wyccie + 1quote:
Ik weet de titel niet, maar dat meiske maakt , meen ik, haar acteer-debuut.quote:
Ik meen dat ze voetbalt, basketbalt en danst in de film, niet in real life...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee waar ze van houdt. Dansen wel dacht ik. Ik heb alleen een trailer gezien.
Inderdaad Brits en debuut.
quote:Mia woont samen met haar moeder en zusje in een troosteloze flat in een grauwe buitenwijk van Londen. In die claustrofobische setting moet het 15-jarige meisje iets van haar leven maken. Dat gaat gepaard met veel ruzie. Totdat Connor, de nieuwe vriend van moeder ten tonele verschijn. Connor is aardig en toont ook nog eens oprechte interesse in haar.wordt gedragen door Katie Jarvis die schijnbaar moeiteloos een breed palet aan emoties weet op te roepen. De film werd in Cannes bekroond met de juryprijs.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
Het zegt mij niks
Maar ja, dat zegt ook weer niets
Ik heb hem ff gegoogled en dat is hem iddquote:
Je zit erg warm maar bij de verkeerde persoonquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
John Goodman
en dan in de vorm van:
John Goodstone?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zit erg warm maar bij de verkeerde persoon
De producer die ik zoek is beter bekend als regisseurquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
John Barstone?
John Barberastone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |