Patch +1quote:Op woensdag 18 november 2009 09:19 schreef Patch het volgende:
Een Seth Rogen-film die ik nog niet heb gezien volgens mij...
Funny People?
Inglorious Bastards ?quote:
hornage + 1quote:
Dat zijn er al 3quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Gillingham het volgende:
Robert de Niro
Matt Damon
Alec Baldwin?
Een echte gangsta ? Daarbij denk ik gelijk aan Al Pacinoquote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef hornage het volgende:
Nou, iig een echte gangsta die ook gangsta speelde in eerdere films met robert deniro en natuurlijk de chick van Matt Damon in de film, ook wel een erg bekende naam
Joe Pesci it isquote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een echte gangsta ? Daarbij denk ik gelijk aan Al Pacino
Een andere echt gangsta is misschien wel Joe pesci
Ik kan wel een paar actrices op gaan noemen maar ja....quote:
Aangezien jij Angelina Jolie wist wil ik jou wel het punt geven, want gezien de respons is de kans op nog 5 namen klein... of jij weet er nog wat?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Hulkio het volgende:
De teller staat dan trouwens op vijf, terwijl de vraag volgens mij tien was.
Die zit er niet in, maar jij krijgt wel een puntquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij Tony Soprano nog, meer zou ik zo niet weten.
The Corequote:Op woensdag 18 november 2009 12:38 schreef Hulkio het volgende:
Doe maar zes films met deze meneer:
[ afbeelding ]
Delroy lindo oid toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Core
The one
Gone in sixty seconds
Sahara
Domino
Romeo must die
-edit-
Alleen geen flauw idee hoe die vent ook alweer heet
Zou best kunnen, ik noem hem meestal die grote donkere ventquote:
Dopekoe +1quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Core
The one
Gone in sixty seconds
Sahara
Domino
Romeo must die
Ik reken eigenlijk armageddon en deep impact en ID4 niet tot de sci fi films, die vallen meer in het rijtje rampenfilms....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
1984
The Omega Man
ID4
Deep Impact
Armageddon
nopequote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
En de toekomst uit Demolition Man zijn we nu ook voorbij geloof ik.
Back to the future is moeilijk maar ik reken hem toch goed...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
back to the future
quatermass and the pit
En dat was 5quote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Patch het volgende:
Escape From New York?
Escape From LA?
Robocop?
Star Wars 6 x (a long time ago....)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |