quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef borisz het volgende:
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.
inderdaad, er dient sneeuw te liggen nuquote:
heb je al verschijnselen dan ?quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen tijd gehad. Maar weet nog niet of ik hem haal.
verschijnselen als een sombrero bijvoorbeeld?quote:
coronaatje, dat soort dingen !quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschijnselen als een sombrero bijvoorbeeld?
ja daar moet snel een vaccin tegen komenquote:
ik ga naar bed, jipa jipa, andré, andré........quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar moet snel een vaccin tegen komen
Ja iddquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb zo heeeerlijk geslapen![]()
![]()
Finn heeft de hele nacht doorgeslapensliep om half 10 en werd om half 8 wakker
Heeeeeerlijk
ik voel me helemaal wakker
Hey Sandquote:
hee, waar heb jij gesmurfd de laatste tijd ?quote:
Beetje weinig. Beetje VBL Forum, beetje niets, heeeel klein beetje hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee, waar heb jij gesmurfd de laatste tijd ?
Bron:Spitsnieuwsquote:Ireen Wüst is lesbisch
Ireen Wüst valt op vrouwen. Dat heeft ze volgens Privé toegegeven in een interview met het blad TVM Helden, een uitgave van haar sponsor.
Wüst voelt zich naar eigen zeggen fantastisch over haar kast-exit. Ze wil niet zeggen wie haar vriendin is, maar volgens Privé is het shorttrack-schaatser Sanne van Kerkhof.
Wüst had tot nu toe niet laten blijken dat ze de vrouwenliefde was toegedaan. Drie jaar geleden werd ze door de bladen nog gekoppeld aan Jantje Smit.
Oud nieuws heb ik een week eerder al gepost.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
Bron:Spitsnieuws
Ik heb het een week geleden al gepost.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie had dat nou gedacht van die Ireen ?
Ik weet het ook de kluts kan ik niet meer vindenquote:
Ik was al op de hoogtequote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
o okequote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte
ze belde me er een paar weken geleden nog over
hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
Het verbaast me niet trouwens dat ze lesbisch is.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte
ze belde me er een paar weken geleden nog over
Heb je nog last gehad?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
Gisteren voor het eerst inm ijn leven een griepprik gehaald. Voor de seizoensgriep, werkgever stelt dat beschikbaar. Aan een prik voor de Mexicaanse variant wordt gewerkt, maar schijnt wat lastig te zijn...
Vandaag twee oproepkaarten. Voor Axel en Marc ieder een: dinsdag om 9 uur in de RAI voor de eerste MexGriep vaccinatie.... logistiek en in alle andere opzichten een hel. Zit mij echt af te vragen of ze er wel bawat aan hebben aan zo'n potentieel traumatisch gebeuren...
Denk er verder aan zondag met Axel voor het eerst naat het stadion te gaan. Moet het weer wel een beetje meewerken
Ik ben bang dat wij allebei een oproep krijgen (omdat we met een baby zitten)quote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
Gisteren voor het eerst inm ijn leven een griepprik gehaald. Voor de seizoensgriep, werkgever stelt dat beschikbaar. Aan een prik voor de Mexicaanse variant wordt gewerkt, maar schijnt wat lastig te zijn...
Vandaag twee oproepkaarten. Voor Axel en Marc ieder een: dinsdag om 9 uur in de RAI voor de eerste MexGriep vaccinatie.... logistiek en in alle andere opzichten een hel. Zit mij echt af te vragen of ze er wel bawat aan hebben aan zo'n potentieel traumatisch gebeuren...
Denk er verder aan zondag met Axel voor het eerst naat het stadion te gaan. Moet het weer wel een beetje meewerken
Verstandigquote:Op donderdag 19 november 2009 08:13 schreef Bloes het volgende:
Sientje, ik heb het juist voor de toekomstige beeb gedaan (en voor golfer die al een tijd worstelt met zijn gezondheid)
Nieuw fris griepie. Het voelde heftig aan toen ik die antistoffen dinsdag met veel bombarie te lijf moest gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 08:58 schreef borisz het volgende:
Punt is dat niemand nog resistent is. Daarom worden veel mensen ziek.
Misschien heb je de mex giep al onder de leden daar helpt geen spuitje aan natuurlijk,quote:Op donderdag 19 november 2009 08:03 schreef Bloes het volgende:
[..]
Heb je nog last gehad?
Ik heb maandag via het werk de 1e mexprik gehaald en lag van dinsdagmiddag tot woensdagochtend met vrij hoge koorts, spierpijn en hoofdpijn in bed
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
Dit was de reguliere griep, en de prikmevrouw deed het bijzonder goed. Voelde er helemaal niets vanquote:Op donderdag 19 november 2009 08:03 schreef Bloes het volgende:
[..]
Heb je nog last gehad?
Ik heb maandag via het werk de 1e mexprik gehaald en lag van dinsdagmiddag tot woensdagochtend met vrij hoge koorts, spierpijn en hoofdpijn in bed
Ajax-Heerenveen. Eerstvolgende wedstrijd op zondagmiddag 14:30 tegen een club met beetje normale aanhang is pas weer in april, vandaar dat ik deze wedstrijd toch wel graag wil aangrijpen om hem mee te nemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk Againzender. Welke wedstrijd ?
Ik weet de eerste keer nog dat ik in een stadion kwam met mijn pa. De Vliert, FC Den Bosch - Ajax. Een stadion waar 30000 mensen in konden. Overweldigend vond ik het.
Ik kijk er ook al naar uit om met Finn naar PSV te gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk Againzender. Welke wedstrijd ?
Ik weet de eerste keer nog dat ik in een stadion kwam met mijn pa. De Vliert, FC Den Bosch - Ajax. Een stadion waar 30000 mensen in konden. Overweldigend vond ik het.
Kan nu al toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kijk er ook al naar uit om met Finn naar PSV te gaan
Ik vond het al indrukwekkend om voor de eerste keer de Arena in te komen. Wat mooi voor je zoontje. Hou zijn handje maar vastquote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax-Heerenveen. Eerstvolgende wedstrijd op zondagmiddag 14:30 tegen een club met beetje normale aanhang is pas weer in april, vandaar dat ik deze wedstrijd toch wel graag wil aangrijpen om hem mee te nemen.
Ik heb hem laatst bij de finish van de marathon al het Olympisch Stadion laten zien van binnen, en dat vond hij geweldigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het al indrukwekkend om voor de eerste keer de Arena in te komen. Wat mooi voor je zoontje. Hou zijn handje maar vast
Nee als lesbisch zijnde rook ik het door de tv heen, overigens vielen destijds heel wat fokkers over me heen toen ik het schreef hier. Ik schreef toen dat ze het hw niet wist van zichzef, aan dat laatste twijfel ik want diep in je hart weet je het, moet het er alleen uitgooien. of met een leuk woord uit de kast komen. Heerlijkste periode van je leven is dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het verbaast me niet trouwens dat ze lesbisch is.
Jawel... maar ik denk dat Finn er niet zoveel van mee krijgtquote:
Als hetero zijnde zag ik het ook allang hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef maril het volgende:
Nee als lesbisch zijnde rook ik het door de tv heen, overigens vielen destijds heel wat fokkers over me heen toen ik het schreef hier. Ik schreef toen dat ze het hw niet wist van zichzef, aan dat laatste twijfel ik want diep in je hart weet je het, moet het er alleen uitgooien. of met een leuk woord uit de kast komen. Heerlijkste periode van je leven is dat.
jouw Gay-dar was weer eens uitgeslagen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef Bloes het volgende:
Als hetero zijnde zag ik het ook allang hoor
Sommige hetero's voelen zoiets ook aanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef Bloes het volgende:
[..]
Als hetero zijnde zag ik het ook allang hoor
Die doet het nog prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Bjoro het volgende:
jouw Gay-dar was weer eens uitgeslagen ?
Mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst bij de finish van de marathon al het Olympisch Stadion laten zien van binnen, en dat vond hij geweldig
Maar opa en oma gaan ook mee zondag, dus er wordt goed op hem gelet
zo irritant, mensen die de hele tijd 'homo' in je oor lopen te fluisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:00 schreef Bloes het volgende:
[..]
Die doet het nog prima.
Ze noemen me ook wel eens de homo-fluisteraar
hij kan sinds gisteren opeens verdraaid goed een bal gooien, had de juf hem geleerdquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij kan sinds gisteren opeens verdraaid goed een bal gooien, had de juf hem geleerd
snapte al niet waarom je altijd zo zachtjes praat tegen mijquote:Op donderdag 19 november 2009 16:00 schreef Bloes het volgende:
[..]
Die doet het nog prima.
Ze noemen me ook wel eens de homo-fluisteraar
hee, ouwe gluurderquote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef maril het volgende:
[..]
Sommige hetero's voelen zoiets ook aan
Ik ben bang dat dat laatste grotere trauma's op gaat leverenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
als hij lid is van de Phoxyclub kan je volgend jaar op de groepsfoto in het stadion, ook leukquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel... maar ik denk dat Finn er niet zoveel van mee krijgt
Ik had meer het idee dat ze van alle markten thuis was, maar ik zat er naast blijkbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef maril het volgende:
[..]
Nee als lesbisch zijnde rook ik het door de tv heen, overigens vielen destijds heel wat fokkers over me heen toen ik het schreef hier. Ik schreef toen dat ze het hw niet wist van zichzef, aan dat laatste twijfel ik want diep in je hart weet je het, moet het er alleen uitgooien. of met een leuk woord uit de kast komen. Heerlijkste periode van je leven is dat.
Tijdens mijn middelbare schooltijd ben ik vaak met mijn vader naar Ajax gegaan, en nu ga ik nog steeds met hem naar de wedstrijdenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar leuk, mijn ouders namen me vroeger nooit mee naar het voetballendat heb ik altijd wel jammer gevonden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Againzender het volgende:
Marc is vanmiddag in de gordijnen gaan hangen, raad eens wie er gewonnen heeft.....
Die omhaal was dan ook niet geheel toevallig tegen Den Boschquote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens Againzender ik ben één keer naar Ajax geweest in de Meer. Laat dat nou net de wedstrijd zijn van de omhaal van van Basten
Heb hem nog een keer live gezien en toen scoorde ie tegen West Duitsland in de halve finale in 88.
En Marc is een held
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die omhaal was dan ook niet geheel toevallig tegen Den BoschVan Basten heb ik niet meer live zien spelen helaas. Heb wel de hele wederopstanding van Ajax gezien na vier jaar PSV overheersing en een staafincident waarbij ik bij de twee cupwinsten in het stadion stond
2015 moeten we nog wachten geloof ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:oi
hoe gaan we nou ooit eens van Balkenende af komen
Hij is niet kleurloos genoeg om president van europa te worden. Hoe erg is die van Rompay dan wel niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:oi
hoe gaan we nou ooit eens van Balkenende af komen
Balkenende heeft gewoon nooit tijd gestoken in de relatie met Duitsland, dat breekt hem nu op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is niet kleurloos genoeg om president van europa te worden. Hoe erg is die van Rompay dan wel niet.
jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
2015 moeten we nog wachten geloof ik
CDA achterban moet uitsterven helaas. Er zijn mensen die ingeprogrammeerd zijn op het CDA en dat nooit zullen veranderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaik snap echt niet dat mensen massaal op zo'n nietszeggende partij als het CDA stemmen
de vorige 2e kamer verkiezingen heeft Balkenende werkelijk niks concreets gezegd
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die CDA stemmen, helaasquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA achterban moet uitsterven helaas. Er zijn mensen die ingeprogrammeerd zijn op het CDA en dat nooit zullen veranderen.
Waar woont je huis momenteel ?quote:
quote:
FInn ookquote:
Precies en Finn ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
FInn ook
Kan je er weer tegen aan voor vanavond
* Againzender trekt nog een bockbier openquote:
dat helemaal idd en dan ook nog naar Arnhem gaan, hij durftquote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef rubbereend het volgende:met alcohol achter het stuur stappen
en dan ook nog eens met anderen in de auto
volgend jaar Muse op de Goffertquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat helemaal idd en dan ook nog naar Arnhem gaan, hij durft
Maar oerdom ook natuurlijk aangezien hij best leuk bezig was bij Twente
ik las het ja, ze doen coldplay na. Goede keus dusquote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar Muse op de Goffert
Als ze maar niet qua muziek Coldplay achterna gaanquote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik las het ja, ze doen coldplay na. Goede keus dus
oh dat zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ze maar niet qua muziek Coldplay achterna gaan
Ik vind nog steeds de eerste CD van Coldplay de beste en Muse vind ik juist steeds weer toffere dingen makenquote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dat zou niet verkeerd zijnniks mis mee
Wat een eikelquote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef maril het volgende:
FC Twente-speler Theo Janssen heeft in de nacht van zaterdag op zondag een auto-ongeluk gehad. De middenvelder (28) heeft daarbij z'n neus gebroken. Volgens de politie was er alcohol in het spel. Het rijbewijs van Janssen is ingenomen.
Janssen was met drie passagiers op weg vanuit Enschede naar Arnhem na het met 1-0 gewonnen duel met Vitesse. Ook de drie inzittenden raakten gewond.
In een eerste reactie heeft FC Twente verklaard dat het zich distantieert van alcoholgebruik in het verkeer en dat de zaak intern met de speler in kwestie zal worden besproken.
WAT EEN KLOOIER ZEG
kan ik mij wel in vinden. Coldplay wordt steeds slechter, Muse blijft leuk om naar te luisteren. Of ze echt beter worden, ben ik nog niet over uitquote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds de eerste CD van Coldplay de beste en Muse vind ik juist steeds weer toffere dingen maken
Bjorooooooooooquote:
Olaaaaaaquote:
Die zijn na jaren eindelijk ook in Nederland een beetje hot geworden geloof ik. Ze klonken op de festivals dit voorjaar goed, en Paradiso is natuurlijk een leuke tentquote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Olaaaaaa
Morgen naar Paradiso, Mando Diao....ben benieuwd !
Van Coldplay vind ik de laatse juist erg sterk, de laatste van Muse is ook zeer goed maar weer totaal anders dan de vorige. Maar goed smaken verschillenquote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds de eerste CD van Coldplay de beste en Muse vind ik juist steeds weer toffere dingen maken
Waarom verbaast het me nou niks van Theo Janssen ?quote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef maril het volgende:
FC Twente-speler Theo Janssen heeft in de nacht van zaterdag op zondag een auto-ongeluk gehad. De middenvelder (28) heeft daarbij z'n neus gebroken. Volgens de politie was er alcohol in het spel. Het rijbewijs van Janssen is ingenomen.
Janssen was met drie passagiers op weg vanuit Enschede naar Arnhem na het met 1-0 gewonnen duel met Vitesse. Ook de drie inzittenden raakten gewond.
In een eerste reactie heeft FC Twente verklaard dat het zich distantieert van alcoholgebruik in het verkeer en dat de zaak intern met de speler in kwestie zal worden besproken.
WAT EEN KLOOIER ZEG
quote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Againzender het volgende:
Net terug uit het stadion, Axel vond het enorm leuk
enkele quotes:
'Papa, wat een rare vlag, er zijn hier toch geen piraten'
'Heuh, droplul'
en nog een hele zwik
bier!
Paradiso is een prachtige tentquote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Olaaaaaa
Leukquote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Againzender het volgende:
Net terug uit het stadion, Axel vond het enorm leuk
enkele quotes:
'Papa, wat een rare vlag, er zijn hier toch geen piraten'
'Heuh, droplul'
en nog een hele zwik
bier!
PICSquote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk
Finn is vandaag op de zaak geweesten hij heeft echt onwijs veel cadeaus gekregen
o.a. een PSV voetbal en een PSV spaarpoten ik stond er natuurlijk als een trotse papa bij
Leuk zag ze op Lowlands.quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Olaaaaaa
vanavond ff VI kijken dusquote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef maril het volgende:
ma 23 nov 2009, 10:35 Theo Janssen moet 10 dagen plat Van onze Telesportredactie
...verhaal over Theo Janssen.....
Ben trouwens vanavond benieuwd hoe Hans Kraay junior hier op gaat reageren nu zijn keeper is uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |