Pourquoi?quote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef James1988 het volgende:
* James1988 heeft zojuist even een retourtje Londen geboekt met de Eurostar
* JD gaat in februari weer eens.quote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef James1988 het volgende:
* James1988 heeft zojuist even een retourtje Londen geboekt met de Eurostar
Het wordt nog een vol programma die dagquote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef thats-me het volgende:
Nee dat gaat echt pas de 13de gebeuren.
Tussen mij en Nijverdal. Dat zijn heel wat plaatsenquote:Op zondag 22 november 2009 23:29 schreef thats-me het volgende:
Nee, in dat mooie plaatsje tussen jou en nijverdal ;-).. Foto's staan al op mijn Flickr, moet nog even verhaaltje bij typen voor hier..
Tussen MIJ en Nijverdal binnen afzienbare tijd heel wat minder dan nu nog het geval isquote:Op maandag 23 november 2009 09:24 schreef Crientj het volgende:
Tussen mij en Nijverdal. Dat zijn heel wat plaatsen
quote:Op maandag 23 november 2009 09:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
voor mij is nijverdal het 2e station
Nee, want hij heeft een kering van 2 minuten ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef dennistd het volgende:
Anders komt de trein uit Enschede op het andere spoor denk ik
Ik zat trouwens al te kijken hoe ie de korte kering zou doen: hij vertrekt 4 minuten eerder uit Wierden
De auto is praktisch altijd sneller dan het OV..quote:Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Gisteren bij Amersfoort, nu tussen Putten en Nunspeet een kapotte bovenleiding.. Ben maar met de auto naar Utrecht gegaan, was er gewoon sneller dan normaal met het OV
Vaak wel, behalve wanneer je van stadscentrum naar stadscentrum wilt. Als je in een dorp wezen moet, is de auto meestal sneller.quote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De auto is praktisch altijd sneller dan het OV..
* Ofyles2 in december reservegeld op zak neemt. In geval van etterijen op Amf-Gn kan hij dan uitwijken via Lelystad Centrum.quote:Op maandag 23 november 2009 17:03 schreef Mkr het volgende:
weer bij ermelo de bovenleiding.. 3x binnen het jaar al. is de weg daar hoger / bovenleiding lager ofzo:P
Daarom was ik met de auto. Terug heb ik er dan wel een uur over gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 17:03 schreef Mkr het volgende:
weer bij ermelo de bovenleiding.. 3x binnen het jaar al. is de weg daar hoger / bovenleiding lager ofzo:P
Ik dacht dat ik MarkoAlmelo dat bericht had geplaatstquote:Op maandag 23 november 2009 09:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tussen mij en Nijverdal. Dat zijn heel wat plaatsen
Nice foto'sAl heb ik echt geen zin om daar uit te stappen. Tis verder fietsen om bij
te zijn.
Voor mij het eerst volgendequote:Op maandag 23 november 2009 09:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
voor mij is nijverdal het 2e station
Toen ik moest gaan rond half 12 reed er niks.. Was rond 12 uur lekker in Utrechtquote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef dennistd het volgende:
Maar tussen Putten en Utrecht rijden de stoppers toch wel gewoon?
Je moet maar zo denken: Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de treinquote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Igen het volgende:
Ach, maar 2:25 uur vertraging op een reis van 2:13 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |