quote:
die linkse is een 8, maar die rechtsequote:
Dat is dr dochter, weet je gelijk hoe ze eruit ziet als ze ouder isquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef Mopst3r het volgende:
Die linkse zou ik wel geven, is dat nu ijsmeis?
Lamon. fokquote:
hoe weet je dan dat hij postquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
(p.s. Loveless, je staat al een week geblokkeerd bij mij, dus ik zie je posts niet.)
ai laf joe toequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
(p.s. Loveless, je staat al een week geblokkeerd bij mij, dus ik zie je posts niet.)
WTF is datquote:
Die linker zou ik zo hard geven!quote:
Wees blij, het is niet eens grappig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Bedroevend en ronduit smerig zijn inderdaad betere bewoordingen voor die foto's van onze forum-moraalridderquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Wees blij, het is niet eens grappig.
Je kunt users blokkeren bij instellingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Owk, en waarom dat eigenlijk en waar kan je dat instellen
Wat een koeienquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Die linker zou ik zo hard geven!![]()
Ah, het is je plicht om het met iedereen te delen eh. Dankje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedroevend en ronduit smerig zijn inderdaad betere bewoordingen voor die foto's van onze forum-moraalridder
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke plaatjes op mijn naam http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=hsg-bomber%20fok&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
abbonnement vereist voor deze optiequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt users blokkeren bij instellingen.
Ik heb er niet veel, maar een aantal users hebben nogal de neiging om me achterna te zitten met meestal onaangename opmerkingen. Ik zie de posts van Loveless niet, maar mijn naam zal er wel meerdere malen in voorkomen, en niet vriendelijk bedoelt.
Oh Danny fok:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke plaatjes op mijn naam http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=hsg-bomber%20fok&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]een mislukte omeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dat.![]()
Plicht? Verre van.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, het is je plicht om het met iedereen te delen eh. Dankje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |