quote:
die linkse is een 8, maar die rechtsequote:
Dat is dr dochter, weet je gelijk hoe ze eruit ziet als ze ouder isquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef Mopst3r het volgende:
Die linkse zou ik wel geven, is dat nu ijsmeis?
Lamon. fokquote:
hoe weet je dan dat hij postquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
(p.s. Loveless, je staat al een week geblokkeerd bij mij, dus ik zie je posts niet.)
ai laf joe toequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
(p.s. Loveless, je staat al een week geblokkeerd bij mij, dus ik zie je posts niet.)
WTF is datquote:
Die linker zou ik zo hard geven!quote:
Wees blij, het is niet eens grappig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Bedroevend en ronduit smerig zijn inderdaad betere bewoordingen voor die foto's van onze forum-moraalridderquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Wees blij, het is niet eens grappig.
Je kunt users blokkeren bij instellingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Owk, en waarom dat eigenlijk en waar kan je dat instellen
Wat een koeienquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Die linker zou ik zo hard geven!![]()
Ah, het is je plicht om het met iedereen te delen eh. Dankje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedroevend en ronduit smerig zijn inderdaad betere bewoordingen voor die foto's van onze forum-moraalridder
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke plaatjes op mijn naam http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=hsg-bomber%20fok&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
abbonnement vereist voor deze optiequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt users blokkeren bij instellingen.
Ik heb er niet veel, maar een aantal users hebben nogal de neiging om me achterna te zitten met meestal onaangename opmerkingen. Ik zie de posts van Loveless niet, maar mijn naam zal er wel meerdere malen in voorkomen, en niet vriendelijk bedoelt.
Oh Danny fok:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke plaatjes op mijn naam http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=hsg-bomber%20fok&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]een mislukte omeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.![]()
Plicht? Verre van.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, het is je plicht om het met iedereen te delen eh. Dankje.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.
Niet terugplaatsen @admin
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.
En dit?
(L.no fok)
Maar het schijnt dat jij dat vaker doet, anders zou hij je niet blocken. Dit klinkt meer als een slappe smoes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plicht? Verre van.
Als je je oogjes even open deed zag je dat ik hier had gepost, daarna Lamon kwam met een ranzige foto, logisch gevolg daarvan is dat mensen op zijn nick gaan googlen, en tjah wat ik daar tegen kwam kon ik niet laten te posten.
Yeah, lekker boeiend en relevant.quote:Als je het gaat hebben over mensen die dingen als plicht zien moet je toch echt bij je friendjah Lamon zijn, die het als plicht zit iedereen hier te wijzen op de afzakkende moraal, en iedere tienermeid moet wijzen op hoe fout ze wel niet bezig is
Ey dat heb ik eens gepost in een topic. Prachtige nagels.quote:
OH NOES IK DOE HET VAKER.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat jij dat vaker doet, anders zou hij je niet blocken. Dit klinkt meer als een slappe smoes.
[..]
Yeah, lekker boeiend en relevant.
Nu neem ik je nóg minder serieus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH NOES IK DOE HET VAKER.
Ga huilen mens
quote:
Nopequote:
Maar niet je eigen nagels.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey dat heb ik eens gepost in een topic. Prachtige nagels.
Nee, maar de mijne zijn net zo lang (misschien nét ietsjes korter), alleen niet zo mooi als op de foto.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar niet je eigen nagels.
Ergens in life gepost ofzo dan zeker?
De 5e hit op "Sapstengel fok"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef Chriz2k het volgende:
-nee-
De derde hit op ''Chriz2k fok''.
Ban, duidelijk. tot kerst volgend jaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Biskwie het volgende:
[..]
die linkse is een 8, maar die rechtse.... die schoenen
![]()
ik hou het niet meeeeeeer
kaalvogeltje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef yvonne het volgende:
Goed plaatje, hoe heb ik dat ding ook weer genoemd?
Doodvogeltje?
.... wat is hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:31 schreef yvonne het volgende:
Goed plaatje, hoe heb ik dat ding ook weer genoemd?
Doodvogeltje?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
ik mag alleen zoeken met pasen van ons mam
Een kaal vogeltjequote:
Trouwens...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:13 schreef Mopst3r het volgende:
bij google images, en dan de eerste hit
Of tot nooitquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ban, duidelijk. tot kerst volgend jaar
Het was maar een koekjequote:
Wie wil er nou geen plaatjes van yvon?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens...
heb jij nou echt níks beters te doen dan op mij te googlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Dus jij vroeg zo aan die vuilnisbak: Koekje erbij?quote:
Oeuvre, niks willekeur, druppel en emmer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik schrik wel eens van de willekeur waarmee je met bans strooit.
Hee, het is maar Onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeuvre, niks willekeur, druppel en emmer.
Als er een is die users nu al 10 jaar de hand boven het hoofd houd ben ik het wel.
Dus niet dom lullen.
Weet jij wat dat plaatje is dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver. Ik al die smerige zooi hier wegeditten en noten, blijkt die übermamamanogwat hier zelf mee te posten.
Nu wordt je reactie weggemod door SwJ.quote:
hihihihihhihiquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu wordt je reactie weggemod door SwJ.
huhuhuhuhuquote:
de rest vind je wel normaal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al: "Maar 3 benen? WTF???!!!?!11??![]()
"
Ja hoor. Ik ben wel wat gewend hier in de stad. Je komt wel eens wat vreemds tegen hier op straat.quote:
Maak je de volgende keer een foto?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben wel wat gewend hier in de stad. Je komt wel eens wat vreemds tegen hier op straat.
quote:
quote:'Ware gedaante Fok! Moderators eindelijk onthuld!'
en het koekje is terugquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:31 schreef remlof het volgende:
Doe maar stemmen op yvonne dan: Lekkerste FOK! Babe 2009
geen idee, ik kwam em net ook tegen toen ik zocht op lamon bij google imagesquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef Yoewie het volgende:
WTF is het in godsnaam
http://yvonne.fok.nl/allerhande/kaalvogeltje.jpg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee, ik kwam em net ook tegen toen ik zocht op lamon bij google images
Hé! 2 koeien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé! 2 koeien.Koebash 2 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah, piemelhaarquote:
die rechter is een ventquote:
quote:
maareh, wat is dat vogeltje dan¿quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een kut met een hoofd? (Ik zeg het maar want iedereen denkt het maar niemand zegt het.)
quote:
jah, ik wel heb zo'n idee wat het isquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, ze vallen allemaal door de mand nu
quote:
Ik vind het best schattig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef Mirjam het volgende:
mensen die zich afvragen wat kaalvogeltje is![]()
ik denk toch een vogeltjequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk toch een vogeltje
[ afbeelding ]
Hier een digtrio voor yvonne.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef -Datdus- het volgende:
Het is diglet toch yvonne.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk toch een vogeltje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef StaIin het volgende:
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1118
Blijkbaar is Fok! niet het enige forum waar ze admin is
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef StaIin het volgende:
Ah vandaarquote:geregistreerd op: woensdag 30 juni 2010 @ 14:29
O RLY?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef StaIin het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Maar dat is dus het vogeltje van Yvonne?
Wat is dit mattie? Zeg jij nou skele tegen mij?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |