quote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Mist
Dolan's Caddilac
Pet Semetary
It
Maximum Overdrive
The Shining
Cujo
Silver Bullet
Christine
Sleepwalkers
The Stand
The Tommyknockers
Je mist idd wel een stukje jaquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh... ik mis de helft van me topic titel
Antwoord uit vorige topic:
[..]
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach, This Is Spinal Tap natuurlijk.
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sin City
Hudson Hawk
Lucky Number Slevin
The Fifth Element
16 Blocks
The Whole Nine Yards
The Whole Ten Yards
quote:Op maandag 16 november 2009 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er wellicht iemand die het punten tellen van mij wil overnemen vanaf januari? Ik krijg het wat drukker en merk dat ik de laatste tijd sowieso minder met FMT bezig ben, vandaar dat ik de taken wil overdragen
Het is in principe niet zo heel veel werk, behalve dan dat je de topics moet doorlezen. Ik heb een mooi Excel-sheetje in elkaar gezet, dus het is wel handig als je daar mee om kan gaan.
Sollicitaties kunnen per PM of in het topic
Ik kan goed tellen en ik ben er over 5 jaar nog.quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat uw motivatie is? Waar ziet u zichzelf over vijf jaar?
Hulkio + 1quote:
Het komt me wel bekend voor maar niet zo bekend dat ik het ziequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor maar niet zo bekend dat ik het zie
Daarom een Gokje op Harry Potter en the halfblood prince
Dat zijn dus officieel 2 antwoorden in 1 post, wat in strijd is met de o-zo-strenge regels, maar je hebt duidelijk de goede voor je, Twilight it isquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef Hulkio het volgende:
Dat is volgens mij Twilight, weet alleen niet of het deeltje 1 is of deeltje 2, die heet volgens mij New Moon.
Woei een fan! We kunnen elkaar trouwens ook gewoon punten geven, zonder vragen te stellen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:19 schreef Patch het volgende:
The Time Travelers Wife
The Hot Chick
Mean Girls
Red Eye
The Notebook
The Wedding Crashers
Aha....quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:15 schreef Hulkio het volgende:
Mijn welgemeende excuses!
Vandaag jarig: Rachel McAdams, doe maar zes films met deze mevrouw.
Je had er ook geen 7 moeten vragen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:21 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Woei een fan! We kunnen elkaar trouwens ook gewoon punten geven, zonder vragen te stellen.
Patch +1
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Aha....
Zonder foto kan ik er echt niets bij plakken
Er gaat bijna wat dagen....quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er gaat bijna wat dagen....
Heb nog wat meer materiaal nodig...
quote:
De voorste of de achterste?quote:
Maar ik ken geen fantasiefilm met Tom Cruise......quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:03 schreef Patch het volgende:
[..]
De voorste of de achterste?
Beide geen Debra iig
Schaam je !quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar ik ken geen fantasiefilm met Tom Cruise......
Dat zal vast wel Ridley Scott zijn....quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef Patch het volgende:
Alle belangrijke figuren heb ik nu gepost...
hmmm
De regisseur is geen onbekende: RS
De enige Will Smith films met een hond die ik zo ff weet zijn Independance day en I am Legend...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:30 schreef Patch het volgende:
De titel van de film is bijna gelijk aan een Will Smith-film met hond
Dopekoe + 1quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De enige Will Smith films met een hond die ik zo ff weet zijn Independance day en I am Legend...
Dus....
Legend
Werkelijk nog nooit van gehoordquote:
He scoresquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Patch het volgende:
Edtv
The People vs Larry Flint
Natural Born Killers
The Cowboy Way
Money Train
2012
Indecent Proposal
The Big White
Doc Hollywood
KingPin
Zo te zien geen Kevin Bacon....quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk Kevin Bacon.
Kijk jij Kevin Bacon na, dan kijk ik Mark Wahlberg na
Ik heb hem gecontroleerd en dat is hem iddquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem gecontroleerd en dat is hem idd
Tombolafan +1
Niet echt verrassend dat een vrouw dit weet
Titanicquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Doe maar 15 films met Leo dan
nog 5quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Titanic
The Beach
The departed![]()
The man in the iron mask
Gangs of New york
Blood Diamond
Romeo and Juliet
Body of Lies
The aviator
Catch me if you can
Errmm.....leeg....
nog 3quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Basketball Diaries![]()
What's Eating Gilbert Grape![]()
oa een met gene hackmanquote:
Patch +1quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:22 schreef Patch het volgende:
Ella Enchanted
Hot Fuzz
Night at the Museum
Night at the Museum 2
Tropic Thunder
Hamlet 2
Around the World in 80 Days
ik vind van wel hoor, ik zei niet dat ie acteur moest zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Revolutionary Road
The Quick & The Dead
The Eleventh Hour telt niet zeker?
Ik ook heel even.... heel even...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef Dopekoe het volgende:
Ik dacht heel ff aan Hitchikers guide to the galaxy.....
Patch +1quote:Op woensdag 18 november 2009 09:19 schreef Patch het volgende:
Een Seth Rogen-film die ik nog niet heb gezien volgens mij...
Funny People?
Inglorious Bastards ?quote:
hornage + 1quote:
Dat zijn er al 3quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Gillingham het volgende:
Robert de Niro
Matt Damon
Alec Baldwin?
Een echte gangsta ? Daarbij denk ik gelijk aan Al Pacinoquote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef hornage het volgende:
Nou, iig een echte gangsta die ook gangsta speelde in eerdere films met robert deniro en natuurlijk de chick van Matt Damon in de film, ook wel een erg bekende naam
Joe Pesci it isquote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een echte gangsta ? Daarbij denk ik gelijk aan Al Pacino
Een andere echt gangsta is misschien wel Joe pesci
Ik kan wel een paar actrices op gaan noemen maar ja....quote:
Aangezien jij Angelina Jolie wist wil ik jou wel het punt geven, want gezien de respons is de kans op nog 5 namen klein... of jij weet er nog wat?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Hulkio het volgende:
De teller staat dan trouwens op vijf, terwijl de vraag volgens mij tien was.
Die zit er niet in, maar jij krijgt wel een puntquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij Tony Soprano nog, meer zou ik zo niet weten.
The Corequote:Op woensdag 18 november 2009 12:38 schreef Hulkio het volgende:
Doe maar zes films met deze meneer:
[ afbeelding ]
Delroy lindo oid toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Core
The one
Gone in sixty seconds
Sahara
Domino
Romeo must die
-edit-
Alleen geen flauw idee hoe die vent ook alweer heet
Zou best kunnen, ik noem hem meestal die grote donkere ventquote:
Dopekoe +1quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Core
The one
Gone in sixty seconds
Sahara
Domino
Romeo must die
Ik reken eigenlijk armageddon en deep impact en ID4 niet tot de sci fi films, die vallen meer in het rijtje rampenfilms....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
1984
The Omega Man
ID4
Deep Impact
Armageddon
nopequote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
En de toekomst uit Demolition Man zijn we nu ook voorbij geloof ik.
Back to the future is moeilijk maar ik reken hem toch goed...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
back to the future
quatermass and the pit
En dat was 5quote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Patch het volgende:
Escape From New York?
Escape From LA?
Robocop?
Star Wars 6 x (a long time ago....)
quote:
1 ?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Patch het volgende:
Hoeveel Batman-maskers heeft Bruce Wayne? ("Batman Begins")
Klopt, maar hij doet nog een bestelling...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij bestelt toch tienduizend kappen en tienduizend hoorns om ze dan zelf in elkaar te zetten
meerquote:
als het 100.000 is gok ik dat hij er nog 90.000 besteltquote:Op woensdag 18 november 2009 17:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
100.000?
Ben wel benieuwd wat hij daarna nog bestelt...
Minder dan 100.000quote:Op woensdag 18 november 2009 17:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
100.000?
Ben wel benieuwd wat hij daarna nog bestelt...
tombolafan + 1quote:
en ik dacht nog, vast geen 20.000 want dat is te simpel...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef Patch het volgende:
[..]
tombolafan + 1
de eerste lichting maskers is niet super-bestemd tegen harde klappen, dus nog een bestelling van 10.000
ik kan "the magic sword" niet vinden? rest is sowieso goed...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Patch het volgende:
Batman Begins
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Lost in Space
The Magic Sword
Dracula
Leon
Hannibal
The 5th Element
sowieso Patch+1 dusquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Patch het volgende:
owh 1 sequel...
Immortal Beloved
Chattahoochee
JFK
The Scarlett Letter
Air Force One
True Romance
Film komt uit 2009 en speelt zich af in 2009....quote:
Hij was maandag op tv en ik ben er een paar keer voorbijgezapt, dat stukje heb ik net meegepikt.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Minder dan 100.000
Waarom? Omdat jij je het niet kunt herinneren?
Ik zou eerder het gezochte antwoord onthouden dan de korte scene met de bestelling van 10.000 stuks
wyccie + 1quote:
Ik weet de titel niet, maar dat meiske maakt , meen ik, haar acteer-debuut.quote:
Ik meen dat ze voetbalt, basketbalt en danst in de film, niet in real life...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee waar ze van houdt. Dansen wel dacht ik. Ik heb alleen een trailer gezien.
Inderdaad Brits en debuut.
quote:Mia woont samen met haar moeder en zusje in een troosteloze flat in een grauwe buitenwijk van Londen. In die claustrofobische setting moet het 15-jarige meisje iets van haar leven maken. Dat gaat gepaard met veel ruzie. Totdat Connor, de nieuwe vriend van moeder ten tonele verschijn. Connor is aardig en toont ook nog eens oprechte interesse in haar.wordt gedragen door Katie Jarvis die schijnbaar moeiteloos een breed palet aan emoties weet op te roepen. De film werd in Cannes bekroond met de juryprijs.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
Het zegt mij niks
Maar ja, dat zegt ook weer niets
Ik heb hem ff gegoogled en dat is hem iddquote:
Je zit erg warm maar bij de verkeerde persoonquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
John Goodman
en dan in de vorm van:
John Goodstone?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zit erg warm maar bij de verkeerde persoon
De producer die ik zoek is beter bekend als regisseurquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
John Barstone?
John Barberastone?
pfffffffquote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem zes vrouwelijke scriptschrijvers.
Quest for Camelot, The Magic Sword is de subtitelquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kan "the magic sword" niet vinden? rest is sowieso goed...
4 down, 1 to go...quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:33 schreef hornage het volgende:
Contact
The Silence Of The Lambs
Taxi Driver
Panic Room
ennuh.... ennuh....
Intre + 1quote:
quote:
TDK was wel m'n eerste ingeving, inderdaad door dat masker, maar ik dacht dat die eerste scène uit een andere film kwam. Niet dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Intre + 1
Er is dus vrijwel geen foto te vinden die het niet meteen verklapt...
En mbt de foto van The ScarwCrow, zou je ook "Batman Begins" kunnen denken, zij het niet, dat er een busje achter 'm staat; de scene in The Dark Knight
Correct, nog een naam voor het punt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Gillingham het volgende:
Whatever Works
Woody Allen
Larry David
Even Rachel Wood?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:55 schreef Hulkio het volgende:
Ik denk omdat It geen film is maar een mini-serie?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat net niet de film is genoemd die je wou horen?
hornage + 1quote:
Highlanderquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef hornage het volgende:
Nou, bij deze alle posters. Moet makkie zijn nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah, preciesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Highlander
Highlander 2 - The quickening
Highlander 3 - The sorcerer
Highlander 4 - Endgame
Highlander 5 - The source
Zoiets![]()
Das pas een inkopperquote:
hornage + 1quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef hornage het volgende:
Harry Potter And The Half Blood Prince
Piper Perabuquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef hornage het volgende:
Pretty sure about that
[ afbeelding ]
Drie namen van deze dames moet toch wel lukken?
California + 1quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Russel Crowe:
Master & Commander
Gladiator
A Beautiful Mind
The Insider ?
Rachel McAdams:
The Notebook ?
Mean Girls ?
Helen Mirren:
Gosford park
Caligula
Comfort of Strangers
The Queen
Calendar Girls ?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
Is ze ook The Timetraveller's wife?
InTrePidIvity +1quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wedding Crashers en Red Eye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |