abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:50:32 #126
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74793928
Jan, wat doe je
pi_74794058
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt , als je door een motor wordt achtervolgd heb je dat echt wel in de gaten . En Valentijn zit zeker nonstop op de kinderopvang? .

Irene speelt geweldig
pi_74794100
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Tirza het volgende:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt , als je door een motor wordt achtervolgd heb je dat echt wel in de gaten . En Valentijn zit zeker nonstop op de kinderopvang? .

Irene speelt geweldig en super dat Barbara volgende week een blauwtje loopt
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:55:28 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74794130
quote:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt , als je door een motor wordt achtervolgd heb je dat echt wel in de gaten .
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:03:04 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74794435
quote:
Goede tijden Slechte tijden lijkt zijn kijkcijferdip overwonnen te hebben. Steenvast stemmen dit seizoen circa 1,3 miljoen kijkers hun beeldbuis af op Neerlands langstlopende soapserie. Programmadirecteur Erland Galjaard is tevreden over het huidige beleid van de soapserie.

'Ik heb zelf helemaal niets met soap. Ik kijk het ook nooit. Twee jaar geleden ging het echter helemaal mis met de kijkcijfers van Goede tijden Slechte tijden. Ik ben het toen een tijdje gaan volgen en zat echt met verbazing de serie te volgen. Het was allemaal veel te donker en veel te ver gezocht. Wat ik zag waren halfdode, hallucinerende mensen op een boot en allerlei andere ingewikkelde verhaallijnen. Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft. Dat was bij GTST totaal niet het geval.' aldus Erland Galjaard.

'Ik heb toen ingegrepen en ervoor gezorgd dat de scriptschrijvers vervangen werden. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je jarenlang aan een serie schrijft, je totaal geen inspiratie meer hebt voor nieuwe verhaallijnen en daarom maar allerlei bizarre verhaallijnen gaat bedenken. Daarnaast heb ik enkele scriptdoktoren over laten komen en die zeiden precies wat ik al dacht: het was allemaal veel te donker en onrealistisch geworden.'

Vervolgens werd het roer omgegooid. 'Er kwam een nieuwe familie in. Iets wat geweldig heeft uitgepakt. Daarnaast zijn er meer buitenopnames gekomen en is het allemaal veel lichter geworden. Bovendien worden er nu enkel nog makkelijk te begrijpen verhaallijnen geschreven. Ik wil dat de kijker begrijpt waar de verhaallijn over gaat. Vandaar dat de nadruk is komen te leggen op realistische, makkelijke verhaallijnen. En dat werkt.'

Korte samenvatting.
De oude vertrouwde schrijvers zijn er uitgekickt omdat de verhalen te moeilijk waren voor de directeur.
De directeur denkt dat wij kijkers debielen zijn. Twee nieuwe schrijvers met het diploma Tekst schrijven voor beginners VMBO. En ze doen dat verhaaltjes over niks schrijven dus gewoon expres.
Ze denken echt dat ze met oa het internet daten , dat homo gedoe of de neukende barbara iets leuks neerzetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74794654
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Korte samenvatting.
De oude vertrouwde schrijvers zijn er uitgekickt omdat de verhalen te moeilijk waren voor de directeur.
De directeur denkt dat wij kijkers debielen zijn. Twee nieuwe schrijvers met het diploma Tekst schrijven voor beginners VMBO. En ze doen dat verhaaltjes over niks schrijven dus gewoon expres.
Ze denken echt dat ze met oa het internet daten , dat homo gedoe of de neukende barbara iets leuks neerzetten.
Daar lijkt het wel op neer te komen zeg.
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:10:53 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74794780
quote:

[..]

Korte samenvatting.
OMG, die heeft echt een bord voor z'n kop.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_74794800
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

OMG, die heeft echt een bord voor z'n kop.
Een bord? Zeg maar gerust een heel serviesgoed.
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:11:57 #134
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74794834
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een bord? Zeg maar gerust een heel serviesgoed.
pi_74794859
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hij was grappig he.
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:12:57 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74794882
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij was grappig he.
Ja.
pi_74794939
quote:

[..]

Korte samenvatting.
Je schat die nieuwe schrijvers te hoog in hoor. Volgens mij hebben die schrijvers het IQ van een garnaal
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74794955
Erland Galbak
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:43:36 #139
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_74803502
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Marrije het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeker niet verrassend allemaal
Ik kan die Lucas nog steeds niet luchten trouwens..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_74804630
Alles leuk en aardig wat meneer Galjaard schrijft, en super dat hij even de tijd neemt om te antwoorden maar het is niet correct naar mijn opinie. Op deze manier zullen ze opnieuw een daling ervaren. Het is weliswaar verbeterd ten opzichte van een tijdelijke dip maar ze zijn sowieso al van de 2 miljoen gehalveerd naar de 1. Ten opzichte van het hoogtepunt in de jaren 90. Waarom? Er is geen balans. En dat zie ik verder niet verklaard.

Dat onrealistische waar meneer Galjaard over schrijft hoef ik ook niet. Denk aan Frits als "Hans" etc. Daarom zijn de mensen hier afgehaakt. Hij had gewoon zichzelf moeten zijn. Dennis is Arnie idem dito. Ludo op de boot was vrij goed ontvangen dacht ik verder.

Maar vroeger had je dus die balans. Je had Peter, Arnie, Annette etc. tegenover Frits, Herman, Martine etc. Ook waren de verhaallijnen realistisch spannend. Intelligent met allerlei plot twists maar prima te volgen.

Oké: misschien niet voor een kind van 12 voor de goede orde maar die moeten het leven nog leren begrijpen. En GTST kan ze daar dusdanig bij helpen. Educatie heet dat. Dus nee, een soap moet zeker niet alleen maar gaan over verliefde stelletjes. Dat is de definitie kinderserie voor mij. Daar hebben we toch andere series voor?

GTST gebaseerd op het Australische The Restless Years dient een weerspiegeling van de maatschappij te zijn. Zowel de goede tijden als de slechte tijden dienen aan bod te komen. Hier behoor je dus ook verschillende karakters te hebben. Sommige zijn goed, anderen zijn slecht en leven hun leven daar ook naar. De levens van deze karakters en hun connectie naar elkaar is waar om het om gaat. 2 werelden die om elkaar heen draaien.

Maar goed: hier komen ze nog wel op terug zodra de daling voelbaar wordt. En zo niet doeken ze de serie ook maar helemaal op. Gaan ze ONM achterna en krijgen we wat anders. Ik kijk in ieder geval niet meer, zoals meneer Galjaard dat zelf ook niet doet. Niet dat het daarom gaat, maar als er meer mensen zo denken... Een merendeel als je het mij vraagt. Mensen hier, maar ook om mij heen. Ik heb zo even in de rondte gevraagd en ze bevestigen allemaal stuk voor stuk hetgeen wat ik stel. "Het wordt steeds slechter en dommer." Aldus een belediging voor je intelligentie.

Deze mensen zijn of gewoontekijker of wachten op verbetering. De volgende spanningslijn: ik noem het jarenlang verwachte van Houten vs. Sanders. Kun je afschrijven. Op deze "lichte" toer zal dat er nooit van komen op een paar woordenwisselingetjes na. Ludo wordt huisvader en Jack is de pas getrouwde man die zich niet goed verbaal kan uiten. Je kunt er van opaan dat deze mensen, en de mensen die kijken voor het tegenwicht: slechteriken als Frits, Herman, Ludo, Martine etc. zeer binnenkort ook de handdoek in de ring gooien. Eigenlijk een ieder die kijkt voor spanning. Mijn kijk op de stand van zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 18-11-2009 02:45:54 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 10:38:55 #141
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74808347
Erland Galbak verziekt de serie.

Maar eindelijk neemt Irene een goed besluit
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  woensdag 18 november 2009 @ 18:23:46 #142
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_74824840
Mike Tuinstra slaat de spijker op zijn kop.
Ook vreemd dat een man die zelf helemaal niets met soaps heeft de serie gaat 'repareren'.
Sommige verhaallijnen uit het verleden waren inderdaad achterlijk en onrealistisch, maar op zijn minst wel spannend. Nu mag het dan wel realistisch zijn, maar verveel ik me helemaal kapot.

De verhaallijnen uit de eerste seizoenen waren realistisch en toch erg spannend. De opbouw van een verhaallijn, de muziek, de slechteriken, de plotwendingen waren allemaal spannend en toch geloofwaardig. Dat zou nu ook kunnen en zoals ik al eerder heb aangegeven. Het is prima als er verhaallijnen zijn waarbij een tienermeisje verliefd wordt op een jongen, maar er moet ook een hard zakenleven, ciminaliteit, gemene mensen en spektakel zijn, want dat hoort nu eenmaal ook bij een soap.
"U hoort nog van me!"
  woensdag 18 november 2009 @ 19:05:38 #143
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_74826295
quote:
Rik die met eeen motor achter die Jan aanrijdt
Die hele verhaallijn met Rick is . Ik vind hem van hetzelfde allure als Sjors die op basis van 0 urgentie of bewijs voelt dat er iets met die Nico de gascontroleur niet klopte.

So what als Charlie goede sex heeft met een getrouwde leugenaar.. iedereen heeft mekaar in het incestcirkeltje wel gehad hoor.

Owja en Erland Galjaard: ongelofelijk leeghoofd dat je bent. Ze zouden je faliekant moeten ontslaan.
pi_74826691
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Perico het volgende:

[..]

Die hele verhaallijn met Rick is . Ik vind hem van hetzelfde allure als Sjors die op basis van 0 urgentie of bewijs voelt dat er iets met die Nico de gascontroleur niet klopte.

So what als Charlie goede sex heeft met een getrouwde leugenaar.. iedereen heeft mekaar in het incestcirkeltje wel gehad hoor.

Owja en Erland Galjaard: ongelofelijk leeghoofd dat je bent. Ze zouden je faliekant moeten ontslaan.
Dat ja. Bij Maxime heeft nooit iemand puur op instinct het gevoel dat er iets niet klopt, sterker nog, ze trappen er allemaal met open ogen in
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 18 november 2009 @ 20:21:52 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_74829332
Iemand die zich al geërgerd heeft aan Barbara?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_74829589
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef Frey het volgende:
Iemand die zich al geërgerd heeft aan Barbara?
Je bedoeld met haar enorme kortzichtige, naïeve en domme instelling + hoofd?
Nee joh.

Oh, ik vind Rik trouwens vervelender. Enorme bemoeial, al bedoeld hij het vast goed. Charlie is trouwens net zo dom en naïef als haar moeder.
pi_74829746
Moeder van Danny en Rik
pi_74829789
Maria
Sjors
Danny
Charlie
Jan
Rick
Barbara
Maxime
Martijn

Mijn visie op de aflevering van vandaag
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74830040
LinkseVriendin Annemarie schrijft:

Die Danny is zo lelijk die wil ik s'nachts in het donker niet tegen komen. Ik vind dat zo'n vies ventje.
Dan zie ik liever Rik of Jack.
pi_74830421
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef LinkseVriend het volgende:
LinkseVriendin Annemarie schrijft:

Die Danny is zo lelijk die wil ik s'nachts in het donker niet tegen komen. Ik vind dat zo'n vies ventje.
Dan zie ik liever Rik of Jack.
Zo'n stiekemerd die ergens op een 'cruise' parkeerplek in de bosjes staat te wachten op een gewillige prooi
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')