maar voor lief nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Skv het volgende:
Door alle add-ons die ik heb geïnstalleerd is mijn telefoon hoerig traag geworden.
Zal straks wel even een lijstje laten zien wat ik er allemaal op heb staan. In vergelijking met de telefoon van mijn vriendin (ook jailbreak maar niet zoveel geïnstalleerde zooi) is het echt om te huilen.
Ging erg snel met Blackrain jaquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Binnenkort maar eens update naar 3.1.2. Bij collega vandaag gedaan met blackrain en dat ging heel snel en simpel.
Zoals welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ging erg snel met Blackrain ja![]()
En heb even Rock uit geprobeerd maar blijf toch bij Cydia, bepaalde dingen kon ik niet installeren onder Rock?!?
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rockquote:
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijtquote:Op woensdag 18 november 2009 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Five row dock deed het niet en Cydelete kreeg ik ook niet aan de praat met Rock
Ben erg te spreken over die beide apps. En ik heb Cydia nu draaien in plaats van Rockquote:Op woensdag 18 november 2009 07:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm, twee app's die ik niet gebruik. Wel zonde. Dit pleidooi voor cydia op iPhoneclub.nl brengt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Ach, zo lang het werkt. Waarschijnlijk wil ik de volgende iPhone update toch weer zo snel mogelijk uitvoeren en ben ik dan toch weer m'n jb kwijt.
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog lekker op 3.0 met jb. Wat is er nou beter aan 3.1.2?
Niet de moeite van het upgraden waard imoquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-os-3-1-2-uit/
Als je bugfixes niet de moeite waard vind niet nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet de moeite van het upgraden waard imo
Dat zag ik afgelopen weekend ook opeens.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Repeat het volgende:
Ik zie net dat in maps ook een fucking geile streetview zit nu
Dat zou te erg zijn, ik gebruik het heel veel.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef gohan16 het volgende:
ik las ergens dat de gratis versie beperkt gaat woren tot 5 nummers per maand
Nu weet ik zeker dat ik het weer vaker ga gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Repeat het volgende:
Ik zie net dat in maps ook een fucking geile streetview zit nu
Waar zie jij ads staan dan? Ik ben ze nergens tegengekomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand of de makers van Shazam plannen hebben om de ads uit de betaalde versie te slopen?
Betaal je 4 euro en worden nog steeds ads getoond, daarom koop ik die Shazam Encore bewust niet. Kwam ik dankzij een gekraakte versie achter.
Same here, werkt perfect.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog lekker op 3.0 met jb. Wat is er nou beter aan 3.1.2?
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Same here, werkt perfect.
www.phoneshop.nl Vodafone, Hi en weet ik wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef wc-eend het volgende:
Kan je die IPhone nog alleen bij t-mobile halen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.
Het kunnen draaien van applicaties die niet door Apple toegestaan zijn, zoals applicaties die op de achtergrond draaien (Scrobbl bijv.) of applicaties die functionaliteit gebruiken die App Store programma's niet aan mogen spreken (zoals idd Bluetooth file transfer).quote:
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
[..]. Hoezo zou je de helft van de apps niet meer kunnen installeren als je op 3.0 blijft zitten?
Dus als ik hem jailbreak kan ik well bluetoothen met andere telefoons?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kunnen draaien van applicaties die niet door Apple toegestaan zijn, zoals applicaties die op de achtergrond draaien (Scrobbl bijv.) of applicaties die functionaliteit gebruiken die App Store programma's niet aan mogen spreken (zoals idd Bluetooth file transfer).
Ik gebruik het zelf niet, dus je zou er even naar moeten zoeken maar er zijn diverse jailbreak applicaties die 'iets met Bluetooth' doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:58 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dus als ik hem jailbreak kan ik well bluetoothen met andere telefoons?
Naar andere iphones bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet, dus je zou er even naar moeten zoeken maar er zijn diverse jailbreak applicaties die 'iets met Bluetooth' doen.
Ik heb ook 3.0, nergens problemen mee. Enige programma dat niet werkt is Gpush.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt perfect? volgens mij kun jij inmiddels de helft van de apps niet meer installeren. Kun jij mij niet wijs maken dat het perfect werkt.
De Layar browser bijv, daarom heb ik hem ook maar weer naar 3.1.2 geupgraded, als je gewoon oplet is het zo weer gebeurd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.
Ik snap ook niet waarom je bewust achter zou willen lopen met dit soort dingen. Is er eindelijk een mobiele telefoon die regelmatig updates krijgt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Layar browser bijv, daarom heb ik hem ook maar weer naar 3.1.2 geupgraded, als je gewoon oplet is het zo weer gebeurd.
Niet meer te hoeven betalen voor apps, eerlijk is eerlijk...quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:29 schreef fransbreda het volgende:
Die van mij is nog niet JB.
Ik heb ook nog niks gezien wat de moeite waard is om hem voor te jailbreaken...
Noem eens wat voordelen.....?
Dan moet je opnieuw jailbreaken en al die zooi opnieuw installeren. Kost me teveel moeite, die update voegt niet veel boeiends toe.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je bewust achter zou willen lopen met dit soort dingen. Is er eindelijk een mobiele telefoon die regelmatig updates krijgt...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:37 schreef Agiath het volgende:
Gister dronken in de snackbar om 05:00 aan de eigenaars uitgelegd hoe je moet jailbreaken, stond ik daar halflam te praten over blackra1n, cydia en firwares![]()
Ik hoop het, ze hadden alle 3 een iphone en ik heb ze maar doorverwezen naar redmondpiequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Denk je dat ze het begrepen hebben?
Ik heb geen zin om dan weer te moeten klooien om alles weer werkend te krijgen. Weer tethering activeren, weer visual voicemail activeren, weer all mn apps installeren etcquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het toch niet niks, allemaal:
http://www.theiphoneblog.(...)oftware-walkthrough/
Plus dat er daarna nog twee bugfix releases zijn gekomen (3.1.1. en 3.1.2).
Maar goed, ieder moet dat lekker zelf weten natuurlijk.
Ah geen enkel last van iig. Layar kan ik toch niet draaienquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik lees op iphoneclub dat de meeste appliaties tegenwoordig minimaal 3.1.2 moeten hebben.
Is die tom tom app dan ook gratis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Niet meer te hoeven betalen voor apps, eerlijk is eerlijk...
Nee, die niet. Wel alle andere apps. Maar als Apple er achter komt, dan wordt je telefoon gebricked.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Is die tom tom app dan ook gratis?
Je moet Skv niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef fransbreda het volgende:
Hmm, dan houd ik het voorlopig wel gewoon origineel.
Heb em net 2 mnd, zal je net zien dat ze mij pakken.
Al zou ik het wel doen omdat itunes zo kut is.
Daar heb je nu juist geen JB voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar andere iphones bijvoorbeeld
Domme vragen bestaan nietquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het was ook wel een heel domme vraag..
Nice, vooral dat downloaden en lockscreen, kan je zeggen hoe je dat precies gedaan hebt? Ik heb wel iFile maar kan geen progje vinden om mailattachments te downloaden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zal ik mijn iPhone ook maar even showen dan:
Main SB:
[ afbeelding ]
Stack:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
Games en overige mapjes, gemaakt met Categories:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk kan ik ook downloaden via Safari en Mail (attachments) op mijn iPhone zelf:
[ afbeelding ]
En afspelen via iFile:
[ afbeelding ]
Als laatst mijn lockscreen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als je één maal drukt op het scherm krijg je de voorspellingen van de komende zes dagen:
[ afbeelding ]
Lang leve de jailbreak!![]()
Verkrachting van de iPhone interfacequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zal ik mijn iPhone ook maar even showen dan:
Main SB:
[ afbeelding ]
Stack:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
Games en overige mapjes, gemaakt met Categories:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk kan ik ook downloaden via Safari en Mail (attachments) op mijn iPhone zelf:
[ afbeelding ]
En afspelen via iFile:
[ afbeelding ]
Als laatst mijn lockscreen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als je één maal drukt op het scherm krijg je de voorspellingen van de komende zes dagen:
[ afbeelding ]
Lang leve de jailbreak!![]()
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Verkrachting van de iPhone interface
Stack is een icoontje die je in de Dock zet en waar je maximaal 16 Apps in kwijt kunt! Wat ik heb gedaan is de 16 meest gebruikte erin gezet en deze vervolgens van het SB verwijderd dmv Poof!quote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nice, vooral dat downloaden en lockscreen, kan je zeggen hoe je dat precies gedaan hebt? Ik heb wel iFile maar kan geen progje vinden om mailattachments te downloaden.
En wat is dat orbit?
Het is alleen een beetje drukquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!
Ieder z'n ding natuurlijk, maar wat mij zo bevalt aan de iPhone interface is de simpelheid ervan en de "rust" die het uitstraalt.. jouw versie vind ik een beetje druk.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je bent de eerste negatieve reactie van de ruim 30 reacties op iphoneclub en tweakers, ik vind het dan ook zelf alles behalve een verkrachting, eerder een zware verbetering!
Klopt, maar de wallpaper (achter het SB) verander ik om de week!quote:
Dan ben ik de 2e. Ik schaam me toch een beetje voor types zoals jij. Heb je in godsnaam een iPhone, ga je 'm nóg tunenquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |