quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Moederlief klaagt dat ik teveel achter de pc zit.
Och, boeiendquote:
Hmja, zo naar boven toe om verder te computeren.quote:
Ga je wat anders luisterenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, zo naar boven toe om verder te computeren.
De enige nadeel is dat ik papa roach weer moet downloaden of in mijn usb moet stoppen, etc,etc.. teveel gedoe.
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef L.no het volgende:
Eigenlijk wilde ik sinds vanmiddag al in bed liggen, maar ben nog steeds niet moe.
Leren we ook nog eens wat over jequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef L.no het volgende:
Zó saai dat ik steeds over mezelf praat.
Vind je dat wel interessant?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leren we ook nog eens wat over je
Vraag maar raakquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef L.no het volgende:
Maar dan wil ik ook dat jij over jezelf lult.
quote:
Wat is jouw to-do-lijst van wat je altijd in je leven hebt willen doen?quote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 13-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 142 L.no
02. 088 The_Dean
03. 076 Luctor.et.Emergo
04. 052 DjRex89
05. 041 AMDB
06. 032 jna
07. 032 motorbloempje
08. 030 Bootje84
09. 022 Isdatzo
10. 009 PieterBas
11. 001 Puala
12. 001 Pavlovje
Reeks-statistieken!
Shit man, bij lange na nietquote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef The_Dean het volgende:
Och, dat komt misschien vanzelf... kijken hoe het loopt. Ik ben er wel voor in, maar stel het niet als levensdoel, zie wel hoe het loopt
Ooit krijg ik je nog wel eensquote:
Ja, dat vind ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef L.no het volgende:
Ah, je viel in slaap. Dan ga ik ook maar.
Genietenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:34 schreef L.no het volgende:
Maargoed, waar heb jij het minst hekel aan?
Dat had ik dus ook..quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zo maar eens uit bed.
Om 5:59 uur schrok ik wakker en dacht dat ik moest gaan werken.![]()
Gelukkig had ik op tijd door dat het zaterdag is.
* Dean zet theequote:
quote:
Gelukkig wel, ik had mijn wekker niet gezet..quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Had jij het ook net op tijd door?
Goedemorgen PB
Die zet ik ook nooit in het weekend.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik had mijn wekker niet gezet..
Je had er diep over nagedacht eh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zet ik ook nooit in het weekend.Daarnaast zijn mijn ouders op vrijdag terug gekomen van vakantie, dus het kon niet zo zijn dat ik vandaag zou moeten werken.
Kom je weer thuis, krijg je tientalle boetes van te snel rijden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Nee
Geef hem dan aan mij... dan kan ik in een kwartier bij je zijn
Nee hoor, boven de 275 is de camera net te traag om het kenteken er op te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom je weer thuis, krijg je tientalle boetes van te snel rijden.
Haha, dát is tof.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, boven de 275 is de camera net te traag om het kenteken er op te krijgen
Ik denk zelf dat het meer aan het feit ligt dat het als kind meer indruk maakt.quote:
jij bent nu groter, daardoor lijkt de boot kleiner.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het meer aan het feit ligt dat het als kind meer indruk maakt.
Ik had het idee dat ie altijd in een soort Titanic aankwam
Is dat zo? Dacht dat ze dat bij Mythbusters eens getest hadden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, boven de 275 is de camera net te traag om het kenteken er op te krijgen
Is hoaxquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
op drie. Achter de twee nachtelijke spammers.quote:
Alles goed?quote:
Veel plezier eh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is eigenlijk best wel mooi weer.
![]()
Nu heb ik alleen de tweestrijd.. Ga ik zo naar de bieb en dan ben ik op tijd terug voor de lunch. Of ga ik na de lunch naar de bieb en plak ik er gelijk een lekker rondje fietsen aanvast.
Ik sta ook nog in de top10 van de top100 van fok!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op drie. Achter de twee nachtelijke spammers.
Ja, maar waarmee. Ik ben er nog niet uit.quote:
quote:Ik sta ook nog in de top10 van de top100 van fok!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Veel plezier eh.![]()
[..]
Ik sta ook nog in de top10 van de top100 van fok!
Wat heb je allemaal gedaan dan dat je zo laat ging slapen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef jna het volgende:
[..]beetje moe. Sliep pas rond half 4 ofzo. Hoe gaat het met jou?
Last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zojuist unaniem besloten dat ik na de lunch op de fiets stap en dan met een lekkere muziek naar de bieb ga en daarna nog een rondje hier in de omgeving ga doen.
We zitten nu weer op één lijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Dan ben je een van de weinigequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten nu weer op één lijn.
Open schroeven en kijken of er gare of geoxideerde soldeerpunten in zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn fietscomputertje werkt niet meer. Ik heb het batterijtje al vervangen, maar er komt helemaal niets meer op het schermpje.
Je denkt dat ik technisch ben?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Open schroeven en kijken of er gare of geoxideerde soldeerpunten in zitten.
Watteh?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je van ons wel lenen. Vaderlief is timmerman en heeft veel verschillende soorten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb natuurlijk weer geen schroevendraaier voor deze kleine schroefjes.
Heb er intussen al één gevonden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je van ons wel lenen. Vaderlief is timmerman en heeft veel verschillende soorten.
Ik zag deze reactie niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar waarmee. Ik ben er nog niet uit.![]()
[..]spamslet.
er is toch zo'site waar je zo'n kaartje hebt wat dan kijkt hoeveel je gelopen/gefietst/gereden hebt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan nu alleen dus niet bijhouden hoeveel ik gefietst heb.
Heyquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug van de kapper, je kent me niet meer terug
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
[..]
er is toch zo'site waar je zo'n kaartje hebt wat dan kijkt hoeveel je gelopen/gefietst/gereden hebt?
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar de bieb en rondje doen.
PIIIICCSSSquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug van de kapper, je kent me niet meer terug
Ik zoek wel ff als je terugkomt ofzo. Dan meot je wel onthouden waar je gereden hebt.quote:
Heb helaas geen webcam oid Pquote:
Daar hoef je niet technisch voor te zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je denkt dat ik technisch ben?![]()
Moet dat dan?quote:
quote:
Bij sinterklaasshit wel.quote:
Yo.quote:
Ik vind het kut, omdat ik neit zo'n goede woordenschat heb om te rijmen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:36 schreef The_Dean het volgende:
Is meestal het makkelijkst van die hele rotzooi
Volgens Google Maps heb ik 29,3 km gereden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zoek wel ff als je terugkomt ofzo. Dan meot je wel onthouden waar je gereden hebt.
Ja, http://www.gmap-pedometer.com/quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens Google Maps heb ik 29,3 km gereden.
Even de route:
Van huis naar de bieb (2,0 km totaal: 2,0 km)
Van bieb naar mijn oude VO-school (2,5 km totaal: 4,5 km)
Van oude VO-school naar Buttinge (3,7 km totaal: 8,2 km)
Van Buttinge via Grijpskerke naar Aagtekerke (5,5 km totaal: 13,7 km)
Van Aagtekerke via Meliskerke naar Biggekerke (5,4 km (waarvan 3,1 km vol wind tegen) totaal: 19,1 km)
Van Biggekerke naar Breeweg, Middelburg (7,0 km totaal: 26,1 km)
Van Breeweg naar huis (3,2 km totaal: 29,3 km)
regen vandaag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Is wel leuk hoor.. morgen ook weer eens mijn rondje fietsen. Zal wel 50 km modder zijn na de regen van vandaag.
Heb nu wel spierpijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, http://www.gmap-pedometer.com/
Maar je hebt het al gedaan zie ik.
Valt toch wel mee?quote:Maar christus, wat heb jij veel gereden.
Douchen helpt wel beter.quote:
Ik zou je niet na kunnen doenquote:Valt toch wel mee?![]()
Had op het laatst wel last van verzuring in mijn benen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Douchen helpt wel beter.
[..]
Ik zou je niet na kunnen doen
Doe je goed hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan mijn conditie werken.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had op het laatst wel last van verzuring in mijn benen.![]()
Maar als ik dit iedere week kan gaan doen. Komt het wellicht met mijn conditie ooit eens goed.
Mijn conditie moet ook echt verbeterd worden.quote:
Kwestie van disciplinequote:
Dat is een beetje het probleem bij mij. Anders was het waarschijnlijk nooit zo ver gekomen.quote:
Dat doe ik dagelijks. Twee keer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had op het laatst wel last van verzuring in mijn benen.![]()
Maar als ik dit iedere week kan gaan doen. Komt het wellicht met mijn conditie ooit eens goed.
Herkenbaar.. Ik ben ook weer bezig om mijn conditie op pijl te brengen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij mij. Anders was het waarschijnlijk nooit zo ver gekomen.
Mijn conditie is van vrij goed (twee keer per week sporten en zes dagen in de week, twee keer per dag een half uur fietsen) naar dramatisch slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik ben ook weer bezig om mijn conditie op pijl te brengen.
Goed toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks. Twee keer.
Nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed toch.![]()
Maar jij hebt geen last van Zeeuwse wind.
Ach ja, en vaak dan nog is, is je conditie veel beter dan een hoop Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn conditie is van vrij goed (twee keer per week sporten en zes dagen in de week, twee keer per dag een half uur fietsen) naar dramatisch slecht(één keer per week sporten en vijf dagen in de week twee keer per dag iets van vijf minuten fietsen.)
Dat waarschijnlijk nog wel. Maar het liefst zie ik mijn conditie weer verbeteren. En wil ik ook gelijk mijn buikje kwijtraken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, en vaak dan nog is, is je conditie veel beter dan een hoop Nederlanders.
Maakt het zo'n verschil dan? Dean heeft te maken met een hele jungle waar hij steeds per ongeluk dieren doodrijdt.quote:
Alsof jij de Zeeuwse wind wel kent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Maakt het zo'n verschil dan? Dean heeft te maken met een hele jungle waar hij steeds per ongeluk dieren doodrijdt.
quote:
Kan flink stormen aan de kust..quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof jij de Zeeuwse wind wel kent.
Wat jullie storm noemen, is gewoon een pittig windje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan flink stormen waaien aan de kust..
precies.quote:Alarmfase 2 is hier nauwelijks nog berucht, toch
Hé, ik woon ook aan de kust...quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat jullie storm noemen, is gewoon een pittig windje.
quote:
[..]
precies.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hé, ik woon ook aan de kust...![]()
[..]
Hij vermeldde het al dat hij heti n het weekend het zou vieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij vermeldde het al dat hij heti n het weekend het zou vieren.
Het blijft laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kan hij niets aan doen het het midden in de week is. Alsof iedereen dat gaat vieren als ze de volgende dag naar werk moeten gaan.quote:
Je het nou eenmaal dat het gezelliger is met je vrienden. Omdat het niet 11-11 is, ben je niet verplicht om het dán te vieren.. boeiend of het een paar dagen later is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:13 schreef The_Dean het volgende:
Als het moet! Alsof je op zo'n feest alleen bent.
Kunnen ze je ook niet in de weg zitten als je een chick wil scoren
Ga dan 14-11 vieren i.p.v. 11-11.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Je het nou eenmaal dat het gezelliger is met je vrienden. Omdat het niet 11-11 is, ben je niet verplicht om het dán te vieren.. boeiend of het een paar dagen later is.
Alleen kan prima though. Ik voel me niet in mijn vel als ik dat doe.
Lees je bewust al mijn argumenten niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga dan 14-11 vieren i.p.v. 11-11.
Weet ik, loop maar wat te rellenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Je het nou eenmaal dat het gezelliger is met je vrienden. Omdat het niet 11-11 is, ben je niet verplicht om het dán te vieren.. boeiend of het een paar dagen later is.
Alleen kan prima though. Ik voel me niet in mijn vel als ik dat doe.
welke argumenten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Lees je bewust al mijn argumenten niet?
Sorryquote:
Ík moet sorry zeggen.quote:
Sorry hoor, maar ik heb gewoon geen zin om mezelf te herhalen.quote:
Dat klopt ook inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon bierzuipen. Heb ik geen reden voor nodig
quote:
Ik heb geen idee. Denk dat hij uit Brabant komt hoor....quote:
Die discussie was toch al afgerond.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het raar met zo een discussie
Dan zal het wel komen doordat iedereen voetbal aan het kijken is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die discussie was toch al afgerond.
Het is zaterdagavond. Velen gaan uit. Bootje zit iig te gamen en sommigen komen sowieso niet in de sc in het weekend en anderen zitten te chillen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zal het wel komen doordat iedereen voetbal aan het kijken is.
zo'n saai oefenpotje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zal het wel komen doordat iedereen voetbal aan het kijken is.
Beetje herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit te chillen én zit in de SC
Met bier.
Maarja, heb verder toch niks bijzonders te doen op zaterdagavond
Hij is echt goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Heb deze show wel 30 keer gezien
Fluffy
But that was funny, huh?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is echt goedHeb 'em nog nooit gezien.
Oh ja... Niet vergeten dat te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Knappe kerel die vannacht wat in mijn schoen kan krijgen
He was/is very funny.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
But that was funny, huh?
Vind hem echt zo goed
Mijn schoenen staan al klaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Knappe kerel die vannacht wat in mijn schoen kan krijgen
Portugal waarschijnlijk ookquote:
* L.no meldtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind het tijd voor een meet
Wie meer?
Volgens mij was je gewoon de hele middag daarop aan het spelen.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:29 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas zal zich dan ook maar melden
Zal wel Utrecht worden, lijkt me zo... Om het voor iedereen nog een beetje "in de buurt" de houden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:31 schreef L.no het volgende:
Ik ben benieuwd wat de plaats zal zijn.iedereen woont zo ver van elkaar.
![]()
Stom dat ik geen ov heb
Pff.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel Utrecht worden, lijkt me zo... Om het voor iedereen nog een beetje "in de buurt" de houden.
Trusten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu trouwens naar bed.
weltrusten allemaal
We kunnen ook wat zuidelijker meeten, maar dan wordt het voor Dean nog verder.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We kunnen ook wat zuidelijker meeten, maar dan wordt het voor Dean nog verder.
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef L.no het volgende:
We kijken dan wel
Zal morgen wel weer lekker druk in Nijmegen zijnquote:
Ik baal er ook van, dat ik dit jaar niet kan lopen.. volgend jaar dan maar voor onder het uurquote:Op zondag 15 november 2009 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
yup.. baal dat ik 'm niet kan lopen (niet genoeg getrained) dit jaarvolgend jaar weer
wachten wie er allemaal komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer dan?
De geplande meets gaan nooit door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |