Smeetje!!quote:Op maandag 16 november 2009 05:19 schreef Smeej het volgende:
oeh! PR hier!
Ik had gister geexperimenteerd met turqouise, paars en zwart(shimmer).
Ik doe morgen even foto posten.
Erg is dat hequote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben omIk heb een shimmer en matte 88 palette besteld en zo'n gel eyeliner. Ben benieuwd!!
Ik ga volgend jaar trouwen en wil eigenlijk de Linda Evangelista look, vind de manier waarop haar ogen geaccentueerd zijn echt heel mooi
Zijn er voor de rest mensen die ervaring hebben met het opmaken van bruidjes? Nog grote nono's die ik moet weten?
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kinquote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef purplerose het volgende:
Gelijk nog ff een vraag ertegenaan gooien
Ik heb naast donkere kringen onder me ogen ook rimpels en lijntjes onder het wimperlijn deel maar hoe krijg je daar consealer/foundation zonder dat dat in die lijntjes gaat zitten?
Of is dat nog niet uitgevonden en smeren we niet hoger dan de donkere kringen?
Dat wou ik nog zeggen idd, superleuke OP!quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe OP-plaatje?
Ok dus smeren tot aan de wimperrand dus maar krijgt dat ook met poeder eroverheen geen ranzige smurrie effect in die lijntjes?quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe OP-plaatje?
En op internet? Misschien kan je 'm ergens in een webshop kopen?quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef Loqi het volgende:
Bleh, ik zoek al 2 weken naar een nieuw oogpotloodje omdat de mijne zo goed als op is (L'oreal contour resist, zwart) maar ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd:
'Ja die zijn op, morgen komen de nieuwe'
'nee ze kwamen toch niet, maar vrijdag komt de vertegenwoordiger'
'Oh nee die hebben we niet, komen volgende maand'
En ik wil geen andere, deze bevalt me
quote:Op maandag 16 november 2009 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat wil je weten over bruidsmake-up? Ik maak regelmatig bruidjes op, dus kan evt. vragen wel beantwoorden denk ik.
Die palettes worden vaak wel snel bijgevuld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef mascarpone het volgende:
Ja, wilde ik de metalic stones palette bestellen bij Zoeva, en nog een brush set.
Maar dacht: even wachten tot dat warm shimmer palette uit is.
Nu is dat warm shimmer palette nog niet uit, en de metalic stones & die brush set allebei uitverkocht![]()
Nou ja, dan maar voor de kerst
Heb ik ook. Weet niet goed wat ik eraan moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef purplerose het volgende:
Heb me geklieder van vandaag dus niet op de foto gekregen!![]()
Terwijl het er zo leuk uitzag
En vindt het erg kut dat de huid onder me ogen zo slecht is!
Ook met consealer en foundation ziet het er niet goed uit
Oh je gaat zelf trouwen! Dan zou ik het laten doen joh, veel leuker en chiquer, en wanneer doe je nou zoiets...quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moet sowieso nog alles binnen krijgen voor ik ga proberen. Maar wat ik in mijn hoofd heb, is dat ik er op moet letten dat mijn huid niet teveel glimt. Want dat staat niet netjes met de foto's.
Wij trouwen midzomer, dus is het dan handig als ik echt een foundation opdoe? Of alleen concealer? Ik heb helaas geen gave huid; grove porien en hier en daar acne littekens
Ik neem aan dat ik 't zwikkie af moet poederen.
En dan poeder meenemen om 't in de loop van de middag/avond bij te werken? Denk ik ?
Ik wil iig geen pancake faceen thanks!!
Oeh... Heel erg interesse maar geen geldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse om mee te bestellen van zoeva.de?
Ik ga ff loeren op de site of ik ze kan betalenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
Hm, volgens mij was er toevallig deze bij de kruidvat een aanbieding voor makeup remover voor gevoelige huid. volgens mij garnier, was een blauw flesje. Misschien dat je morgen ff kan kijken of ze hem nog hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand hier die toevallig een goeie tip heeft voor make up remover voor de hele gevoelige huid?
van make up zelf krijg ik geen klachten, maar als ik dan bijv mij mascara eraf heb gehaald heb ik altijd dikke ogen en een pijnlijke huid.
Ik ben bij de apotheek geweest, maar ik kan me geen remover van 39 euro veroorloven
Ik heb ook tijden lang gezocht naar een juiste foundation,..wilde liever ook niet bestellen via internet maar ik kon niks vinden totdat ik gewezen werd op Everyday Minerals!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef K-Girly het volgende:
ben al jaren op zoek naar een foudation heb al veel verschillende getest maar nog niet de juiste gevonden.
-niet glimmend
-goed dekkend (voor kleine aders)
-makkelijk smeerbaar
-moet er natuurlijk uit zien
-budget max 30¤
Welke is volgens jullie een goede om eens te testen? En moet echt aan de bovenstaande eisen voldoen.
Graag ook even waar je deze kan kopen? (niet via i-net ivm de juiste kleur)
Thnx! Via i-net is moeilijk vraag me af hoe weet je dan of het de juiste kleur is die je besteld?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:44 schreef springlover het volgende:
[..]
Ik heb ook tijden lang gezocht naar een juiste foundation,..wilde liever ook niet bestellen via internet maar ik kon niks vinden totdat ik gewezen werd op Everyday Minerals!
Toch via i-net een testsetje bestelt en ik kan nu niet meer zonder,...
Misschien als je google er op los laat dat je er wat over kan vinden,..
Oh en de matte mousse foundation van Maybelline is ook wel okay,.... Bijzonder is dat ze bij onze kruidvat maar 4 tinten van deze foundation verkopen en bij de Etos 6,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Coral is trouwens één van die admins)
Deze mail werd trouwens niet op het forum geplaatst maar op Facebook, want aangezien ze al geen moeite hadden met posts/topics verwijderen en users bannen kun je maar beter dat soort dingen ergens anders laten. Aan de ene kant zou het wel logisch zijn dat dit niet op het forum werd toegestaan maar aan de andere kant moet je het niet op zo'n idiote manier oplossen en zulke mails terugsturen.
Toen was het afgelopen zondag, Fan Club kwam, forumlink niet. Het was dus zo goed als afgesloten en aangezien nieuwe leden het niet zouden kunnen vinden was het al ten dode opgeschreven.
Goed, aangezien iedereen al zo'n beetje een 'censuur' gevoel* had en men nogal geďrriteerd (zacht uitgedrukt) raakten door de handelingen van de admins/mods liep het een beetje uit de hand eergisteravond ofzo (ik heb 't niet gevolgd) en werden er weer topics verwijderd en een boel oldbies gebanned. Ik had inmiddels al een nieuw forum opgezet aangezien ik al vantevoren zag aankomen dat het een puinhoop was geworden en het niet lang meer duurde voordat het helemaal werd verwijderd, ondanks dat in het verleden werd beweerd dat het forum altijd zou blijven bestaan.
En inmiddels is het forum niet meer, zonder enige waarschuwing is het compleet verwijderd. Op de pagina van het Slam Book staat dit overigens over het nieuwe Fan Club:quote:Everyday Minerals will edit or delete any comments that are not 100% filled with joy. This is not customer service nor will we allow for any customer service questions or concerns voiced on the FAN CLUB![]()
![]()
シ
Inderdaad... Erg zonde want met dank aan het forum en de leden konden newbies beter en sneller hun kleur foundation vinden er stond veeeeeeel informatie op. Plus alle swatchfoto's en dergelijke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Zat er ook wel aan te komen, dat enge Amerikaanse "happy happy, joy joy" kan natuurlijk ook niet te lang doorgaan he
My perfect world is filled with sunshine
Net of het een liefdadigheidsinstelling is en je blij moet zijn dat je ervoor mag betalen![]()
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr want ze hebben op zich wel aardige spullen, zeker de foundations. Ik denk dat ze gewoon een beetje uit hun jasje zijn gegroeid en dat nu niet meer kunnen behappen.
Ik weet niet of de prijs okay is, maar je kan het bij Skins proberen. Daar kost ie ¤41.50.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar ik online voor een fijne prijs Nars the multiple in Orgasm kan bestellen?
Dat spul lijkt me zoooo goed.
Denk dat ik de enige zou zijn, als ik het hier leesquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
nee hoor, ik wil 2 kwastjes van zoevaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige zou zijn, als ik het hier lees![]()
Maar ik wil vrij veel bestellen en ook liever wachten tot het warm shimmer palette uit is.
ehm omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh je gaat zelf trouwen! Dan zou ik het laten doen joh, veel leuker en chiquer, en wanneer doe je nou zoiets...
Voor een bruiloft zou ik wel echt de hele mikmak gebruiken: concealer, foundation, poeder. En dat wordt heus niet altijd een pancake hoor.
96 is idd vooral mat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225
Ik twijfel tussen de volgende palettes:
96 Lidschatten Farben (da's vooral mat toch?)
88 Lidschatten Farben (ook vooral mat toch?)
Hebben jullie tips voor mijn groen blauwe ogen?
Ik snap niet wat er niet happy-clappy-genoeg is aan het feit dat een stel meiden geld inzamelen om de schade van een verloren pakketje te kunnen verdelenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
[lang verhaal]
Zeker lastig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
ik wil kiezen tussen die twee palettes... hmmm, moeilijk hoor...
Ik doe het gewoon zelf verven omdat het heel erg veel goedkoper isquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm omdat ik het leuk vind
Ik ben er ook zoeen die zelf haar haar verf omdat ze geen zin heeft om uren bij de kapper door te brengen
Ik zal het zo ff op de site gaan bekijken (zit nog ff Dexter af te kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225
Ik twijfel tussen de volgende palettes:
96 Lidschatten Farben (da's vooral mat toch?)
88 Lidschatten Farben (ook vooral mat toch?)
Hebben jullie tips voor mijn groen blauwe ogen?
Misschien een ideetje om zo'n gekleurde dagcreme te gebruiken, bijvoorbeeld van Nivea young (die gebruik ik zelf altijd, hoewel ik de 'doelgroepleeftijd' allang ben ontstegen... het geeft me zo'n heerlijk 'zie je nou dat ik nog ECHT wel jong ben!'-gevoelquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm omdat ik het leuk vind
Ik ben er ook zoeen die zelf haar haar verf omdat ze geen zin heeft om uren bij de kapper door te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |