Je moeder moet eens leren haar eigenwaarde niet van de prestaties van haar zoon af te langen hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Holoubek het volgende:
Mijn ma heeft een universitaire opleiding gedaan zoals bijna mijn hele familie. Ik WIL uit huis, maar het duurt nog ff voor ik wat vind.
wtf?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef Holoubek het volgende:
Bij onvoldoendes kwam er dan ook altijd slaag, maar de laatste jaren is ze ermee opgehouden omdat ik terugsloeg.
moeha, 'nemen'. I get jokes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:26 schreef 3keernix het volgende:
Pics, misschien wil ik je wel in huis nemen
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.quote:
slaat ze die ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:29 schreef Holoubek het volgende:
Ik ben een meisje;) Maar ik heb het haar al 10000 keer gezegd ofzo. Ik vind het irritant. Zeker omdat ze zelf lerares is. Ik heb bijna meelij met d'r leerlingen.
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.
gozer! leef jij ook nog !quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.
Als ze dit van jongs af aan al mee maakt kan ik het me voorstellen dat het voor haar normaal is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.
instabiliteit van kinderen heeft ook niks met de ouders te makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef junkiesietze het volgende:
Wie betaald je opleiding? jij niet he, jij wilt toch ook resultaten zien voor dingen die je betaald?
helemaal met zo'n onstabiel kind als jij, die depressies had enzo...
go moeder van TS
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Holoubek het volgende:
Slaan? nee ik vind het niet normaal. Maar ik laat me niet elke keer verrot slaan door mijn eigen ma. Dan sla ik gewoon terug, tsja. Zpdra ik voor 300 een plekje vind in Uilenstede ben ik weg hier.
Hoe sneller hoe beter!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Holoubek het volgende:
Slaan? nee ik vind het niet normaal. Maar ik laat me niet elke keer verrot slaan door mijn eigen ma. Dan sla ik gewoon terug, tsja. Zpdra ik voor 300 een plekje vind in Uilenstede ben ik weg hier.
Is duuurrrr!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Pollewoppie het volgende:
www.funda.nl
www.directwonen.nl
je bent 20 man! get a life!
Ja dan is het ook je eigen schuld hequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Is duuurrrr!
En ik heb een onvoldoende gehaald (was uitgegaan met mijn vriend dus kon me niet concentreren)
Wat heeft die onvoldoende met het uit huis gaan te maken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Is duuurrrr!
En ik heb een onvoldoende gehaald (was uitgegaan met mijn vriend dus kon me niet concentreren)
Daardoor is het gedonder weer begonnen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wat heeft die onvoldoende met het uit huis gaan te maken?
zodra ze weer begint te zeuren, 1 x waarschuwen, 2e keer slaan onder het uitroepen van " het is mijn leven, bemoei je niet zoveel met mijn leven!" (optioneel: "dik vet irritant bemoeizuchtig achterlijk kut mens"quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.
Wat vind je ongeloofwaardig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig overkomen, maar je weet het nooit.
Dus toch maar even serieus reageren.
Uit huis gaan lijkt me ook wel een aardig plan.
Verder, is er ook een vader in het spel? Wat zegt/ doet hij?
Al eens gedacht om ergens te melden dat je geslagen wordt? Aangezien dit niet normaal is enzo...
Verder, gewoon niet melden dat je een toets hebt of het wel vertellen en dan gewoon een hoog cijfer verzinnen als je slecht scoort. Je zit op de uni for fuckes sake! Wees creatief. En het is niet zo dat ze naar huis gaan bellen om je moeder in te lichten ofzo..
Dan moet je je best ook eens doen in plaats van de hele tijd zuipen en neukenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Wat vind je ongeloofwaardig?
Mijn vader sloeg mij en mijn zusje ook. Mijn moeder niet, echter. maar mijn vader was nooit thuis en woont nu in het buitenland. Hij is eens per maand een paar daagjes hier en dan bemoeit hij zich niet ech met mijn studie. En liegen over hoge cijfers heeft geen nut, als ik een vak overnieuw moet doen val ik door de mand.
De staat betaalt de gemiddelde opleiding in Nederland. En een beetje student betaaalt z'n collegegeld gewoon zelf van een bijbaan of studiefinanciering (dus ook de staat). Dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef junkiesietze het volgende:
Wie betaald je opleiding? jij niet he, jij wilt toch ook resultaten zien voor dingen die je betaald?
helemaal met zo'n onstabiel kind als jij, die depressies had enzo...
go moeder van TS
Het hele verhaal, aangezien je moeder niets over jouw studie te weten komt tenzij jij het zelf zegt. Zij hoeft toch niet te weten dat je een onvoldoende haalt of dat je een vak overnieuw doet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Wat vind je ongeloofwaardig?
Mijn vader sloeg mij en mijn zusje ook. Mijn moeder niet, echter. maar mijn vader was nooit thuis en woont nu in het buitenland. Hij is eens per maand een paar daagjes hier en dan bemoeit hij zich niet ech met mijn studie. En liegen over hoge cijfers heeft geen nut, als ik een vak overnieuw moet doen val ik door de mand.
De staat betaald de gemiddelde opleiding? 90 euro stufi en dan 160 collegegeld. Volgens mij betaald de staat geen fuck.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
De staat betaalt de gemiddelde opleiding in Nederland. En een beetje student betaaalt z'n collegegeld gewoon zelf van een bijbaan of studiefinanciering (dus ook de staat). Dus waar heb je het over?
Aftellen tot de volgende "kom maar bij mij wonen" grap 5...4...3...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:53 schreef Choad het volgende:
Zoek een baan voor twee ochtenden/avonden in de week, zoek een toffe werkgever, zoek iemand waar je tijdelijk kunt blijven, ga je naar je mentor, zoek een woning die betaalbaar is, reageer op Kamernet met een goed verhaal en leg uit waarom je zo snel weg moet, hoek je moeder
Jij denkt serieus dat de kosten voor de universiteit van een student maar 1620 euro zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:55 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De staat betaald de gemiddelde opleiding? 90 euro stufi en dan 160 collegegeld. Volgens mij betaald de staat geen fuck.
Maargoed, dan nog zijn er met een bijbaan idd genoeg opties. En als je in zo'n kutsituatie zit dat je per direct het huis uit wilt, kun je desnoods ook nog tijdelijk wat bijlenen.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de kosten voor de universiteit van een student maar 1620 euro zijn?
Kamernet vind ik laatste tijd alleen maar ongeloofwaardige advertenties in slecht NL. Ik ben aangemeld op StuWoweb maar sta nog niet hoog genoeg in de lijst. Ik ben nu ook op zoek naar een goede baan maar is lastig omdat ik vaak tot laat les heb. Het zou evt kunnen maar dan hou ik amper tijd over om én opdrachten te maken én te leven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:53 schreef Choad het volgende:
Zoek een baan voor twee ochtenden/avonden in de week, zoek een toffe werkgever, zoek iemand waar je tijdelijk kunt blijven, ga je naar je mentor, zoek een woning die betaalbaar is, reageer op Kamernet met een goed verhaal en leg uit waarom je zo snel weg moet, hoek je moeder
Nee, juist niet. Er werd gezegd dat de gemiddelde studie door de staat betaald wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de kosten voor de universiteit van een student maar 1620 euro zijn?
Nog geen half jaar, daarom wacht ik nog even. Ik was al veel langer ingeschreven op Woningnet en heb een Kamernet account. reden dat ik me pas zo laat heb ingeschreven op stuwo is omdat ik een relatie had met samenwoonplannen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:00 schreef leppeh het volgende:
Hoe lang sta je al ingeschreven bij SWW? Ik had na ongeveer een half jaar ingeschreven te staan een kamer op Uilenstede.
Je hebt gewoon falende psychologen dan. Aangifte van mishandeling kan op alle leeftijden prima.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:00 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Kamernet vind ik laatste tijd alleen maar ongeloofwaardige advertenties in slecht NL. Ik ben aangemeld op StuWoweb maar sta nog niet hoog genoeg in de lijst. Ik ben nu ook op zoek naar een goede baan maar is lastig omdat ik vaak tot laat les heb. Het zou evt kunnen maar dan hou ik amper tijd over om én opdrachten te maken én te leven.
Wat mensen zeggen over zuipen en neuken is onwaar, ik ben echt niet de gemiddelde lullo en ik heb er zelfs een hekel aan als mensen dronken zijn in mijn buurt.
Verder- tsja, waarom ongeloofwaardig omdat ik het vertel? Ik vertelde het als kind en toen deed ik dat gewoon. Ik heb haar nu ook al een tijd gezegd dat ik niks meer ga zeggen over mijn cijfers. maar ik heb een halfjaar vertraring, dan gaat mijn ma zich tcoh wel afvragen waarom ik deze zomer niet mijn bul heb, toch?
Ik heb ook een vertrouwenspersoon op school waarmee ik de vertraging regel, met haar onderhandel ik nu ook. Zij raad mij ook aan op mezelf te gaan. reden dat ik niet zomaar het eerste het beste neem is omdat uit huis gaan een grote onderneming is en ik tot januari niet de tijd heb om alles te regelen. En omdat ik alleen maar te dure en te kleine kamer vind.
En aangifte van mishandeling? Op deze leeftijd nog?! Ik ben 20, wat voor nut heeft het? Ik heb het mijn psychologen verteld maar die deden er ook niet veel mee. Het zal alleen maar gedoe worden en ze gaan me niet uit huis plaatsen ofzo op deze leeftijd.
Natuurlijk kun je aangifte doen, al ben je 80. Wat heeft dit nou met leeftijd te maken? Ik heb het niet over de kinderbescherming (wat trouwens ook op jouw leeftijd nog best kan), er zijn ook genoeg instanties voor volwassenen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:00 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Kamernet vind ik laatste tijd alleen maar ongeloofwaardige advertenties in slecht NL. Ik ben aangemeld op StuWoweb maar sta nog niet hoog genoeg in de lijst. Ik ben nu ook op zoek naar een goede baan maar is lastig omdat ik vaak tot laat les heb. Het zou evt kunnen maar dan hou ik amper tijd over om én opdrachten te maken én te leven.
Wat mensen zeggen over zuipen en neuken is onwaar, ik ben echt niet de gemiddelde lullo en ik heb er zelfs een hekel aan als mensen dronken zijn in mijn buurt.
Verder- tsja, waarom ongeloofwaardig omdat ik het vertel? Ik vertelde het als kind en toen deed ik dat gewoon. Ik heb haar nu ook al een tijd gezegd dat ik niks meer ga zeggen over mijn cijfers. maar ik heb een halfjaar vertraring, dan gaat mijn ma zich tcoh wel afvragen waarom ik deze zomer niet mijn bul heb, toch?
Ik heb ook een vertrouwenspersoon op school waarmee ik de vertraging regel, met haar onderhandel ik nu ook. Zij raad mij ook aan op mezelf te gaan. reden dat ik niet zomaar het eerste het beste neem is omdat uit huis gaan een grote onderneming is en ik tot januari niet de tijd heb om alles te regelen. En omdat ik alleen maar te dure en te kleine kamer vind.
En aangifte van mishandeling? Op deze leeftijd nog?! Ik ben 20, wat voor nut heeft het? Ik heb het mijn psychologen verteld maar die deden er ook niet veel mee. Het zal alleen maar gedoe worden en ze gaan me niet uit huis plaatsen ofzo op deze leeftijd.
Als het je niet waard is moet je ons er ook niet mee lastig vallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:15 schreef Holoubek het volgende:
Duurder hok heb ik het geld niet voor.
maar ik bedoel, ik heb mijn ma vaak teruggeslagen als ze sloeg dus dan kan zij ook mij aangeven. daarbij komt, het is weer zoveel gedoe en drama en dat is me niet waard...
Nou wat een oznin, ik ga mijn ma toch niet aanklagen maar ik wil mijn vrhaal kwijt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:17 schreef Choad het volgende:
[..]
Als het je niet waard is moet je ons er ook niet mee lastig vallen
Slotje
Je ma slaat je, dus mag je d'r best aanklagen. Als iemand mij slaat mag hij blij zijn als ik hem alleen maar aanklaagquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Nou wat een oznin, ik ga mijn ma toch niet aanklagen maar ik wil mijn vrhaal kwijt.
Dan een goedkoop klein kippenhok van waaruit je op zoek gaat naar wat beters.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:15 schreef Holoubek het volgende:
Duurder hok heb ik het geld niet voor.
maar ik bedoel, ik heb mijn ma vaak teruggeslagen als ze sloeg dus dan kan zij ook mij aangeven. daarbij komt, het is weer zoveel gedoe en drama en dat is me niet waard...
Het verschilt per studie, maar een gemiddelde student kost zo'n 10.000 euro. Wie betaalt die ruim 8.000 euro dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Er werd gezegd dat de gemiddelde studie door de staat betaald wordt.
Ik noem hier alleen maar dat je maar 90 euro krijgt en dat je wel iedere maand 160 euro collegegeld moet lappen. En daar heb ik overige kosten nog niet eens bij vermeld.
Maar ik weet wel dat je met een bijbaan en een eventuele lening uit huis moet kunnen gaan.
Die betaal je zelf... als je afgestudeerd bent, met een goede baan en belasting betaalt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verschilt per studie, maar een gemiddelde student kost zo'n 10.000 euro. Wie betaalt die ruim 8.000 euro dan?
Belastingen zijn inkomsten voor de staat. Net als jij een baan hebt, waar je een salaris voor krijgt en wat dus je inkomsten zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Die betaal je zelf... als je afgestudeerd bent, met een goede baan en belasting betaalt.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verschilt per studie, maar een gemiddelde student kost zo'n 10.000 euro. Wie betaalt die ruim 8.000 euro dan?
Juist.quote:
Dan wil je niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Holoubek het volgende:
Ik WIL uit huis, maar het duurt nog ff voor ik wat vind.
Inderdaad, en dan heb je ook binnen no-time iets gevonden, of het nou een prachtige kamer is of een klein kippenhok, je kunt uit huis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan wil je niet.
Als je echt wilde, ging je.
Dat je geen gelijk had door te zeggen dan het niet (grotendeels) door de staat betaald wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Wat wordt er dan allemaal door de staat betaald?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat je geen gelijk had door te zeggen dan het niet (grotendeels) door de staat betaald wordt.
MBO?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan allemaal door de staat betaald?
Ik krijg 90 euro per maand en de rest moet ik toch zelf zien te regelen.
En die rest is volgens jou 70. 160*12 is toch nog lang geen 10000 euro., nietwaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Omdat een studie soms wel 10k kost en wij studenten slechts 1600 hoeven te betalen. De rest wordt gefinancierd uit de schatkist.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ja, vast, maar dat wil niet zeggen dat 1600 euri niet een hele smak geld is voor een student...quote:Op zondag 15 november 2009 02:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat een studie soms wel 10k kost en wij studenten slechts 1600 hoeven te betalen. De rest wordt gefinancierd uit de schatkist.
En studeer jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |