quote:Op zondag 15 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
En je ziet ook hoe Audrey er uitziet na de eerste kinderen
Haar afknippen en de keuken inquote:Op zondag 15 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
En je ziet ook hoe Audrey er uitziet na de eerste kinderen
Dat denk ik ook niet, zij houdt 't nu nog omdat de camera erbij is maar volgens mij zijn ze zo uit elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Poeke het volgende:
Wietse en dingetje gaat hem niet worden....
Echt te geniaal dit jaquote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Siemy en Siem, dat verzin je toch niet.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor Wietse, dit is echt gewoon helemaal niks voor hem.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker zo'n spontane familie die met 4 man tegelijk vraagt wat er zo leuk aan Neeltje is
Echt zo'n vraagbankje ook, hij aan één kant en de rest aan de andere kantquote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker zo'n spontane familie die met 4 man tegelijk vraagt wat er zo leuk aan Neeltje is
En gewoon pakken zonder ook maar iets te zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Koekje rechtstreeks uit de verpakking aanbieden![]()
Zoenen tot daar aan toe...... maar verderquote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef marcodej het volgende:
Een zoenende Wim en Astrid, daar wil ik eigenlijk niet aan denken...
Die Astrid is 'n geile stoeipoes volgens mij. Al die opmerkingenquote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef marcodej het volgende:
Een zoenende Wim en Astrid, daar wil ik eigenlijk niet aan denken...
Botte boer, heerlijk tochquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En gewoon pakken zonder ook maar iets te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |