quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant geef ik je gelijk.
Maar van de andere, grotere kant, vind ik je een gefrustreerde klapmongool.![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant geef ik je gelijk.
Maar van de andere, grotere kant, vind ik je een gefrustreerde klapmongool.![]()
Ik heb vandaag ( eindelijkquote:Op maandag 16 november 2009 12:55 schreef Twizu het volgende:
In herhaling
Weet iemand wat de kwaliteit is van deze Aaipods?
hahah nicequote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef revpolen het volgende:
heb precies dezelfde hier liggen ( zelfs dezelfde kleur)
hij werkt ook in me..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS.
iemand nog tips voor de kerst kwa kleding
taobao/tradetang
Gewoon proberen voor die 1,15 euro.quote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef thijs1994 het volgende:
Die Ipot is echt mooi!! Kan ik nog eens over denken.
Iemand deze ervaringen mee?? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22632
Of iets anders in die soort??
Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberenquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
Inderdaad, het kost geen reet en het lijkt me wel grappig.quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberen![]()
Hij is helaas nog niet verzonden
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeldquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:
[..]
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeld
na 2 flessen safari... 0.01
leuk maar niet goed
dit was me review
Laat maar zitten danquote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:
[..]
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeld
na 2 flessen safari... 0.01
leuk maar niet goed
dit was me review
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.quote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon proberen voor die 1,15 euro.
En anders even dezelfde opzoeken op DX, want daar staan wel paar reviews bij.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
Hé psst, je bent te laat.quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733
He Veda;quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef veda het volgende:
@Downstar, welke is dat dan? Hoeveel kost ie?
Er zijn zoveel van die dingen overal te vinden
En die werkt wel goed?quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22660
deze heb ik
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef joepie91 het volgende:
Pompedom, laat ik hier ook weer eens posten.
Had een tijdje geleden wat gepost over een vlekje + stuck pixels op het scherm van mijn Dingoo, ben inmiddels in gesprek geweest met DX. Ik moet hem terugsturen, zij vergoeden de verzendkosten en ik krijg een nieuwe
Alleen nog even kijken hoe ik het ga verzenden. Normale post is ongeveer 6 euro ofzo, aangetekend 10 euro. DX zegt dat ik de goedkoopste verzendmethode moet gebruiken, maar ik stuur het toch wel graag aangetekend
Ik heb deze besteld:quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22660
deze heb ik
Fout.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.
Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
Als ik alles opvouw (niemand zei dat de doos nog netjes in doos-vorm moest zijn, als ik uberhaupt de verpakking al mee moet sturen):quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.
Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
ah ja scheelt natuurlijk wel jaquote:
Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijkquote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef revpolen het volgende:
[..]
ah ja scheelt natuurlijk wel ja
ik had pakket van 1,99 kilo( mocht tot 2 kilo )
anders zat ik weer marge hoger tot 5 kilo en gelijk nog duurder
Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingenquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733
Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingen.
Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangtquote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.
En net een nieuwe bestelling bij FP:
1x Large Solar Power Car Brand "Volkswagen" Key Chain (Transparent)
http://www.focalprice.com/detail_HK050T.html
5x Touch Stylus Pen for NDSL (8-Pack)
http://www.focalprice.com/detail_GN332X.html
M'n vader heeft een VW-gek op z'n werk.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangt
Nee is van de anime serie one piece.quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
SomalischeChinese piratenvlag?
Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef g0dz0r het volgende:
Weet iemand of je de tijd en datum van die MD80's uit kan zetten? Vandaag getest in verschillende omstandigheden en ik ben meer dan content.![]()
Nou die tijd en datum nog uit beeld.
stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad isquote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijk
?quote:Op maandag 16 november 2009 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad is
Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.
Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm
Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen.Alvast bedankt!
Waar! Maar sinterklaas was teveel moeitequote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu het is eerst Sinterklaas en daarna Kerst.
Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?
Dat zal ik even doen, bedankt.quote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.
Ik ook nog nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef veda het volgende:
Ik heb de spycam MD80 nog steeds niet
(jaja zeur zeur blah blah, maar hierboven meld iemand het ook, dus dacht, laat ik even melden dat ik hem ook nog niet heb).
Boehoe.quote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Verzonden op 14-nov-09
Das al 2 dagen terug![]()
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
heb je een class 4 of 6 kaartje?quote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?
Zou het kaartje te traag zijn of mis je dan eerder frames e.d.?
Class 2 maar zou dat ervoor zorgen dat je vegende beelden krijgt?quote:
Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.comquote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.
Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm
Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen.Alvast bedankt!
Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.quote:
Neuh maar het gaat om het vegen, zal het eens uitproberen met een 8GB class 4 Kingston die ik hier heb liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.
Iemand een adresje voor kindershirts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.com
Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat je die Mini DV dingen via Ebay moet kopen
Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fanquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over.Wat is er trouwens op tegen om dingen op Ebay te kopen?
Je hebt ze ook met "nu kopen" als je een vaste prijs wil maar je wil gewoon niet Ebay'en dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fan
Waarschijnlijk een van de volgende:quote:
coolbuy88, was het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?quote:
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?
Heb je ook al gemaild dat je dan negatieve feedback geeft of een dispuut bij ebay opent? Meestal gaat het dan wel ineens snel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.
Je krijgt gelijk een trackingnummer, als je pakket verzonden isquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef jakkop het volgende:
Ik ben een beetje nieuw hier...maar klopt het dat ik na shipping niet meteen een trackingnummer heb? Ik zag dat het een paar dagen kan kosten voordat je kan tracken, maar je moet toch wel een trackingnummer hebben?
Mijne is ook rond die datum verzonden, heb hem nu al even binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
Dan heb je dus een pakketje zonder tracking number umdat de waarde wss. niet hoog genoeg was, je had 'm er zelf bij kunnen kopen voor 1.70 dollar maarja, Tracking number heb je vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef jakkop het volgende:
Nou ik dus nietIn het mailtje dat de boel verzonden was stond bij trackingnumber een streepje.
Op taobao zijn ze veel goedkoper:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef mstr het volgende:
[..]
http://thefootballshirt.com/
25 euro incl. alle patches, eigen naam + nr en verzendkosten.
Jahleukquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Verzonden op 14-nov-09
Das al 2 dagen terug![]()
quote:Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
het duurt een aantal dagen totdat je gewoon via je bankrekening kan betalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
Van de site:
[..]
Dus je moet wel een saldo hebben op je paypal-account? (in de OP staat het volgens mij anders beschreven....) Niet dat het zo'n probleem is, dan boek ik wel wat over....quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef veda het volgende:
[..]
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.
Ik heb geen creditcard en alleen een bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Ik schrijf dan eens in de zoveel tijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Dat werkt vooralsnog erg goed, hoewel overschrijven 8 dagen kost (paypal schat 6-7).
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
En er lag een pakketje aan de deur, maar ik was er niet
Dus dan morgen maar ophalen
Nice.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregen
en? wat zat erinquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag een pakje binnen van Jack die de 9e in de lucht ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |