SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant? Of toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:LorenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En Noud en Lucas is oke maken ze van Dex teminste geen kontkameraad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:51 schreef Countess het volgende:
Wie moet het met wie gaan doen in Meerdijk?
Bing- Laura
Lorena is tof als zij er weer inkomt ga ik wel weer vaker kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat misschien Lorena wel weer terug komt. Zou ik wel leuk vinden ik houd wel van bitchy personages
kontkameraadquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lorena?
En Noud en Lucas is oke maken ze van Dex teminste geen kontkameraad.
Haar lach vooral.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef DjinN het volgende:
waarom legt Charlie altijd alles zoooooooooooo dik erbovenop..is gewoon zielig om aan te zien![]()
![]()
jah preciesquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah preciesjuist daarom heb ik een gruwelijke hekel aan haar...ze legt het altijd zo dik erbovenop dat het erg nep en gespeeld over komt
"Kijk mij goed acteren"!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah preciesjuist daarom heb ik een gruwelijke hekel aan haar...ze legt het altijd zo dik erbovenop dat het erg nep en gespeeld over komt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Tirza het volgende:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt, als je door een motor wordt achtervolgd heb je dat echt wel in de gaten
. En Valentijn zit zeker nonstop op de kinderopvang?
.
Irene speelt geweldigen super dat Barbara volgende week een blauwtje loopt
![]()
Idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Tirza het volgende:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt, als je door een motor wordt achtervolgd heb je dat echt wel in de gaten
.
quote:Goede tijden Slechte tijden lijkt zijn kijkcijferdip overwonnen te hebben. Steenvast stemmen dit seizoen circa 1,3 miljoen kijkers hun beeldbuis af op Neerlands langstlopende soapserie. Programmadirecteur Erland Galjaard is tevreden over het huidige beleid van de soapserie.
'Ik heb zelf helemaal niets met soap. Ik kijk het ook nooit. Twee jaar geleden ging het echter helemaal mis met de kijkcijfers van Goede tijden Slechte tijden. Ik ben het toen een tijdje gaan volgen en zat echt met verbazing de serie te volgen. Het was allemaal veel te donker en veel te ver gezocht. Wat ik zag waren halfdode, hallucinerende mensen op een boot en allerlei andere ingewikkelde verhaallijnen. Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft. Dat was bij GTST totaal niet het geval.' aldus Erland Galjaard.
'Ik heb toen ingegrepen en ervoor gezorgd dat de scriptschrijvers vervangen werden. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je jarenlang aan een serie schrijft, je totaal geen inspiratie meer hebt voor nieuwe verhaallijnen en daarom maar allerlei bizarre verhaallijnen gaat bedenken. Daarnaast heb ik enkele scriptdoktoren over laten komen en die zeiden precies wat ik al dacht: het was allemaal veel te donker en onrealistisch geworden.'
Vervolgens werd het roer omgegooid. 'Er kwam een nieuwe familie in. Iets wat geweldig heeft uitgepakt. Daarnaast zijn er meer buitenopnames gekomen en is het allemaal veel lichter geworden. Bovendien worden er nu enkel nog makkelijk te begrijpen verhaallijnen geschreven. Ik wil dat de kijker begrijpt waar de verhaallijn over gaat. Vandaar dat de nadruk is komen te leggen op realistische, makkelijke verhaallijnen. En dat werkt.'
Daar lijkt het wel op neer te komen zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Korte samenvatting.
De oude vertrouwde schrijvers zijn er uitgekickt omdat de verhalen te moeilijk waren voor de directeur.
De directeur denkt dat wij kijkers debielen zijn. Twee nieuwe schrijvers met het diploma Tekst schrijven voor beginners VMBO. En ze doen dat verhaaltjes over niks schrijven dus gewoon expres.
Ze denken echt dat ze met oa het internet daten , dat homo gedoe of de neukende barbara iets leuks neerzetten.
OMG, die heeft echt een bord voor z'n kop.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Korte samenvatting.
De oude vertrouwde schrijvers zijn er uitgekickt omdat de verhalen te moeilijk waren voor de directeur.
De directeur denkt dat wij kijkers debielen zijn. Twee nieuwe schrijvers met het diploma Tekst schrijven voor beginners VMBO. En ze doen dat verhaaltjes over niks schrijven dus gewoon expres.
Ze denken echt dat ze met oa het internet daten , dat homo gedoe of de neukende barbara iets leuks neerzetten.
Een bord? Zeg maar gerust een heel serviesgoed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OMG, die heeft echt een bord voor z'n kop.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een bord? Zeg maar gerust een heel serviesgoed.
Ja.quote:
Je schat die nieuwe schrijvers te hoog in hoor. Volgens mij hebben die schrijvers het IQ van een garnaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Korte samenvatting.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Marrije het volgende:Zeer zeker niet verrassend allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan die Lucas nog steeds niet luchten trouwens..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Die hele verhaallijn met Rick isquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Tirza het volgende:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt
Dat ja. Bij Maxime heeft nooit iemand puur op instinct het gevoel dat er iets niet klopt, sterker nog, ze trappen er allemaal met open ogen inquote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Perico het volgende:
[..]
Die hele verhaallijn met Rick is. Ik vind hem van hetzelfde allure als Sjors die op basis van 0 urgentie of bewijs voelt dat er iets met die Nico de gascontroleur niet klopte.
So what als Charlie goede sex heeft met een getrouwde leugenaar.. iedereen heeft mekaar in het incestcirkeltje wel gehad hoor.
Owja en Erland Galjaard: ongelofelijk leeghoofd dat je bent. Ze zouden je faliekant moeten ontslaan.
Je bedoeld met haar enorme kortzichtige, naďeve en domme instelling + hoofd?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef Frey het volgende:
Iemand die zich al geërgerd heeft aan Barbara?
Zo'n stiekemerd die ergens op een 'cruise' parkeerplek in de bosjes staat te wachten op een gewillige prooiquote:Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef LinkseVriend het volgende:
LinkseVriendin Annemarie schrijft:
Die Danny is zo lelijk die wil ik s'nachts in het donker niet tegen komen. Ik vind dat zo'n vies ventje.
Dan zie ik liever Rik of Jack.
het stukje dat rick bij jan ging aanbellen was wel leukquote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren geen gtst kunnen volgen was het nog wat
Niets aan toe te voegen..quote:Op donderdag 19 november 2009 03:37 schreef Glycerine. het volgende:
Die ogen van Maxime.
Over 'irritante' personages gesproken; Sjors is de schijnheiligheid zelve. Hoe zit dat nu eigenlijk, is ze nu ineens niet meer van plan om seks te laten wachten tot het huwelijk of een geplanned huwelijk? Ik krijg toch het idee dat ze Het met Danny doet wanneer haar frigide karakter het toelaat.
En hoe cheesy is Martijn: "...een eend. Of een pinguin." "Waarom?" "Ze waggelen. Dat wil ik in een volgend leven ook. Waggelen door het leven". Waarop Barbara zegt: "je bent niet erg veeleisend". Nee duhuh, hij wil jou. Oké, ik heb niet zo'n hekel aan Barbara aan het gros van de posters hier, maar ook een schijnheil, hoor. Dat is hier geloof ik al eens eerder aangehaald. Sowieso mag Irene wat mij betreft 'blij' zijn dat ze van de oh-zo-gevoelige Martijn af is. "Jij relativeert alles! Met Barbara kan ik tenminste praten!" Maar goed, de 'schrijvers' zullen er wel weer voor zorgen dat ze bijelkaar komen.
En dan Lucas. Hoe cliché word hij als homo neergezet? Hij zit er zelf nogal mee, lijkt het. Een klein puntje van kritiek en het is meteen: "omdat ik homo ben!?"
Toch kijk ik elke dag. Heerlijk om je te ergeren.
PS:Jef
. Schandalig om die man maanden op te laten draven om een beetje biertjes te tappen en de praatpaal uit te hangen.
Joke Bruijsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb niet meer gekeken deze week.
Maar wie is dat mens, die de moeder van Rick en Danny speelt? Damn wat slecht zeg! En irritant, dat gebit
Ik ben bepaald geen Danny-fan. Sterker nog, ik heb echt niks met Danny. Ik vind niks van Danny. Hij is alles van niks. Ik vind hem niet geil, niet sterk, niet spannend,niet sexy, niet grappig, ik vind hem gewoon niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef LinkseVriend het volgende:
Die Danny is zo lelijk die wil ik s'nachts in het donker niet tegen komen. Ik vind dat zo'n vies ventje.
Dan zie ik liever Rik of Jack.
vind het net een Ken (as in barbie en Kenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen Danny-fan. Sterker nog, ik heb echt niks met Danny. Ik vind niks van Danny. Hij is alles van niks. Ik vind hem niet geil, niet sterk, niet spannend,niet sexy, niet grappig, ik vind hem gewoon niks.
Maar om hem nou lelijk te noemen, nee. Zelfs in het donker kun je hem niet lelijk vinden
Vind ik ook, maar hij is wel mooi. En nog niet helemaal in plastic gegotenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vind het net een Ken (as in barbie en Ken)
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik wil niet veel zeggen...maar ik zou er helemaal niets op tegen hebben als ik zoiets onder mijn deken aantref
Engel Jack!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig dat smaken verschillen, ik tref liever Mark van Eeuwen (Jack) onder mijn dekbed aan.![]()
[ afbeelding ]
Nogal logisch met Sjors als vriendin, daar zou ik ook aardig levenloos van worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:44 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Engel Jack!
[ afbeelding ]
Danny heeft trouwens voor het laatst vrolijk gekeken in zijn eerste scene, daarna is het maar een levenloze staarder geworden.
Ze leefden nog vroom en (on)gelukkig....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nogal logisch met Sjors als vriendin, daar zou ik ook aardig levenloos van worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig dat smaken verschillen, ik tref liever Mark van Eeuwen (Jack) onder mijn dekbed aan.![]()
[ afbeelding ]
Die wil ik ook wel graag onder mijn dekbed aantreffenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef RogerS het volgende:
De vooruitzichten van maandag 23 november tot vrijdag 4 december zijn vrijgegeven. Er staan op zich wel wat leuke dingen tussen, maar oordeel zelf!Irene is een week verbaasdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant? Of toch niet?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ook, zodat ik d'r in vast kan sealen (niet luchtdicht, dood hoeven ze nou ook weer niet) en op de boot naar Timboektoe kan zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:04 schreef verleiding het volgende:
Hmmmm, ik wil ze allebei wel onder mijn dekbed aantreffen.
Als ik maar wel mee mag!!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, zodat ik d'r in vast kan sealen (niet luchtdicht, dood hoeven ze nou ook weer niet) en op de boot naar Timboektoe kan zetten
Sexuele voorlichting a la GTSTquote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed voorbeeld voor de kindjes die zitten te kijken.Laten we geen condoom gebruiken.
![]()
Het grootste gedeelte heb ik een beetje geluisterd terwijl ik andere dingen aan het doen was.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef alors het volgende:
Wat een kutaflevering hahaah ik keek, maar ik skip er in 2 minuten doorheen wat een ellende
GTST kennende heeft dit best een reden dat ze dit zo uitvergroten.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef alors het volgende:
Sjors krijgt natuurlijk dikke AIDS omdat Danny stiekem een kontridder is![]()
Wat een kutaflevering hahaah ik keek, maar ik skip er in 2 minuten doorheen wat een ellende
Ja echt he....quote:
het is een playmobil poppetjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vind het net een Ken (as in barbie en Ken)
Ronja, van "bedrijfsleider" van een te hippe kekke jongerensoos tot saaie scharensliep zonder diploma's (aldus charlie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |