quote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Mist
Dolan's Caddilac
Pet Semetary
It
Maximum Overdrive
The Shining
Cujo
Silver Bullet
Christine
Sleepwalkers
The Stand
The Tommyknockers
Je mist idd wel een stukje jaquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh... ik mis de helft van me topic titel
Antwoord uit vorige topic:
[..]
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach, This Is Spinal Tap natuurlijk.
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sin City
Hudson Hawk
Lucky Number Slevin
The Fifth Element
16 Blocks
The Whole Nine Yards
The Whole Ten Yards
quote:Op maandag 16 november 2009 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er wellicht iemand die het punten tellen van mij wil overnemen vanaf januari? Ik krijg het wat drukker en merk dat ik de laatste tijd sowieso minder met FMT bezig ben, vandaar dat ik de taken wil overdragen
Het is in principe niet zo heel veel werk, behalve dan dat je de topics moet doorlezen. Ik heb een mooi Excel-sheetje in elkaar gezet, dus het is wel handig als je daar mee om kan gaan.
Sollicitaties kunnen per PM of in het topic
Ik kan goed tellen en ik ben er over 5 jaar nog.quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat uw motivatie is? Waar ziet u zichzelf over vijf jaar?
Hulkio + 1quote:
Het komt me wel bekend voor maar niet zo bekend dat ik het ziequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor maar niet zo bekend dat ik het zie
Daarom een Gokje op Harry Potter en the halfblood prince
Dat zijn dus officieel 2 antwoorden in 1 post, wat in strijd is met de o-zo-strenge regels, maar je hebt duidelijk de goede voor je, Twilight it isquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef Hulkio het volgende:
Dat is volgens mij Twilight, weet alleen niet of het deeltje 1 is of deeltje 2, die heet volgens mij New Moon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |