Smeetje!!quote:Op maandag 16 november 2009 05:19 schreef Smeej het volgende:
oeh! PR hier!
Ik had gister geexperimenteerd met turqouise, paars en zwart(shimmer).
Ik doe morgen even foto posten.
Erg is dat hequote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben omIk heb een shimmer en matte 88 palette besteld en zo'n gel eyeliner. Ben benieuwd!!
Ik ga volgend jaar trouwen en wil eigenlijk de Linda Evangelista look, vind de manier waarop haar ogen geaccentueerd zijn echt heel mooi
Zijn er voor de rest mensen die ervaring hebben met het opmaken van bruidjes? Nog grote nono's die ik moet weten?
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kinquote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef purplerose het volgende:
Gelijk nog ff een vraag ertegenaan gooien
Ik heb naast donkere kringen onder me ogen ook rimpels en lijntjes onder het wimperlijn deel maar hoe krijg je daar consealer/foundation zonder dat dat in die lijntjes gaat zitten?
Of is dat nog niet uitgevonden en smeren we niet hoger dan de donkere kringen?
Dat wou ik nog zeggen idd, superleuke OP!quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe OP-plaatje?
Ok dus smeren tot aan de wimperrand dus maar krijgt dat ook met poeder eroverheen geen ranzige smurrie effect in die lijntjes?quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe OP-plaatje?
En op internet? Misschien kan je 'm ergens in een webshop kopen?quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef Loqi het volgende:
Bleh, ik zoek al 2 weken naar een nieuw oogpotloodje omdat de mijne zo goed als op is (L'oreal contour resist, zwart) maar ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd:
'Ja die zijn op, morgen komen de nieuwe'
'nee ze kwamen toch niet, maar vrijdag komt de vertegenwoordiger'
'Oh nee die hebben we niet, komen volgende maand'
En ik wil geen andere, deze bevalt me
quote:Op maandag 16 november 2009 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat wil je weten over bruidsmake-up? Ik maak regelmatig bruidjes op, dus kan evt. vragen wel beantwoorden denk ik.
Die palettes worden vaak wel snel bijgevuld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef mascarpone het volgende:
Ja, wilde ik de metalic stones palette bestellen bij Zoeva, en nog een brush set.
Maar dacht: even wachten tot dat warm shimmer palette uit is.
Nu is dat warm shimmer palette nog niet uit, en de metalic stones & die brush set allebei uitverkocht![]()
Nou ja, dan maar voor de kerst
Heb ik ook. Weet niet goed wat ik eraan moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef purplerose het volgende:
Heb me geklieder van vandaag dus niet op de foto gekregen!![]()
Terwijl het er zo leuk uitzag
En vindt het erg kut dat de huid onder me ogen zo slecht is!
Ook met consealer en foundation ziet het er niet goed uit
Oh je gaat zelf trouwen! Dan zou ik het laten doen joh, veel leuker en chiquer, en wanneer doe je nou zoiets...quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moet sowieso nog alles binnen krijgen voor ik ga proberen. Maar wat ik in mijn hoofd heb, is dat ik er op moet letten dat mijn huid niet teveel glimt. Want dat staat niet netjes met de foto's.
Wij trouwen midzomer, dus is het dan handig als ik echt een foundation opdoe? Of alleen concealer? Ik heb helaas geen gave huid; grove porien en hier en daar acne littekens
Ik neem aan dat ik 't zwikkie af moet poederen.
En dan poeder meenemen om 't in de loop van de middag/avond bij te werken? Denk ik ?
Ik wil iig geen pancake faceen thanks!!
Oeh... Heel erg interesse maar geen geldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse om mee te bestellen van zoeva.de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |