Je moeder moet eens leren haar eigenwaarde niet van de prestaties van haar zoon af te langen hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Holoubek het volgende:
Mijn ma heeft een universitaire opleiding gedaan zoals bijna mijn hele familie. Ik WIL uit huis, maar het duurt nog ff voor ik wat vind.
wtf?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef Holoubek het volgende:
Bij onvoldoendes kwam er dan ook altijd slaag, maar de laatste jaren is ze ermee opgehouden omdat ik terugsloeg.
moeha, 'nemen'. I get jokes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:26 schreef 3keernix het volgende:
Pics, misschien wil ik je wel in huis nemen
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.quote:
slaat ze die ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:29 schreef Holoubek het volgende:
Ik ben een meisje;) Maar ik heb het haar al 10000 keer gezegd ofzo. Ik vind het irritant. Zeker omdat ze zelf lerares is. Ik heb bijna meelij met d'r leerlingen.
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.
gozer! leef jij ook nog !quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.
Als ze dit van jongs af aan al mee maakt kan ik het me voorstellen dat het voor haar normaal is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen? Je doet net alsof dat een normale gang van zaken is.
instabiliteit van kinderen heeft ook niks met de ouders te makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef junkiesietze het volgende:
Wie betaald je opleiding? jij niet he, jij wilt toch ook resultaten zien voor dingen die je betaald?
helemaal met zo'n onstabiel kind als jij, die depressies had enzo...
go moeder van TS
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Holoubek het volgende:
Slaan? nee ik vind het niet normaal. Maar ik laat me niet elke keer verrot slaan door mijn eigen ma. Dan sla ik gewoon terug, tsja. Zpdra ik voor 300 een plekje vind in Uilenstede ben ik weg hier.
Hoe sneller hoe beter!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Holoubek het volgende:
Slaan? nee ik vind het niet normaal. Maar ik laat me niet elke keer verrot slaan door mijn eigen ma. Dan sla ik gewoon terug, tsja. Zpdra ik voor 300 een plekje vind in Uilenstede ben ik weg hier.
Is duuurrrr!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Pollewoppie het volgende:
www.funda.nl
www.directwonen.nl
je bent 20 man! get a life!
Ja dan is het ook je eigen schuld hequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Is duuurrrr!
En ik heb een onvoldoende gehaald (was uitgegaan met mijn vriend dus kon me niet concentreren)
Wat heeft die onvoldoende met het uit huis gaan te maken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Is duuurrrr!
En ik heb een onvoldoende gehaald (was uitgegaan met mijn vriend dus kon me niet concentreren)
Daardoor is het gedonder weer begonnen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wat heeft die onvoldoende met het uit huis gaan te maken?
zodra ze weer begint te zeuren, 1 x waarschuwen, 2e keer slaan onder het uitroepen van " het is mijn leven, bemoei je niet zoveel met mijn leven!" (optioneel: "dik vet irritant bemoeizuchtig achterlijk kut mens"quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Nouja als ik een onvoldoende kreeg werd ik hard geslagen. Niet zomaar een tik ofzo. maar toen sloeg ik eens fucking hard terug en toen schrok ze.
Wat vind je ongeloofwaardig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig overkomen, maar je weet het nooit.
Dus toch maar even serieus reageren.
Uit huis gaan lijkt me ook wel een aardig plan.
Verder, is er ook een vader in het spel? Wat zegt/ doet hij?
Al eens gedacht om ergens te melden dat je geslagen wordt? Aangezien dit niet normaal is enzo...
Verder, gewoon niet melden dat je een toets hebt of het wel vertellen en dan gewoon een hoog cijfer verzinnen als je slecht scoort. Je zit op de uni for fuckes sake! Wees creatief. En het is niet zo dat ze naar huis gaan bellen om je moeder in te lichten ofzo..
Dan moet je je best ook eens doen in plaats van de hele tijd zuipen en neukenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Wat vind je ongeloofwaardig?
Mijn vader sloeg mij en mijn zusje ook. Mijn moeder niet, echter. maar mijn vader was nooit thuis en woont nu in het buitenland. Hij is eens per maand een paar daagjes hier en dan bemoeit hij zich niet ech met mijn studie. En liegen over hoge cijfers heeft geen nut, als ik een vak overnieuw moet doen val ik door de mand.
De staat betaalt de gemiddelde opleiding in Nederland. En een beetje student betaaalt z'n collegegeld gewoon zelf van een bijbaan of studiefinanciering (dus ook de staat). Dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef junkiesietze het volgende:
Wie betaald je opleiding? jij niet he, jij wilt toch ook resultaten zien voor dingen die je betaald?
helemaal met zo'n onstabiel kind als jij, die depressies had enzo...
go moeder van TS
Het hele verhaal, aangezien je moeder niets over jouw studie te weten komt tenzij jij het zelf zegt. Zij hoeft toch niet te weten dat je een onvoldoende haalt of dat je een vak overnieuw doet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Wat vind je ongeloofwaardig?
Mijn vader sloeg mij en mijn zusje ook. Mijn moeder niet, echter. maar mijn vader was nooit thuis en woont nu in het buitenland. Hij is eens per maand een paar daagjes hier en dan bemoeit hij zich niet ech met mijn studie. En liegen over hoge cijfers heeft geen nut, als ik een vak overnieuw moet doen val ik door de mand.
De staat betaald de gemiddelde opleiding? 90 euro stufi en dan 160 collegegeld. Volgens mij betaald de staat geen fuck.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
De staat betaalt de gemiddelde opleiding in Nederland. En een beetje student betaaalt z'n collegegeld gewoon zelf van een bijbaan of studiefinanciering (dus ook de staat). Dus waar heb je het over?
Aftellen tot de volgende "kom maar bij mij wonen" grap 5...4...3...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |