quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef borisz het volgende:
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.
inderdaad, er dient sneeuw te liggen nuquote:
heb je al verschijnselen dan ?quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen tijd gehad. Maar weet nog niet of ik hem haal.
verschijnselen als een sombrero bijvoorbeeld?quote:
coronaatje, dat soort dingen !quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschijnselen als een sombrero bijvoorbeeld?
ja daar moet snel een vaccin tegen komenquote:
ik ga naar bed, jipa jipa, andré, andré........quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar moet snel een vaccin tegen komen
Ja iddquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb zo heeeerlijk geslapen![]()
![]()
Finn heeft de hele nacht doorgeslapensliep om half 10 en werd om half 8 wakker
Heeeeeerlijk
ik voel me helemaal wakker
Hey Sandquote:
hee, waar heb jij gesmurfd de laatste tijd ?quote:
Beetje weinig. Beetje VBL Forum, beetje niets, heeeel klein beetje hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee, waar heb jij gesmurfd de laatste tijd ?
Bron:Spitsnieuwsquote:Ireen Wüst is lesbisch
Ireen Wüst valt op vrouwen. Dat heeft ze volgens Privé toegegeven in een interview met het blad TVM Helden, een uitgave van haar sponsor.
Wüst voelt zich naar eigen zeggen fantastisch over haar kast-exit. Ze wil niet zeggen wie haar vriendin is, maar volgens Privé is het shorttrack-schaatser Sanne van Kerkhof.
Wüst had tot nu toe niet laten blijken dat ze de vrouwenliefde was toegedaan. Drie jaar geleden werd ze door de bladen nog gekoppeld aan Jantje Smit.
Oud nieuws heb ik een week eerder al gepost.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
Bron:Spitsnieuws
Ik heb het een week geleden al gepost.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie had dat nou gedacht van die Ireen ?
Ik weet het ook de kluts kan ik niet meer vindenquote:
Ik was al op de hoogtequote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
o okequote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte
ze belde me er een paar weken geleden nog over
hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Rubber... jammer voor je
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |