quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
ik mag alleen zoeken met pasen van ons mam
Een kaal vogeltjequote:
Trouwens...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:13 schreef Mopst3r het volgende:
bij google images, en dan de eerste hit
Of tot nooitquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ban, duidelijk. tot kerst volgend jaar
Het was maar een koekjequote:
Wie wil er nou geen plaatjes van yvon?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens...
heb jij nou echt níks beters te doen dan op mij te googlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Dus jij vroeg zo aan die vuilnisbak: Koekje erbij?quote:
Oeuvre, niks willekeur, druppel en emmer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik schrik wel eens van de willekeur waarmee je met bans strooit.
Hee, het is maar Onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeuvre, niks willekeur, druppel en emmer.
Als er een is die users nu al 10 jaar de hand boven het hoofd houd ben ik het wel.
Dus niet dom lullen.
Weet jij wat dat plaatje is dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver. Ik al die smerige zooi hier wegeditten en noten, blijkt die übermamamanogwat hier zelf mee te posten.
Nu wordt je reactie weggemod door SwJ.quote:
hihihihihhihiquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu wordt je reactie weggemod door SwJ.
huhuhuhuhuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |